Stránka 5 z 9
Napsal: úte srp 21, 2007 11:44
od Maysner
kdyz to vemes cely tak pak zbytek zavezes do srotu a neco z toho bude
Napsal: úte srp 21, 2007 14:07
od Acibuk
hm, ale zadni napravu do kufru asi nedam..navic to platim typkovi na kila, takze je rozdil, kdyz si vezmu brzdiče a polosy a když celou napravu, diferak atd
Napsal: úte srp 21, 2007 20:11
od Maysner
no. do kufru ne. ja to u kolegy prevazel s vymontovanou sedackou spolujezdce. ale hlavne potrebujes poloosy a ty brzdy. napravu a diferak ne
Napsal: úte srp 21, 2007 20:41
od Yellow01
A jak to tam pasuje, když polák by měl mít kratší poloosy?
Napsal: úte srp 21, 2007 22:15
od Acibuk
právě...
Napsal: úte srp 21, 2007 22:16
od Maysner
to chcete abych zejtra vyndal jednu poloosu z te napravy a srovnal ju se zigulackou co se mi vali hned vedle?
Napsal: úte srp 21, 2007 22:21
od Acibuk
za maly pivo?:)
Napsal: úte srp 21, 2007 22:41
od Acibuk
počkej, ty hade, ty je mas taky?muzes sdelit, na kolik te vysly?at mam predstavu
Napsal: úte srp 21, 2007 22:45
od Maysner
za celou napravu s difem, nakejma starejma skaredejma nepouzitelnejma tlumicama, a komplet brzdama sem dal 700,-Kc. a to si pak musim koupit novy kotouce a desticky(sou uz stary spatny
)
Yellow01 píše:A jak to tam pasuje, když polák by měl mít kratší poloosy?
....Protože zde na foru je známé že to lze v pohodě z Polského Fiata....
toto z druheho prispevku v tomto tematu. takze by to melo sedet. ale pro jistotu to dneska omrknu(aspon se dokopu k tomu si to vsechno nachystat
Napsal: stř srp 22, 2007 06:07
od Acibuk
No, to je s více věcma - všichni ví, že to tam jde, ale nikdy to nikdo nedával:) S těma 700 jsem počítal, kotouče vypadají v poho a desky taky.
Napsal: stř srp 22, 2007 16:44
od Maysner
tak je pravda ze sou kratsi. o cca 1,5cm. to ozubeni na konci poloosy je u obou(polakovska i zigulacka) cca 3cm dlouhy. takze by to pokud se prenasi sila po cely dylce toho ozubeni zabiralo u polakovsky jen z pulky. ted de o to jesli tam neni nahodou naka rezerva ze ty ozubeny kolecka nekoncej zaroven s tim co je na poloose ale o kousek dal(viz obrazek)coz by pri osazeni polakovsky poloosy bylo plus
Napsal: stř srp 22, 2007 18:39
od Yellow01
Jestli je fakt kratší, tak by to plus nebylo, protože ty chceš dávat polákovskou poloosu do žigulácký nápravy. Ty tam poloosu můžeš zasunout jen potud, kam ti dovolí ten štít na konci nápravy, takže by ta poloosa nedosáhla až na konec a byla by hnaná jen za určitou část a je jen otázka času, kdy jí ukroutíš. A dost pochybuju, že by se ozubení dělalo s přesahem 1,5 cm.
Napsal: čtv srp 23, 2007 12:56
od Marek
Radovat se budete pouze do okamžiku, kdy se stanete přímými účastníky dopravní nehody.
I v případě, že vina jednoznačně nebude na vaší straně, odnesete všechno s plnou parádou a to včetně náhrady škody, protože pojišťovna od toho dá ruce pryč. Zaplatíte celou nehodu do poslední koruny!!!
Tohle není kec, je to pravda. Setkal jsem se s tím u mého bratrance. A to bylo na Octavii, kde kotoučové brzdy jsou alternativně osazovány. On je měl na motorizaci 1,6 / 74 kW (dodělával si je rovněž z důvodu "lepší" účinnosti) a na dálnici do něj napálil borec s japoncem. Po ohledání obou vozů technikem bylo zjištěno, že na vozidle jsou nehomologované úpravy a bratránek platil přes dvě stě litrů.
Na vašem místě bych o tom aspoň uvažoval.....
Lada brzdí jako šlak (které jiné osobní auto má bubny o průměru 250 mm a pakny 51 mm široké?????), její brzdný účinek je mnohem lepší než u Felicie, která je o sto kilo lehčí. Brzdný účinek zadních brzd je limitován zátěžovým regulátorem. I když osadíte dozadu kotouče, lépe brzdit to nebude, protože zátěžový regulátor prostě nepustí víc tlaku. Montáž kotoučovek dozadu je k ničemu a navíc nevím, jak chcete odlaďovat zátěžový regulátor, protože při každém brzdění půjde auto do smyku zadní nápravy.
Nehledě k tomu, že legálně projít STK je nemožné...
Napsal: čtv srp 23, 2007 13:10
od Maysner
Marek píše:Nehledě k tomu, že legálně projít STK je nemožné...
s vetsinou zigulu je tato soutezni disciplina nemozna
a to i bez nejakyho tuningu
Napsal: čtv srp 23, 2007 13:49
od Acibuk
navic vetsina z nas ma auta takovy, ze stk stejne neprojde. Třeba se jednou stane, že mě někdo sestřelí a já budu platit, protože mám maďara nebo liťáky. az se to stane,budu to resit.navic treba Majo tam omezovac vubec nema a brzdi vyborne.A me to brzdy obcas neubrzdi tak, jak bych chtel, prestoze jsou ve stavu A1