Stránka 5 z 6

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: pát pro 16, 2011 23:24
od jacek
Crocodile píše:teď trochu OT, ale když už je tu téma o nákupu lady, teď řikali na ČT 24, že na Kubě je od října povoleno prodávat si mezi sebou auta. Dřív jen nelegálně. Takže se jich už 3 500 prodalo. Ale ceny jsou hodně vysoké, říkali cenu nějakého amerického auta z 50. let a potom cenu ojeté Lady 1600 která je okolo 15 000 dolarů.
2106 bude asi nejmodernější typ auta co na Kubě normálně jezdí.
Tak aspoň teď víte, kde ty svoje šunky můžete ještě dobře zhodnotit, zbývá vám jen přestěhovat se s vazidlem na Kubu a požádat o azyl. Jinak tohle bylo echt fujtajblový téma, jak f télevyzy: drobeček reality a hŕba nabalených nesmyslů, dojmů, průjmů a vzájemného osočování. Takhle to dneska mají masy rády, nevím proč - té agresivity je dnes všude plno. No, hlavně, že jste se tu zatím nenudili. :minigun:
P.S.: Dlouho jsem tu nebyl, ale zdá se, že jsem o moc nepřišel. Docela chápu Maya456, a díky Marťasovi za možno říci lapidární, ale výstižný závěr na základě vědeckých poznatků. Tím byste to tady snad už mohli ukončit. J.

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: sob pro 17, 2011 15:43
od Marťas
Viděl jsem tu už i drsnější debaty. Tohle je prostě klasická, cyklická zímní krize, která zas odejde, tak jako přišla :D

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: sob pro 17, 2011 18:25
od Vašátor
Nejhorší je, že vlivem otáčení zeměkoule a vzájemného působení měsíce padá únava i na lidi ... já jsem ti poslední dobou tak unavenej, doufám, že se můj materiál vlivem periodického kmitání brzy nerozpadne.
No vidíte ... a já si pořád říkal, proč mám pod žigulíkem v garáži bordel ... a ono to z něj asi díky cyklickému kmitání opadává i když nejezdí :mrgreen:

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: sob pro 17, 2011 19:46
od Cory
Mne sa voda v tom zachode ani netoci, ale špliecha von tak, ze vzdy pridem z WC po kolena mokry...to som zvedavy co za teleso to sposobuje :mrgreen:

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: sob pro 17, 2011 19:53
od Laďuša
Pokud to šplíchne, když sedíš, tak přesně vim, jaký těleso to způsobuje :mrgreen:

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: sob pro 17, 2011 19:56
od Cory
to neni klasicky zachod, tam to nepada priamo do vody :D

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: stř pro 28, 2011 23:44
od Sid
Pokiaľ máš klasický záchod s nádržkou hore tak máš asi moc strmý spád a voda naberie vysokú rýchlosť. Potom narazí o misu
a keďže tá misa bude zrejme plytká, vyšplechne to von. Takže buď sa postaviť mimo, alebo kúpiť hlbšiu misu, prípadne prerobiť potrubie, aby tá voda išla pomalšie.
Čiže žiadna astrológia. Inak námahu silou a postupom času je vidieť na konštrukciách. Teraz pred Vianocami som montoval strašivtáky asi na 30 stožiarov vvn, také dvojnohy, stavané v roku 1957 a boli riadne povykrúcané, niekde boli aj vystužované, ale to je tenká konštrukcia a obrovské sily a desaťročia. Na auto stopercentne nepôsobia žiadne sily, ktoré znižujú jeho pevnosť. Okrem sily korózie, alebo silného nárazu pri autonehode, prípadne ešte, že bzauto vyhorelo a niekto ho dal znova dokopy. Máme už dlho rozpracovanú 2103. Vyvárame karosériu. To auto má odjazdené 30 rokov a nikde nieje vidno poškodenia, okrem zhnitých častí. Dokonca aj prahové výztuhy majú do výšky 2 cm odspodu len povrchovú hrdzu, inak základná farba od fabriky. Keby na to pôsobili nieaké vibrácie, alebo otrasy, tak sa buď začne plech niekde trhať, alebo sa niekde odtrhnú dve časti na bodoch, proste najslabšia časť povolí. A vždy by to bolo vidieť a pri jazde aj počuť, že niečo ruplo. Jediné, čo som na kasni lady videl poškodené vplyvom sily a času bol držiak prednej sedačky.

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: čtv pro 29, 2011 18:06
od Veverka
Sid píše: Na auto stopercentne nepôsobia žiadne sily, ktoré znižujú jeho pevnosť. Keby na to pôsobili nieaké vibrácie, alebo otrasy, tak sa buď začne plech niekde trhať, alebo sa niekde odtrhnú dve časti na bodoch, proste najslabšia časť povolí. .
"Samo od sebe" trhat pochopitelně ne,ale po těch letech vlivů se to tím více zbortí při právě při tom nárazu.

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: čtv pro 29, 2011 19:10
od Jelen
Musím se zastat Veverky. Taky jsem někde četl (už nevim, kde to bylo, ale myslím, že svět motorů, nebo podobnej časák), že u starýho auta ztrácí karoserie tuhost stárnutím. Samozřejmě za to může z větší části koroze, protože ta nejde nikdy 100% zastavit a to auto prostě rezne, ať chcem, nebo ne. Procesy stárnutí v železe budou asi zanedbatelné, pokud neberem v potaz namáhání auta jízdou - díry v silnici = únava materiálu, atd... Auto prostě oxiduje na místech svárů a tím ztrácí svoji pevnost. Samozřejmě přirovnávat to k traverze v překladu je naprostá pitomost, protože ta traverza je naddimenzovaná tak, že by se to nezbortilo, ani kdyby jí polovina chyběla. To samé s panelákem, je to prostě dimenzované tak, že se sám od sebe nezbortí. Otázka je, jestli by se zbortil při nárazu něčeho velkýho. O tom se ale přece nebavíme, auto se taky nezdeformuje samo od sebe, ale nárazem. Takže přirovnávat nabourané auto k stojícímu paneláku bez vnějších vlivů (náraz a pod.) je přinejmenším úsměvné :-)

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: čtv pro 29, 2011 20:18
od Vašátor
Hmmm...debata ohledně ztráty tuhosti karoserie vlivem stárnutí začala u auta, které má najeto 60 000km. Samotný čas dle mého názoru nemá rozhodně žádný vliv na ztrátu tuhosti karoserie. To co má vliv tu již bylo několikrát zmíněno ... koroze především, nějaký maličký podíl má samotné ježdění naším "tankodromem".... Nicméně, co takhle si uvědomit, že dnešní realitou jsou auta stará 3 roky a najetými 150 000km a více. A přesto jsou tyto auta bezpečná... dokonce i když najedou 500 000km tak jsou bezpečná.
Pořád je to jenom o tom, jak se kdo o auto stará. Je jasné, že zrezivělá popelnice bude mít index bezpečnosti při nárazu někde jinde, než to samé auto v top stavu. A je naprosto jedno, jestli se jedná o auto 50let staré nebo takřka nové. Daný vůz byl nějak konstruovaný, měl nějakou bezpečnost a pokud stojí v suché garáži, nezrezivělý, s vystříkanými dutinami...tak tuto danou konstruovanou bezpečnost bude mít stále. Nebo si opravdu myslíte, že samotný čas působí na tuhost karoserie???

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: čtv pro 29, 2011 20:39
od Jelen
Samotný čas ne, ale v drtivé většině bude víc sežraný auto starý 50 let, než takřka nový. Celou diskuzi jsem nečetl, jen letmo. Jen jsem dodal svůj poznatek.

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: čtv pro 29, 2011 21:22
od Tommel
Stejně ať je to auto s najetyma par km ale stare, tak stejne kdyz bude nehoda s novym autem tak nema posadka stareho sanci :wink: at si keca kdo chce co chce stare auta nema milion vyztuh a bezpecnostich prvku, takze NIKDY nebude bezpecne jako nové auto !!!!!!! :finga:

edit: ja jsem taky prezil plno nehod ve starych autech i nehodu ala Kobra 11 :) ale to je o stesti a ne o tom jak je ten kram bezpecny nebo ne :finga:

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: čtv pro 29, 2011 22:00
od Veverka
Jelen píše:Samotný čas ne, ale v drtivé většině bude víc sežraný auto starý 50 let, než takřka nový. Celou diskuzi jsem nečetl, jen letmo. Jen jsem dodal svůj poznatek.
Celá diskuze o ničem jiném není,to o čem byl tvůj předchozí příspěvek píšu celou dobu,nevím proč se oni pořád zmiňují jen a pouze o samotném plynutí času :obože: .
Přitom 20let a 60 000km(udajných) už není zrovna "jáhrwágen".Že k tomu někdo přidal řeči o padání 12-letého baráku,z%urvenou dobu nebo opakované tvrzení opírající se o 90desátá léta,tedy o 1000x nekvalitních nových krabicích je mimozní OT.

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: čtv pro 29, 2011 23:06
od MartasBrno
pro Boha svatýho. už zase. Jelene, chceš říct, že konstrukce baráku je správně nadimenzovaná, aby nedocházelo k únavě materiálu, přičemž auto správně nadimenzované není, tudíž k únavě dochází? Kde jsi k tomu přišel? Celá ta debata je o hov*ně.

Korozi nikdo nezpochybňuje, pořád se mele cosi o únavě materiálu, pak se tu argumentovalo jakousi teorií, ze které ale vyplývá, že správně dimenzovaný díl křusne díky únavě za nekonečně dlouhou dobu. Tak se ptám, jestl iauta nejsou dimenzovaný v bezpečné oblasti zatížení, oproti jiným výrobkům, které zřejmě jsou.

Pro inspiraci:
Obrázek

Re: Nákup krabice - spekulanti, kecálkové a jiné žvásty

Napsal: čtv pro 29, 2011 23:28
od Jelen
MartasBrno, Bůh svatý tě třeba osvítí, když si přečteš ještě jednou můj příspěvek, kde píšu, že se bavíme o situaci, kdy do toho auta, nebo baráku, něco narazí. Auto je namáháno jinak, než statickej předmět, pokud není v oblasti, kde je zemětřesení, tam bude taky postaven jinak ;) je to motání hrušek s jablkami, proto jsem poukázal na nesmyslnost srovnání baráku/překladu a auta. A nikde jsem nenapsal, že auto naddimenzovaný není. Psal jsem to o tý traverze v překladu, která naddimenzovaná je. Očividně zde lidi vidí jen to, co vidět chtějí.