Zadní kotoučové brzdy
Moderátor: Moderátoři
hm, ale zadni napravu do kufru asi nedam..navic to platim typkovi na kila, takze je rozdil, kdyz si vezmu brzdiče a polosy a když celou napravu, diferak atd
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
no. do kufru ne. ja to u kolegy prevazel s vymontovanou sedackou spolujezdce. ale hlavne potrebujes poloosy a ty brzdy. napravu a diferak ne
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
počkej, ty hade, ty je mas taky?muzes sdelit, na kolik te vysly?at mam predstavu
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
za celou napravu s difem, nakejma starejma skaredejma nepouzitelnejma tlumicama, a komplet brzdama sem dal 700,-Kc. a to si pak musim koupit novy kotouce a desticky(sou uz stary spatny )
....Protože zde na foru je známé že to lze v pohodě z Polského Fiata....
toto z druheho prispevku v tomto tematu. takze by to melo sedet. ale pro jistotu to dneska omrknu(aspon se dokopu k tomu si to vsechno nachystat
Yellow01 píše:A jak to tam pasuje, když polák by měl mít kratší poloosy?
....Protože zde na foru je známé že to lze v pohodě z Polského Fiata....
toto z druheho prispevku v tomto tematu. takze by to melo sedet. ale pro jistotu to dneska omrknu(aspon se dokopu k tomu si to vsechno nachystat
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
No, to je s více věcma - všichni ví, že to tam jde, ale nikdy to nikdo nedával:) S těma 700 jsem počítal, kotouče vypadají v poho a desky taky.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
tak je pravda ze sou kratsi. o cca 1,5cm. to ozubeni na konci poloosy je u obou(polakovska i zigulacka) cca 3cm dlouhy. takze by to pokud se prenasi sila po cely dylce toho ozubeni zabiralo u polakovsky jen z pulky. ted de o to jesli tam neni nahodou naka rezerva ze ty ozubeny kolecka nekoncej zaroven s tim co je na poloose ale o kousek dal(viz obrazek)coz by pri osazeni polakovsky poloosy bylo plus
Naposledy upravil(a) Maysner dne pát lis 02, 2007 22:56, celkem upraveno 1 x.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Jestli je fakt kratší, tak by to plus nebylo, protože ty chceš dávat polákovskou poloosu do žigulácký nápravy. Ty tam poloosu můžeš zasunout jen potud, kam ti dovolí ten štít na konci nápravy, takže by ta poloosa nedosáhla až na konec a byla by hnaná jen za určitou část a je jen otázka času, kdy jí ukroutíš. A dost pochybuju, že by se ozubení dělalo s přesahem 1,5 cm.
Radovat se budete pouze do okamžiku, kdy se stanete přímými účastníky dopravní nehody.
I v případě, že vina jednoznačně nebude na vaší straně, odnesete všechno s plnou parádou a to včetně náhrady škody, protože pojišťovna od toho dá ruce pryč. Zaplatíte celou nehodu do poslední koruny!!!
Tohle není kec, je to pravda. Setkal jsem se s tím u mého bratrance. A to bylo na Octavii, kde kotoučové brzdy jsou alternativně osazovány. On je měl na motorizaci 1,6 / 74 kW (dodělával si je rovněž z důvodu "lepší" účinnosti) a na dálnici do něj napálil borec s japoncem. Po ohledání obou vozů technikem bylo zjištěno, že na vozidle jsou nehomologované úpravy a bratránek platil přes dvě stě litrů.
Na vašem místě bych o tom aspoň uvažoval.....
Lada brzdí jako šlak (které jiné osobní auto má bubny o průměru 250 mm a pakny 51 mm široké?????), její brzdný účinek je mnohem lepší než u Felicie, která je o sto kilo lehčí. Brzdný účinek zadních brzd je limitován zátěžovým regulátorem. I když osadíte dozadu kotouče, lépe brzdit to nebude, protože zátěžový regulátor prostě nepustí víc tlaku. Montáž kotoučovek dozadu je k ničemu a navíc nevím, jak chcete odlaďovat zátěžový regulátor, protože při každém brzdění půjde auto do smyku zadní nápravy.
Nehledě k tomu, že legálně projít STK je nemožné...
I v případě, že vina jednoznačně nebude na vaší straně, odnesete všechno s plnou parádou a to včetně náhrady škody, protože pojišťovna od toho dá ruce pryč. Zaplatíte celou nehodu do poslední koruny!!!
Tohle není kec, je to pravda. Setkal jsem se s tím u mého bratrance. A to bylo na Octavii, kde kotoučové brzdy jsou alternativně osazovány. On je měl na motorizaci 1,6 / 74 kW (dodělával si je rovněž z důvodu "lepší" účinnosti) a na dálnici do něj napálil borec s japoncem. Po ohledání obou vozů technikem bylo zjištěno, že na vozidle jsou nehomologované úpravy a bratránek platil přes dvě stě litrů.
Na vašem místě bych o tom aspoň uvažoval.....
Lada brzdí jako šlak (které jiné osobní auto má bubny o průměru 250 mm a pakny 51 mm široké?????), její brzdný účinek je mnohem lepší než u Felicie, která je o sto kilo lehčí. Brzdný účinek zadních brzd je limitován zátěžovým regulátorem. I když osadíte dozadu kotouče, lépe brzdit to nebude, protože zátěžový regulátor prostě nepustí víc tlaku. Montáž kotoučovek dozadu je k ničemu a navíc nevím, jak chcete odlaďovat zátěžový regulátor, protože při každém brzdění půjde auto do smyku zadní nápravy.
Nehledě k tomu, že legálně projít STK je nemožné...
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
s vetsinou zigulu je tato soutezni disciplina nemozna a to i bez nejakyho tuninguMarek píše:Nehledě k tomu, že legálně projít STK je nemožné...
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
navic vetsina z nas ma auta takovy, ze stk stejne neprojde. Třeba se jednou stane, že mě někdo sestřelí a já budu platit, protože mám maďara nebo liťáky. az se to stane,budu to resit.navic treba Majo tam omezovac vubec nema a brzdi vyborne.A me to brzdy obcas neubrzdi tak, jak bych chtel, prestoze jsou ve stavu A1
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.