Stránka 5 z 5
Re: Niva netopí
Napsal: ned zář 23, 2018 13:18
od valda1971
Ondrej19 píše:Takže nejaký problém tam teda mám... Ale v lanku? Keď problém sa objaví až keď začne kúriť. Pokiaľ pohybujem s páčkou kúrenia napríklad pri vypnutom motore, keď je chladiaca kvapalina studená, tak ide ovládanie ľahko, normálne.
Tak to spíš vypadá na špatný ventil - teplem se rozměry samozřejmě mění a někde se Ti přidře.
Re: Niva netopí
Napsal: ned zář 23, 2018 14:39
od Mara
Vyrabi se na Nivu nejaky keramicky ventil, asi trvanliva zalezitost. Kdyz davat novy tak mozna by to stalo zato.
Re: Niva netopí
Napsal: pon pro 30, 2024 19:59
od Majkl_86cz
Ahoj, mám menší problém, auto za jízdy nad 60 km/h
přestane postupně topit, ventilátor jde, teplota motoru se drží vzorově. Když přijedu někde na křižovatku, nebo zpomalim, začne jít teplý vzduch.
Pokud jste někdo řešil něco podobného, rád bych se přiučil. Diky
Re: Niva netopí
Napsal: úte pro 31, 2024 08:22
od JmJ
Kdyz netopi a zastavis, tak jakou teplotu ma chladic? Horkou, ze se na nem neudrzi ruka, teplou, vlaznou nebo studenou?
Kdyz nastartujes studeny motor, kdy se zacne hrat chladic? Postupne od zacatku, nebo narazove az kdyz je teplota "na 90"?
Chladici kapaliny mas dost?
Re: Niva netopí
Napsal: úte pro 31, 2024 09:52
od Teepee
Pokud je to nad 60km/h pak se nejspíš prochlazuje chladicí médium od chladiče a jako první bych řešil termostat. Nouzově by to reagovalo na dečku/karton před chladič. Také odpovědi na JmJho otázky napoví.
Neví někdo, jestli je na Brontu už ta "vychytávka", že i když se teplota drží vzorově = ručička teploměru je tam kde má = znamená to skutečnou teplotu v nějakém pro motor bezpečném intervalu, aby uživatel vozu neměl pocit, že se s teplotou a motorem něco děje a přesto může být termostat OFF?