zelvotron, to se tvrdě pleteš. Okoro starejch aut je většinou stejná sorta lidí, ať jde o ty mergly, nebo žiguly, protože dneska má obojí zhruba stejnou cenu. Ono se fakt asi nevyplatí prodávat cokoliv na starý plečky, protože lidi akorát brečí nad cenou, ne kvůli tomu, že jsou to sociálové a nemaj na to, to neni většinou pravda, ale kvůli tomu, že je to starý auto, který se dá koupit celý za dvojku, tak proč bych platil dvojku za celej motor a tak dál. Přitom neřeší, že to někdo musel koupit, přivézt, rozebrat, očistit, případně poslat poštou. U novýho auta je to eliminovaný obchodem, přeci jen, když něco potřebuju a v krámě to stojí 10 000, tak nemelu a tu desítku zaplatim. Ale když kupuju díl z nějakýho střepu od někoho, tak přeci nebudu platit tolik, když to neni obchod, ale obyčejnej prodejce.
Teepee: cituj příspěvek, kdy tu někoho autobazareliska urážel.
Pokud vím, tak akorát napsal pravdu o tom, že je to bezcený, protože když byly na prodej Volhy, ozvalo se pár lidí, ale nikdo nebyl schopen se ani přijet podívat, přitom to byly slušný kusy, to samý s těma tatrama, ale to už je dlouho a ty se prodaly za směšnou částku, když se prodávaly díly ze žigulů, pár skalních jedinců si vzalo za bakšiš nějaký drobnosti, jinak nikdo nic, nedavno tu byla 2101 docela solidní asi za 3 tisíce a pochybuju, že se prodala, ani jeden příspěvek v inzerátu nebyl a určitě už je na šrotišti.
Nešlo o to, že s tím jezdí akorát sociálové, to jste si, nějak záhadně vydedukovali vy všichni tady, ale že jsou to bezcený plechovky, který zajímaj jen nás - pár skalních jedinců, kteří stejně na to většinou žádné díly nechtějí, protože mají dost nasysleno, ale ostatní lidi o to nejeví žádný zájem, dneska už je vlastně vyjímkou, že se někdo sem přidá, že si koupil žigula. Dřív, co si pamatuju, tak to byl snad ob den alespoň jeden novej člen, kterej se aktivně zapojil a byl nadšenej, ale dneska jsme tu už jen my, co se známe, někdo novej přichází jen zřídka. A proč? Protože právě třeba takovej starej naftovej golf stojí stejně, jako pěkná 07, žere o polovinu míň a doveze se stejným komfortem, jako ten žigulík.
Se Sašou souhlasím
Lada má dobrou koncepci, pro skalního fandu, jakým Saša je, je to jasná volba. Já mám Ladu taky rád a nezbavím se jí, ale chce to občas změnu.