Stránka 5 z 5

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: stř pro 28, 2011 20:53
od Johny21013
Vašátor píše:Weber nebo Ozon, vždy se musí perfektně seřídit, aby jezdil s nízkou spotřebou a spolehlivě. Pokud se člověk naučí jezdit s lehkou nohou, bude spotřeba u obou karburátorů stejná. A to mi nikdo nevymluví. Jediná velká inovace je totiž v podtlakovém ovládání druhé komory a to (podle mě) pouze z jediného důvodu ... aby ovádi, co šlapou plyn do podlahy ihned jak se rozjedou, neměli spotřebu jak tank... Ostatní konstrukční změny byly prováděny i na Weberech, vždyť weberů na žigulících jsou 3 varianty.

Já mám klasickou 2101 s weberem, spotřeba na dlouhých trasách se středním zatížením je 7,2l a s plným zatížením 7,8l. Krátké trasy jezdím minimálně, proto nemohu posoudit.

Johny, pokud máš model 21013, měl by jsi mít namontován Ozon od výroby.
Já vim, ale předchozí majitel (starší člověk) ho nahradil Weberem, protože to prej na ten Ozon nechtělo jet, jen když to mělo točky. On ten motor měl najeto přes 250000, takže sem dělal GO a pak nechal Weber, ale Ozon tam k vůli originalitě určitě vrátím, stejně jako rozdělovač s podtlakem. Jinak spotřeba 7,2l je přímo pohádková, za to bych chtěl v budoucnu jezdit, su zvědav, jestli to pude vůbec pod 7l. :-D

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: stř pro 28, 2011 22:35
od Sid
MartasBrno píše:Zaručeně existuje literatura, kde je ozon popsaný dostatečně na to, aby byl 100% servisovatelný. Potřeba hledat. Dokonce i k tomu zpropadenému Solexu se nějaká ta literatura najde, ikdyž ne tak snadno. jaký karbec máš ve Skvostu? A to počkej, až si koupíš žigula se Solexem :-D To budou vybraná slovíčka :-)
V Skvoste je samozrejme OZON, lenže Skvost nedrží voľnobeh odkedy sme ho kúpili, na to má značný vplyv aj to, že to auto skoro celý život len stálo v garáži. A keďže sa teraz každodenne venujeme go karosérie na 2103ke nieje ani čas Skvosta zveľaďovať.
K Solexu sa nedostanem, lebo raz som sa opálil kúpou 21044, preto niečo iné, ako guľatú Ladu ani nechcem.

Ale samozrejme túžim mať obidva OZÓNY v špičkovom stave, len na ne nemám čas a ani náhradné diely.
Inak s tým bývalým Markovým Ozónom, z ktrorého sme nedávno vypitvali nieaký komponent na terajší OZÓN sme dosiahli na diaľkových jazdách ľahkou nohou motor 1,7 spotrebu 6,5l.

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: čtv pro 29, 2011 02:41
od MartasBrno
Nooo, vidíš to, a já už videl averziu voči OZONu a chcel opísať slogan KEĎ SA CHCE, HĽADÁ SA SPôSOB, KEĎ SA NECHCE, HĽADÁ SA DôVOD a teraz vidím, ako sa darí a je to iba ku radosti. Tož želám vela štiastia a hodne kilometrov. Sorry za skromnosť, omnoho viacej toho zo mňa nevypadne po troch pivách a štyroch becherovkách ;-)

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: čtv pro 29, 2011 11:56
od Vašátor
Pokud Ozon nedrží volnoběh, bude nejspíš problém v elektromagnetické cívce pro vypínání volnoběžného paliva (uzavírá kanál volnoběhu). Vyhoď z cívečky trysku a uvidíš.

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: čtv pro 29, 2011 22:17
od Johny21013
Jo jo, ty elektromagnetický ventily dělali dědovi na jeho bývalé 2104 taky paseku...

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: čtv pro 29, 2011 22:30
od Sid
Ja som bol stále v tom, že pri zapnutí kľúčika musí cievka cvaknúť. A to cvakne. Ja to tipujem na rozladený motor a rozpadnuté tesnenia, a keďže to aj tak zvláštne brzdí, konkrétne ako 1200vka, môže to prisávať vzduch cez posilovač, alebo cez tú opletanú hadicu. Však aj naňho príde, len je otázne kedy. Ale čo, v garáži mu je dobre.

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: čtv pro 29, 2011 22:40
od MartasBrno
Ventil cvakne. Ale to nemusí znamenat že je průchodný. Takových věcí co cvakly a nefungovaly už bylo...

Re: LPG do 21013, ANO, či NE?

Napsal: ned led 01, 2012 17:58
od Johny21013
MartasBrno píše:Ventil cvakne. Ale to nemusí znamenat že je průchodný. Takových věcí co cvakly a nefungovaly už bylo...
Přesně tak, přikláním se k názoru, u mojeho traktůrku (domácí výroby), který mám vybaven soupravou LPG mi taky ventil na přívod plynu cvakl, ale přitom nefungoval, podle toho se nedá na 100% pořídit.