Stránka 5 z 16

Napsal: ned kvě 22, 2011 10:11
od Luky
ach so. :D . Tak z té to nestříkalo, ale vytékalo všude okolo jen ne z ní :roll:

Napsal: ned kvě 22, 2011 11:43
od MartasBrno
No, ale ta ústí do první komory ne? Do druhé asi těžko. No a řekl bych, že to nechcípalo při zátěži, ale při přechodu do zátěže. Bez akcelerační pumpičky se dá jet, ale s neskutečně pomalým přidáváním plynu, jinak je to chudé a nejede to. S tou kuličkou to teda nevím. Ale kdo ví, kde se tam vzala. Totiž v tom průtočném šroubu, který drží trysku akcelerační pumpičky (ten zobáček) má jedna kulička být jako zpětný ventilek, jestli se nepletu. a celý šroub pak shora má být uzavřený.

Napsal: ned kvě 22, 2011 11:58
od Luky
Zkrátka když stojim na straně u baterky, tak v té komoře blíže ke mně. Přesně tak chcípalo to v přachodu do zátěže. Jet se s tim sice dalo, ale bylo to peklo. Ten šroub byl skrz naskrz průchozí, takže to z něj grcalo všude okolo jen ne z té trysky. Byl tam dán jiný, s kterým to funguje tak jak má. Jestli je v něm nějaká kulička jsem už nezkoumal, ale funguje to bez problému a je to i celkem dobře nastavený. Když se tomu dá na dvojku kotel, tak až do 70 to šlo krásně plynule, víc už jsem neměl to srdce.

Napsal: ned kvě 22, 2011 12:05
od MartasBrno
No tak to je super. Ta komora co je směrem k tobě, s klapkou (přívěrou) nahoře, je první, pro volnoběh a částečný zatížení. Ta blíž k motoru je druhá pro plný zatížení.

Napsal: ned kvě 22, 2011 12:15
od Luky
OK. Nevím proč nebyl zaslepený. Všechny průchozí části jsme profukovali, ale pochybuju, že jsme tu záslepku vystřelili pomocí pumpičky na kolo :lol: . No ale funguje to, a to je hlavní. Pak ještě vypadla palivová hadice z karbce, takže jsem zgrcal asi dvacet metrů parkoviště benzínem :roll: . Ten kovový náústek totiž byl v té hadici a ne v karbci. Takže tam byl lehce zabouchán, hadice nastrčena, zajištěna a odzkoušena proti dalšímu samovolnému vypadnutí a zdá se, že ok.

Napsal: ned kvě 22, 2011 12:19
od MartasBrno
No a na to si dej bacha, je to dost hnusný. Může to sáknout. Někdo to opravoval zalepením na epoxid. Abys nezahořel.

Napsal: ned kvě 22, 2011 12:22
od Luky
Takže zalepit? Takhle nastrčený a zajištěný tím kroužkem je málo?

Napsal: ned kvě 22, 2011 12:26
od MartasBrno
Počkej si na lepší odpověď, nebo si najdi témata kde se to řešilo, ale toto místo by mělo být těsný stejně dobře, jako zbytek palivový soustavy. Možná to zaklepnutí stačí, třeba jsi to zaklepnul dál, než to bylo a drží to. Ale chtělo by to jistotu, tak snad někdo poradí. Určitě se vyplatí to minimálně ovázat třeba drátem přes tělísko filtříku a přes sponu na hadici, aby to nešlo vysmeknout. Myslím, že dost lidí to tak má.

Napsal: ned kvě 22, 2011 12:30
od Laďuša
Jojo, tim drátem bych to pojistil, tak to mam taky a v pohodě. Samotný naklepnutí je sice celkem pevný, ale znáte to, jak funguje kónus - drží drží a najednou skokově nedrží.

Napsal: ned kvě 22, 2011 12:47
od Štěpán
Já ten natrubek mám přilepený do víka karbu dvousložkovým lepidlem od pattexu. Kup něco na kov-kov a taky aby to sneslo aspoň 100°C.

Napsal: ned kvě 22, 2011 13:15
od Luky
Štěpán, Já jsem ho tam lehce natloukl kladivem, a podle toho jak z tuha tam šel(klepal jsem opravdu jemně) si řikám, jestli to to lepidlo nevytlačí ven? či dovnitř? Místa okolo tam tedy moc nebylo, ale když říkáš, že to tak máš, tak to očividně funguje :)

Napsal: ned kvě 22, 2011 16:33
od Štěpán
Ono to sice něco vytlačí, ale pořád zůstane malá vrstvička. Nátrubek i kerbec jsem odmastil acetonem a potom jsem nátrubek namazal lepidlem a jemně zatloukl do karbu. Už to takhle mám cca 5let a pořád to tam je.

Napsal: ned kvě 22, 2011 17:38
od Luky
Ok. Díky za tip :wink:

Napsal: čtv kvě 26, 2011 21:15
od Luky
Dnes proběhla výměna oleje, svíček, vzduchového a olejového filtru. Zároveň byly lehce přešmirglovány pakny a tím se odstranilo vybrování pro dobržďování. Startování se poměrně zlepšílo, halt ty staré svíčky měly dny své největší slávy již za sebou. Na závěr jsem si vyzvedl testaci u pána v Dejvicích, zítra dopoledne jen pojistím a hurá do Mnihova Hradiště :)
Závěrem jen pár pracovních foto, aby si někdo nemyslel, že to dělali v servisu :P :lol:
http://dean2107.rajce.idnes.cz/Nekolikero_pracovnich/#

Napsal: čtv kvě 26, 2011 21:22
od Jakub Metelka
Luky, co ta teplota ? dělal si stím něco :?: