Stránka 5 z 8
Re: Služební vozy
Napsal: ned říj 05, 2014 20:50
od Crocodile
Už jen najít zákazníky u nás...
Re: Služební vozy
Napsal: ned říj 05, 2014 21:45
od Marťas
Ten Uaz s natáčecí zadní nápravou má max. povolenou rychlost 25?

Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 04:34
od Mičun
Najít u nás zákazníka na cokoliv Ruského, je utopije. Krom pár fanatiků. Dnešní averze k čemukoliv z východu. Navíc technika nic moc. O středověkém dizajnu nemluvě. Proč na tom proboha nezmodernizujou boudu? Mně se třeba líbí. Ale který soudný podnikatel si to koupí? Boudu dizajnem a pohodlím patřící někam do 50.-tých let???
Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 04:47
od Laďuša
Lidi kupujou mnohem hnusnější. Teda vlastně ne, oni kupujou to, co zrovna někdo/něco udává jako top trendy kůl. Stačí chvíli počkat a bude to zpátky v módě

Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 08:21
od JmJ
Dnes je lidem celkem jedno, kdo to vyrobil. Jde spis opravdu o to, ze to vypada strasne, to vzbuzuje dojem, ze to strasne bude i fungovat, coz casto neni bohuzel daleko od pravdy. Tak proc to kupovat, kdyz na trhu je mrte konkurencnich vyrobku.
Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 08:29
od Crocodile
Pozor, u teréních aut zas tak konkurenčních výrobků není...a UAZ 452 si občas někdo koupí i ve střední evropě!
Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 08:49
od JmJ
Crocodile píše:Pozor, u teréních aut zas tak konkurenčních výrobků není...a UAZ 452 si občas někdo koupí i ve střední evropě!
Ok, nema to konkurenci v segmentu trhu, ktery zajima minimum zakazniku. Tomu rikam dobre postavena obchodni strategie. Uz chybi jen napsat, ze je nejlepsi ve _sve_ tride

)
Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 08:57
od Mičun
Jednoduše je potřeba nevyrábět vše nekonečně dlouho! Východní fabriky to už pochopily, nebo už nejsou. Jen ty Sovětské stále né a né...
Taky si rád pojezdím třeba Tatrou 148. Krásný elegantní náklaďák. Ale jako podnikatel, který si s tím má vydělávat denně na chlebíček, bych to nechtěl ani zadarmo...
Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 09:10
od Veverka
JmJ píše:Dnes je lidem celkem jedno, kdo to vyrobil. u.
To máš sice pravdu předsedo,jenže v tomhle konkrétním případě....diplomaticky řečeno současná zahraniční politika kremlu je dost vachrlatá

a pověsti + imidždi ruských povozů to moc fakt nepřidá
Všimněte si,já jsem si teď koupil ruské auto znovu....jenže to byl z mé strany případ čirého fanatismu
Věřím tomu,že tyhle ruské speciály,VIS,UAZ atd. se i dneska vyplatí,při koupi bych se moc nerozmýšlel,vzal to a ještě si liboval ušetřených peněz,navíc by to bylo nové.
Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 09:27
od Crocodile
Tak jasně že Gazelly 4x4 jsou u nás mnohem víc prodávaný, 452 si kupují převážně nadšenci. Ale politický důvody fakt zákazníci, i firmy, neřeší. Jasně, i v Rusku a dalších cca 10 zemích si Gazella a 452 konkurují a jezdí tam oboje v slušném množství. 452 je sice konstrukčně z roku 57, ale dá se s tím jezdit v běžném provozu, má již pětistupňovou převodovku, plní normy Euro 4 a 5. A v terénu se svou cenou a robustností láká stále spoustu lidí.
Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 09:29
od dvk
Ten UAZ komunál je bomba

Tady si myslím, že můžou konkurovat především cenou, protože když se člověk mrkne, co stojí běžné stroje této kategorie (Unimog, Reform, všelijaké multikáry atd.), tak zde je si myslím velký prostor. Na durhou stranu si dovedu představit, že opět tak jak se vším je problém s homologací, emisní normou motoru atd., což ve výsledku výrobek neúměrně předraží.
Tady po Přerově jezdí jedna Gazela 4x4 sklápěč ve službách Technických služeb, a jezdí tady už pár let ... a pořád jezdí. Takže asi to jezdí

Servis je určitě nutný, tak jak u každé Ruské techniky, ale pokud je dostupný, může to ve výsledku podtrženo sečteno pořád vyjít finančně dobře.
Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 09:40
od Michal Pokorný
U nás vídávám již nějaký čas jezdit Gazellu od Průmstavu. Ale to je podnik vůbec podezřelý, v minulosti měli slušnou flotilu vozů VAZ 21044

Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 10:25
od Veverka
Crocodile píše: Ale politický důvody fakt zákazníci, i firmy, neřeší. .
Jenže logistiku ano.Když koupím třeba novej VIS nezbytnej pro podnikání,a pak budu čekat na nějakej banální díl dva měsíce,protože zrovna sankce /nebo problémy s poštou na hranicích,tak to nebude moc dobrý.S případnou koupí bych si ještě tak radši tři-šest měsíců počkal
Crocodile píše: Ale politický důvody fakt zákazníci, i firmy, neřeší. .
Pozor zejména v korporátu mě tohle přijde už celkem běžný,např. jako pracovník vedení výroby nemohl stát na parkplatzu pro vedení,protože neměl německé auto
nebo pozici jiného pracovníka ve vedení,která byla podmíněna vlastnictvím auta ne staršího 5 let,v dýzlu
A to se bavím jen o čistě! soukromých autech,které s tou pozicí neměla nic společného.
Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 11:17
od Jan Vaníček
UAZe bych moc s Multicarou nebo Unimogem nesrovnával. To prostě nejde. Multicar je velikostí sice podobný, ale není terénní a Unimog je zase podstatně větší přesto to není ten největší rozdíl. Největším rozdílem této východní a západní techniky je osazení podvozků přídavnými agregáty pro provoz příslušenství a nástaveb. Kdo tomu trochu rozumí, ví, jen kolika hydraulickými obvody jsou "západní" podvozky osazeny a k tomu všechny řídící a ovládací mechanismy, možnosti regulačních čerpadel a pod.. To dávají těmto strojům absolutní univerzálnost. A jen toto komplet nahradit např. českou technikou není vůbec možné ( a to, že naše firma je zase na úrovni a vyrábíme i pro velmi věhlasné světové výrobce - viz skončený veletrh v Brně). A Rus bohužel nemá ani to, co máme my - mluvím konkrétně, ne obecně. Pak z celkem levného UAZe je pouze jednoúčelový stroj (případně dvojúčelový léto/zima), kdežto Multikar může nástavbu přehodit několikrát za den od kropice, přes pluh, přes výsprávku komunikací, přes sypač nebo zametač a pod..
My musíme mít služební pouze koncernová vozidla a na parkovišti před vstupem do firmy nesmí stát žádné "vraky".
Re: Služební vozy
Napsal: pon říj 06, 2014 12:01
od Veverka
Jan Vaníček píše:
My musíme mít služební pouze koncernová vozidla a na parkovišti před vstupem do firmy nesmí stát žádné "vraky".
Před vstup dáme mojí 04

Jináč u služebáků to chápu,nicméně já jsem měl na mysli vyloženě soukromé povozy zaměstnanců-žádné služební jízdy v rámci práce ani tak něco
