Stránka 5 z 11
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: sob říj 27, 2012 23:28
od valda1971
Toto téma dost sleduji a a nějak uteklo od původního dotazu "Salvareze" na typy 01/03 - dost tady bylo vysvětleno, ale pokud se mu zalíbila 2101čka a má dilema mezi 2103kou, tak vnucovat mu hranatce 04-07 se mi jeví podivné
Já sám mám 2101 jako veteránka - srdcová záležitodt - žiji s ním od svých 9 let mého věku, ale kdybych měl prostory, tak 2103 bych si pořídil také - ač k ní nemám osobní vztah, tak se mi líbí více
Ale "Salvarez" preferuje 2101, je to i oproti 2103 jednodušší model a přál bych mu jej
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 09:38
od Jelen
Řekl bych, že téma bylo vyčerpáno už když se Salvarez dozvěděl, že na 01 je téměř vše (až na plechy a taky ne všechny) přehoditelné z ostatních modelů. Takže jestli chce 01 s motorem 1700 a sedadly z 06,07, směle do toho
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 09:39
od JmJ
Sid píše:
Každý model vazu je iný a bol navrhnutý optimálne, má svoje klady a zápory. Nieaké bastle to z toho a hento z tamtoho akurát zničia tú jedinečnosť auta. Keď napcháš prístrojovku z 2103 do 2101 tak to nieje ono, proste to tam esteticky neladí. A prehadzovať motory je tutovo nezmysel. Môžem ťa uistiť, že medzi 1500vkou a 1200vkou nieje zas bohvieaký rozdiel, malý je, ale nieje to proti nej žiadna raketa. 1,7i ani nekomentujem a 1,7 na karburátore? Skoro ako 1500vka, akurát väčšia spotreba. Tiež žiadna extra výhra.
Tak to me poser kozy... ja bych... osmelil bych se... dovolil bych si... ale asi nic.
Jel si nekdy v lade?
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 10:02
od Tommel
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 10:18
od Petanek2101
Sid zabil
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 10:49
od Yellow01
Sid - taky kvalitní názor
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 11:21
od Sid
Robíte tu zo mňa idiota, ale vlatním jak 2101, tak 2102, 2103, 2106- najprv motor 1,7 s karburátorom, teraz klasická 1500vka, 21061, v minulosti dokonca aj 21044- motor 1,7i. Tak asi musím vedieť čo ako ide nie
Čo vy voláte raketa a podobne, ja tomu hovorím minimálny rozdiel. 1200vka oproti 1500vke ani 1700vke nieje žiadny moc citeľný rozdiel. Netrhá to asfalt, nechodí to 250, nezrýchli to z 0 na 100 za tretinový čas, akurát kopec výdeš celý na trojku a nemusíš pred vrcholom podradiť do dvojky. Proste ja nepociťujem žiadny ohromný nárast, alebo pokles výkonu pri striedaní jednotlivých modelov, tak neviem nad čím by som mal byť vzrušený
Akurát je pociťovať, že pri 1500vke, alebo 1700vke ide ručička palivomera k nule rýchlejšie ako pri 1200vke. Aj to je minimálny rozdiel.
A aké argumenty máte vy, keď ste takí chytrí a trepete, že či som dakedy sedel v lade
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 11:36
od Marťas
Tak to máš buďto všechny auta po smrti a úplně na odpis, a nebo máš dřevěný nohy. Jiná možnost není.
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 11:44
od Křečík Barbuška
Nenacházím takových argumentů co by Tě mohly přesvědčit
. Takže nezbývá nic jiného než uznat, že celý svůj ladaživot jsem prožil v bludu a co hůře, budu v něm muset i dožít
.
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 12:20
od Yellow01
Nebo má extrémně nařezanou 1200, průměrnou 1500 a mrtvou 1700
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 12:24
od Sid
Doporučujem si miesto drýstania na mňa prečítať, že máme trebárs 21061 s niečo okolo 30 000km a tá nebude po smrti. Zelená 2102ka má 77 000km a motor vo výbornej kondícii, naša prvá 1500vka, ktorá tu má tiež niekde tému je síce strašne hnilá, ale motor išiel vynikajúco. Takže aj keď väčšina Vazov sú hniličky, ale motory sú v poriadku.Drevenú máš akurát ty tú tvoju sprostú kyjanicu, keď už musím niečo takého povedať, hoc to robím nerád, ale som prchká povaha. Vravím ešte raz že som vlastnil a vozil sa takmer vo všetkých modeloch vazov a viem, ktorý ako ide. A tie rozdiely, ktoré sa tu glorifikujú. Skúste sa odviezť niekedy v ozaj výkonnom aute, starom, novom, to je jedno a uvidíte, že prídete na to, o čom tu márne hovorím, že 1200vka a 1700vka je skoro to isté a tých pár kW rozdielu nieje nijako dramatických.
Ešte upravujem. 1,7 už nemáme, Spomenul som 2 prípady vlastníctva: Jednu nedávno z auta živú funkčnú a v dobrom stave vyhodil ger z auta a druhá neviem ako dopadla, zo začiatku išla dobre, ale z auta bola vyhodená pri go.
Išli dobre, ale tých pár kW vo mne nespôosobovalo nieaký pocit blaha a nebolo nijako zvlášť rozoznateľných.
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 12:38
od Yellow01
No já nevím jak u tebe, ale moje 1700 má o 30 koní víc než moje 1200 (což v porovnání znamená 50% výkonu navíc) a u auta s váhou pod 1000 kg už to znát prostě je.
Bavíme se tady o Ladě, takže porovnávat s jiným autem není na místě. Já jsem taky párkrát jel s autama s výkonem skoro 300 koní, a co jako? Když pak sednu do 1200 a do 1700, tak neříkám, že ty motory jsou nějaký extra silný, ale ten rozdíl tam prostě pořád je a to dost znatelný.
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 12:53
od Sid
Bingo
Prišiel si na to o čom hovorím. Keď niekto prežíva tých pár kW navyše a potom sa zvezie v niečom čo je ozaj výkonné, je jedno, či staré, či nové, musí mu potom to ospevovanie pár kW navyše medzi 1200vkou a 1700vkou prísť úplne smiešne.
Keď som sedel v lade s motorom 1200, potom som presadol do 1,7 tak sa žiadne zázraky nekonaly, do sedačiek ma nepritláčalo, akurát do kopca som pri 1200vke musel skôr podradiť. Nič viac. Neviem, prezraďte mi teda, čo som tam mal cítiť, keď sa tak oplatí tie motory prehadzovať. A dokonca medzi 1500vkou a 1700vkou nebol totálne žiadny rozdiel, proste to bolo to isté, žiaden rozdiel sa nekonal.
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 13:50
od Vašátor
Mno on je taky dost velký rozdíl, zda jedeš sám, nebo plně naložen. Pokud jedu s dvanáctkou sám a pak jedu sám s patnáctkou, výrazný rozdíl tam není (porovnávám seřízené motory
). Ovšem jakmile auto zatížíš, tak jde sakra poznat rozdíl ve výkonu. Tam kde s 12kou belhám na trojku a motor nemůže, u 15ky na čtyřku sešlápnu plyn a to auto prostě jede - zrychluje!
Re: Dilema 2103 bo 2101??
Napsal: ned říj 28, 2012 14:12
od Yellow01
Kdybych měl začínat s obyč. 2101, tak bych do ní 1700 rozhodně dal, mě totiž 50% nárůst výkonu směšný nepřijde. Moje 1700 do sedačky teda tlačí, do 2101 dávám 2,0 Dohc, samozřejmě že výkonu není nikdy dost a s jídlem roste chuť. Kdybych chtěl od začátku 200 koní, tak si samozřejmě nepůjdu koupit Ladu, ale třeba 6tiválcový BMW. Ale jestliže ten kluk chce 2101 a není fanatickej udržovač původního stavu, tak výměna motoru - zvlášť když je to kromě bižuterie jen výměna kus za kus, je podle mě smysluplná úprava. Souhlasím, že rozdíl 1,5 a 1,7 není až tolik dramatickej, ale 1,2 a 1,7 už podle mě je. A to, že existujou silnější auta na tom nic nemění, protože silnější auta budou existovat vždycky. A pokud bych se měl v úpravách auta řídit tím, že BMW má mnohem silnější motor, takže vlastně výměna mojí 1,2 za 1,7 v Ladě nemá smysl, protože to BMW je stejně mnohem silnější, tak bych si měl logicky jít nechat napsat papíry na hlavu.