Střípek z historie
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střípek z historie
A teď teda koupit! Tutěch hlášek už tu padlo, ale prostě nikdo to neudělal...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střípek z historie
Přesně tak. Jsem tu na fóru bez tří měsíců deset let a hlášek, kdyby bylo možné koupit novou sedmičku nebo pětku, hned bych jí koupil. A zatím to neudělal nikdo, takže jsou to jen prázdné řeči. A při troše snahy by to šlo udělat.Laďuša píše:A teď teda koupit! Tutěch hlášek už tu padlo, ale prostě nikdo to neudělal...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střípek z historie
Na Slovensku, pokud mě paměť neklame, to je pravda.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Střípek z historie
Koupí jsem myslel v ČR a ne jet pro auto na východ(clo,přihlášení auta z východu jako soukromá osoba do našeho provozu asi nebude jen tak a jezdit na garančky 2000 km se mi taky nechce),tak že trochu rozumně.Jedině změnit adresu na východ.Nehledě na to,že v této době je ke koupi upozorňuji v ČR,jen Niva a Granta,Priora možná na objednávku.
Re: Střípek z historie
Na koněvce jedna granta(poslední ze tří) k prodeji je:-)KULICAK píše:Nehledě na to,že v této době je ke koupi upozorňuji v ČR,jen Niva a Granta,Priora možná na objednávku.
2103 1.5. r.v.1977
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
2111 1.5 16V r.v.2001 (JMJ´s EX)
2112 1.5 16V r.v.2005 +9.12.2022
105SP - kukačka:)
R. Scenic 2005 1.6 16V
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střípek z historie
Já jsem si zase pohrával s myšlenkou koupit novou Kalinu. Ale pak jsem si to rozmyslel. Mizerná dostupnost, nic moc servis, špatná pověst ohledně kvality a hlavně je rok 2014 a to auto je sice moc pěkné, ale vzhledem a technologiemi je spoustu let pozadu...
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Střípek z historie
Prosím krokodýla ať sem dá tu tabulku s počty registrovaných aut v RF podle modelů(vedla to 2106),nemůžu ji najít.
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střípek z historie
Tady to je
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Střípek z historie
Díky předsedo.
MMCH prohlížel jsem ty tvoje stránky.Trochu vy.....ě jsem hledal,jak jsem hledal,zejména busy a osobáky,ale nenašel jsem tam jedinou chybu ....
Pouze tři drobnosti:
Moskvič 1500SL nebyl jen verze pro západ,po roce 1988 se ještě hluboko v devadesátých letech prodával v rusku.
21033 (motor 1300) nebyla ty jako ty ostatní primárně na export,ale přímo pro sojuz.
U samar 08 a 09 máš větu:Přístrojová deska také prošla vývojem, od roku 1991 byl přidán otáčkoměr a ukazatel napětí, došlo ke změně ergonomiky přístrojů.
-voltmetr tam byl od začátku
Ale jináč všechna čest odkaz na videorecenze tam ještě není?
MMCH prohlížel jsem ty tvoje stránky.Trochu vy.....ě jsem hledal,jak jsem hledal,zejména busy a osobáky,ale nenašel jsem tam jedinou chybu ....
Pouze tři drobnosti:
Moskvič 1500SL nebyl jen verze pro západ,po roce 1988 se ještě hluboko v devadesátých letech prodával v rusku.
21033 (motor 1300) nebyla ty jako ty ostatní primárně na export,ale přímo pro sojuz.
U samar 08 a 09 máš větu:Přístrojová deska také prošla vývojem, od roku 1991 byl přidán otáčkoměr a ukazatel napětí, došlo ke změně ergonomiky přístrojů.
-voltmetr tam byl od začátku
Ale jináč všechna čest odkaz na videorecenze tam ještě není?
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střípek z historie
Připomínky beru, zkusím si ověřit z jakých zdrojů mám informace...
Jasně Moskvič 2140SL se možná později prodával i v Rusku, on to taky postupem času na západě už nikdo nechtěl, ale tak jako tak vznikl původně jako lepší verze pro export.
Ohledně videa, všechno chce svůj čas, budou nová ale chvíli to potrvá. Zatím jsou tam jen videa od Zenkeviče u aut která prostě ve střední Evropě neseženu na natáčení. Klidně můžeme začít tvou Samarou, ale ne na zimním srazu, tam na to nebude čas ani klid.
Jasně Moskvič 2140SL se možná později prodával i v Rusku, on to taky postupem času na západě už nikdo nechtěl, ale tak jako tak vznikl původně jako lepší verze pro export.
Ohledně videa, všechno chce svůj čas, budou nová ale chvíli to potrvá. Zatím jsou tam jen videa od Zenkeviče u aut která prostě ve střední Evropě neseženu na natáčení. Klidně můžeme začít tvou Samarou, ale ne na zimním srazu, tam na to nebude čas ani klid.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Střípek z historie
Však jasně,aspoň můžem dát na jaře nějaký sprinty s 04,05 a 011,když už je tam novej řemen
O 1500SL jsem taky netušil že to bylo původně pro západ,až dodneška .
Jestli byl voltmetr i v těch samarních prototypech.nevím.
Jináč s tím motorem 1300ccm to platí v bleděmodrým i u 06,ale tam to nemáš resp. to tam máš správně.
Statistiku na to sice nemám,ale pozorováním jsem na ukrajině i v pobaltí viděl že tyhle čtyřoka jsou do roku cca 1990 veskrze s motorem 1300.
O 1500SL jsem taky netušil že to bylo původně pro západ,až dodneška .
Jestli byl voltmetr i v těch samarních prototypech.nevím.
Jináč s tím motorem 1300ccm to platí v bleděmodrým i u 06,ale tam to nemáš resp. to tam máš správně.
Statistiku na to sice nemám,ale pozorováním jsem na ukrajině i v pobaltí viděl že tyhle čtyřoka jsou do roku cca 1990 veskrze s motorem 1300.
Re: Střípek z historie
U 2102 je první věte hrubka
Ještě by tam mohl být KAG «Каунасский авторемонтный завод»
Před válkou tam byla fabrika Fordu,kde se na šasi ford a chevrolet vyráběly busy,později i busy mercedes-benz.
V letech 1956-1979 se tam dělali různý busy na podvozku GAZu 51.
Podle mých informací se tam ještě dělaly přívěsy a návěsy,a asi i žigule VTFS?
Ještě by tam mohl být KAG «Каунасский авторемонтный завод»
Před válkou tam byla fabrika Fordu,kde se na šasi ford a chevrolet vyráběly busy,později i busy mercedes-benz.
V letech 1956-1979 se tam dělali různý busy na podvozku GAZu 51.
Podle mých informací se tam ještě dělaly přívěsy a návěsy,a asi i žigule VTFS?
- Crocodile
- Příspěvky: 3538
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Střípek z historie
Když já jsem se chtěl věnovat jen vozům které se sem vozily nebo tu jezdily/jezdí.
Pak jsem se dostal k pěkným fotkám i jiných vozidel a takhle to dopadlo...Celá práce mě zabrala několik měsíců ve volném čase takže kromě oprav chyb se mi teď do něčeho dalšího nechce
A to mi tam chybí několik nových moderních kombajnů které se sem vozí z GomSelMaš a RostSelMaš. I tak je toho na stránkách přes 400 druhů dopravních prostředků
Pak jsem se dostal k pěkným fotkám i jiných vozidel a takhle to dopadlo...Celá práce mě zabrala několik měsíců ve volném čase takže kromě oprav chyb se mi teď do něčeho dalšího nechce
A to mi tam chybí několik nových moderních kombajnů které se sem vozí z GomSelMaš a RostSelMaš. I tak je toho na stránkách přes 400 druhů dopravních prostředků
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy Lada
Re: Střípek z historie
Už chybí jen ten KAG