Stránka 5 z 6

Napsal: ned dub 30, 2006 08:17
od Luděk Ondrůch
Nivácká 5kvalt. převodovka 100% nemá stejnej držák jako 4kvalt. Luděk může potvrdit, viz podzimní Bechyně.

Napsal: pon kvě 01, 2006 14:49
od Luděk Musil
Luděk Ondrůch píše:Nivácká 5kvalt. převodovka 100% nemá stejnej držák jako 4kvalt. Luděk může potvrdit, viz podzimní Bechyně.
Fuj!!!!! Ani nepřipomínej - vždycky mě otřepe ta protivná vlhkost!
Ale: pětikvaltka převodovka má jiné uložení na zadním díle než čtyřkvaltka.
A je jedno, jestli ta převodovka byla našroubovaná v Nivě či nikoliv. VAZ Toljati vyráběl převodovky, které jsou zvenku všechny stejné. Tedy téměř ve všech venkovních parametrech. Jediným rozdílem je uložení šroubů pro uchycení převodovky vzadu. L.

Napsal: úte kvě 02, 2006 20:17
od Míra151
Takže sundám 4q a po předělání držáku na 5q to tam můžu dát?

A kolečko tachometru z 4q bude sedět na 5q??

Napsal: stř kvě 03, 2006 20:54
od Tomik
Míra151 píše:Takže sundám 4q a po předělání držáku na 5q to tam můžu dát?

A kolečko tachometru z 4q bude sedět na 5q??
to kolečko je stejny,kamos to tenkrat taky daval ze 4 na 5 q z nivy
musel se sundat ten zadní dil prevodovky,co obnaselo sundaní toho řezeni

Napsal: stř kvě 03, 2006 20:56
od Tomik
jo,a tenkrat jsem mel na 5q stejnej silentblok jako na 4q,takže sem vtom žadnej rozdil nemel,tak nevim

Napsal: stř kvě 03, 2006 22:25
od Trevor
Drziak prevodovky sa sklada so samotneho drziaku a silent bloku ktory je s drziakom spojeny dvomi M8 skrutkami. A cely rozdiel je iba vtom silent bloku kde u 4q su tie driery v jednej rovine a v 5q je jedna vyssie.

Napsal: čtv kvě 04, 2006 05:12
od Míra151
Fakt jó??? :roll:

Napsal: pát kvě 05, 2006 20:59
od Nulašestka
Přesně jak psal Trevor :wink:

Napsal: úte kvě 09, 2006 08:58
od Luděk Musil
A co se náhonu tachometru týká jde o to, pro kterou modifikaci je to postavený.
Jde o to, že je jinej náhon pro diferenciál 4,3 jinej náhon pro 4,1 a jiný náhon pro 3,9 . To si musíš zjistit. A na převodovce to napsaný není :( . L.

Napsal: pát kvě 12, 2006 18:35
od Vaz05
Převodovky jsou ůplně stejný akorát je tam jinej silenblok.

Napsal: ned kvě 14, 2006 20:40
od mayo456
Ja som dnes videl jednu 2101 co mala rychlostnu paku skoro kolmo.Mal an nej jednotku hodenu.Z coho moohl mat prevodovku????

Napsal: úte kvě 16, 2006 06:21
od Luděk Musil
mayo456 píše:Ja som dnes videl jednu 2101 co mala rychlostnu paku skoro kolmo.Mal an nej jednotku hodenu.Z coho moohl mat prevodovku????
Taky mohl mít upravený (nahřátý a narovnaný) to brko, na který se řadicí páka nasazuje.
Nebo to vypadalo, že je řadicí páka posunutá dál na tunelu? L.

Napsal: úte kvě 16, 2006 12:25
od mayo456
vies co to s tym tunelom som si ani nevsimo.Len som si vsimol ze rychlostna paka ja via rovno ako ma byt normalne.Mna napadlo ze ma revodovku z nejakeho fiatu alebo este zo Seatu 124 ci jak sa to volalo

Napsal: stř kvě 17, 2006 08:04
od Myso
seat 124 ma prevodovku z ruska, s prirobenou 5kou

Napsal: stř kvě 17, 2006 12:58
od mayo456
Tak potom to nebolo ono.Inac da sa este niekde ta seatacka prevodovka zohnat???To auto som este v zivote nevidel.Iba na fotkach