majo kde ty ty věci bereš??.. nad tím mi hlava stojí..Majo píše:ja som zohnal 4 bodovy vstrek, sacie, vyfukove, turbo, vsetky sondy a palubny pocitac(teda RJ) cca za 5000Sk. Neviem ci je to za hubicku, ale zas tak vela to neni. Je to na Cromu 2,0T



Moderátor: Moderátoři
Již trochu offtopic, ale přece: s NSU to nemá nic společného, je to nástupce prvního Záporožce, ZAZ 965 M- takže také Rossija. Sranda je, že ZAZ měl v originále motor vzadu, tak jestli ho tam nechali pro polechtání zadní nápravy...capodrak píše:no napad to není špatnejale tohle mě torchu překvapilo
http://www.fotoforum.ru/nolimits/P6180217.jpg jastle je z NSU
to já sem si furt říkal co to je?? jestli je to něco mezi trabantem a jedničkou..Ondrej píše:Již trochu offtopic, ale přece: s NSU to nemá nic společného, je to nástupce prvního Záporožce, ZAZ 965 M- takže také Rossija. Sranda je, že ZAZ měl v originále motor vzadu, tak jestli ho tam nechali pro polechtání zadní nápravy...capodrak píše:no napad to není špatnejale tohle mě torchu překvapilo
http://www.fotoforum.ru/nolimits/P6180217.jpg jastle je z NSU![]()
Ale jinak Turbo v Ladě zajímavé...Vychytat chybky a urááá na sprinty
Tedka mi pripada ze mluvis jak mladej kluk,bez urazkyMajo píše:kurnik, teraz som na to turbo namotany este viac. Ked dokoncim kombajna asi sa pustim do prestavby 06ky. Musim tam to turbo odskusat, vec karoseria mi aj tak ostane na dokur..nie. Asi tam propagacne nahodim 2,5liter z Cromy so 16V a turbom a vykonom 145kW, vyblaznim sa na jednom zraze, pozmetam a odnesiem do srotu
Kazdy si s necim hrajeMajo píše:rozdiel je len v tom, ze ja nemam anglicaky ale normalne autaOndra 07 píše:Tedka mi pripada ze mluvis jak mladej kluk,bez urazky![]()
no co, mlady som, vyblaznit sa musimSamozrejme, ze nic take nevypustim do beznej premavky
No kazdemu se libi neco jineho, ja jsem taky chtel upravovat motor "beznou" cestou: 1300 a 1600 třeba i srovnání pístů,pak přispůsobit spalovací prostor v hlavě a udělat drážky v pístech pro ventilyŠtevo píše:Na turbom som uvazoval aj ja , len som od toho upustil. Ked som videl Ladu jedneho chlapika a vravel mi , ze to ma 120konikov a 1300ka. So si zobral do hlavy , ze chcem vymakanu 1300ku. Aj , ked sa objem nicim nenahradi, niekedy to nemusi byt pravda. Zhanam druhy motor , ktory by som upravil, do svojho velmy zasahovat nejdem , akurat len drobne upravy. Zatial taha jak urvany zretezu. Tak ho necham nak beha.Dokazem snim dost ludi nastvat na sprintoch. Max neni ono ,ale zrychlenie
To je sice všechno pravda ale buď uděláš zásah do motoru " decentní" a dá se s tím jezdit normálně, nebo to totál překopeš ale to už pak jak píše Majo není na silnice ale na bláznění. A na to nemám peníze. Takže raději zainvestuju a udělám drobné úpravy na motoru a bude to v podstatě pořád legálně. a projdu i na technické bezproblémově. Kdežto namontuj si turbo, či kompresor a máš vymalováno.A pokud odsouhlasí fotky a kamerový snímání na technický tak asi brzou skončí poslat techničák a mít hotovou technickou a auto furt doma v garáži.Ondra 07 píše:No kazdemu se libi neco jineho, ja jsem taky chtel upravovat motor "beznou" cestou: 1300 a 1600 třeba i srovnání pístů,pak přispůsobit spalovací prostor v hlavě a udělat drážky v pístech pro ventilyŠtevo píše:Na turbom som uvazoval aj ja , len som od toho upustil. Ked som videl Ladu jedneho chlapika a vravel mi , ze to ma 120konikov a 1300ka. So si zobral do hlavy , ze chcem vymakanu 1300ku. Aj , ked sa objem nicim nenahradi, niekedy to nemusi byt pravda. Zhanam druhy motor , ktory by som upravil, do svojho velmy zasahovat nejdem , akurat len drobne upravy. Zatial taha jak urvany zretezu. Tak ho necham nak beha.Dokazem snim dost ludi nastvat na sprintoch. Max neni ono ,ale zrychlenie
dál zvětšit kanáli v hlavě a slícovat se sánim a vyleštit a třeba i zvětšit ventily no a vačka minimálně tak 280/280 a tak o 0,4-0,6mm většim zdvihem, tvrdší pružiny ,pak nové svody od výfuků a celý výfuk
dál příde upravit průběh rozdělovače ,a třeba i jinej karburátor
dál trošku odlechčit setrvák ,vyleštit kliku,vyvážit, odlehčit ojnice, vyleštit je ,nu a trošičku odlehčit i písty ,odlehčit rozvodoví kola, řemenice
,ale ze 1.3 vytahnout 120k to uz da praci a co teprve penez.Kdyz mi tenhle recept ERT poslal horce jsem polkl.![]()
Proto se mi zda turbo mene komplikovane,samozrejme musi se neco prizpusobit,ale neni toho tolik.Moznosti je vic,pry kompresor je taky dobra vec motor taha vic "od podlahy".Taky mam pocit ze se s tim turbem da lip experimentovat,jednoduseji ladit a zkouset novy veci (to hlavni je totiz mimo blok ze...)
Jasan ale ja se bavim o decentni upravě. Ne o tom že budu z bloku brát 2mm a ostrou vačkua tak.... Já osobně nejsem zastáncem těchhle razantních úprav. buď chci auto na závodění a pak si tam dám něco jako turba nebo klidně i jinej motor a nebo na normální ježdění a pak udělám to že vyleštím sání, přebrousím motor, dovážím ojnice... prostě v podstatě odstraním nedostatky výroby a to tak aby mi motor vydržel to co normálně. Ať se na mě nikdo nezlobí ale tenhle motor na turbo není stavěnej. Jestli to s tím jezdí klobouk dolů je to ukázka tvý zručnosti. já osobně bych na to asi neměl. Prostě by se mi nechtělo dělat tolik úprav s vědomím že s tím na silnici nepojedu. teda já bych s tím na silnici nejel. Asi jsem stejnej jako Majo. Rád si udělám drobnosti ale tohle už pak akorát na sportovní vůz bez značek. Každopádně už píšu potřetí. Smekám před tím co si udělal. myslím že v čr si prvníert píše:no, já si myslim že když dám do auta mechanickej kompresor nebo turbodmychadlo, tak se stim dá jezdit üplně normálně, prostě stejný otáčky, ale když upravim motor na hulváta a tak to chce porát točit aby šlapal a v podatatě stejnej výsledek
teda až na tu technickou... zvenku motoru nic neschováš...
Jasan ale ja se bavim o decentni upravě. Ne o tom že budu z bloku brát 2mm a ostrou vačkua tak.... Já osobně nejsem zastáncem těchhle razantních úprav. buď chci auto na závodění a pak si tam dám něco jako turba nebo klidně i jinej motor a nebo na normální ježdění a pak udělám to že vyleštím sání, přebrousím motor, dovážím ojnice... prostě v podstatě odstraním nedostatky výroby a to tak aby mi motor vydržel to co normálně. Ať se na mě nikdo nezlobí ale tenhle motor na turbo není stavěnej. Jestli to s tím jezdí klobouk dolů je to ukázka tvý zručnosti. já osobně bych na to asi neměl. Prostě by se mi nechtělo dělat tolik úprav s vědomím že s tím na silnici nepojedu. teda já bych s tím na silnici nejel. Asi jsem stejnej jako Majo. Rád si udělám drobnosti ale tohle už pak akorát na sportovní vůz bez značek. Každopádně už píšu potřetí. Smekám před tím co si udělal. myslím že v čr si prvníPátrač píše:...