Stránka 5 z 12

Napsal: stř říj 27, 2010 15:39
od Sid
Určite to zachovaj. Dole nechaj maličkú dieročku na odtok nakondenzovanej vody a dobre tú dutinu vystriekaj voskom. Na každom aute, ktoré to malo bola tá kapsa po zhodení relatívne zdravá, max. hnilá len naspodu. Ak to tam nebolo, zhnilo to tam celé na prach. Vrátane spodku predného stĺpika.

Napsal: stř říj 27, 2010 20:34
od dmatej
Trošku si protiřečíte, ale hlasuju pro Sida.

Když to necháš otevřený, je jedno čím to natřeš, pokud nemáš plastový podběhy, nakydá se tam bahno a bordel, kamínky barvu stejně rozšvihaj a zrezne to stejně.

S tou gumou by to mělo být lepší, ale musíš to vystříkat vzadu. A když stříkat, napřed bych dal nějakou protikorozní základovku a až vyschne, pak ten vosk.

Plastový podběhy by pak měly zabránit, aby se cokoliv lakovanýho ošvihalo kamínkama. Nezabrání ale kondenzaci vody, ta musí odtéct tak jako tak.

Napsal: stř říj 27, 2010 21:17
od MartasBrno
dmatej píše:Trošku si protiřečíte, ale hlasuju pro Sida.

Když to necháš otevřený, je jedno čím to natřeš, pokud nemáš plastový podběhy, nakydá se tam bahno a bordel, kamínky barvu stejně rozšvihaj a zrezne to stejně.

S tou gumou by to mělo být lepší, ale musíš to vystříkat vzadu. A když stříkat, napřed bych dal nějakou protikorozní základovku a až vyschne, pak ten vosk.

Plastový podběhy by pak měly zabránit, aby se cokoliv lakovanýho ošvihalo kamínkama. Nezabrání ale kondenzaci vody, ta musí odtéct tak jako tak.
Jo, tak bych to viděl. Záleží co mi doveze Cory z ukrajiny. Jestli origo gumu, zkusím to tam nějak kultivovaně vyčistit (ale jak, 2cm spárou???) a nějak tam tu gumu nasadit. POkud to nepůjde, pak by mohla jít varianta uříznout ten plech stejně jak to mají hranatí a osadit tam plastový dekl jak mají hranatí. Jen nevím, nakolik by pasoval profil blatníku.

Napsal: čtv říj 28, 2010 07:57
od Sid
Najlepšie a veľmi kultivovane to vyčistíš wapkou. Tá odtiaľ vystrieka všetko preč.

Napsal: čtv říj 28, 2010 11:40
od Hurikán
Sid píše:Najlepšie a veľmi kultivovane to vyčistíš wapkou. Tá odtiaľ vystrieka všetko preč.
Aj so zvyškami železa. :lol:

Napsal: čtv říj 28, 2010 15:12
od MartasBrno
Hurikán píše:
Sid píše:Najlepšie a veľmi kultivovane to vyčistíš wapkou. Tá odtiaľ vystrieka všetko preč.
Aj so zvyškami železa. :lol:
Jen počkej! Si mě nepřejte. :!:

Aspoň nebudu muset dělat ty odtokové otvory. :lol:

Všetko nie, to nie, mne stačí iba ten bordel čo je tam nahádzaný. Teda dúfam, že ho nieje vela.

Napsal: čtv říj 28, 2010 21:48
od Saša
Uřezat , dát plastové podběhy (jsou jiné než na krabici) a spokojeně jezdit .

Napsal: pát říj 29, 2010 06:47
od Patrac
Saša píše:Uřezat , dát plastové podběhy (jsou jiné než na krabici) a spokojeně jezdit .
správně taky bych dal plastový podběhy a nic neřešil předtím to pořádně vyčistil a nastříkal. Já v loni plastový podběhy měnil protože sem jeden rozlomil asi kamenem a když jsem to sundal tak pod tím by nástřik ve stavu jako kdyby to někdo stříkal včera. dokonce ani zaprášený to nebylo.. :shock:

Napsal: pát říj 29, 2010 07:25
od Teepee
dmatej píše:Plastový podběhy by pak měly zabránit, aby se cokoliv lakovanýho ošvihalo kamínkama. Nezabrání ale kondenzaci vody, ta musí odtéct tak jako tak.
Já bych tu kondenzaci neviděl tak tragicky. Kondenzace nastává jen při změně teploty a kondenzuje vzdušná vlhkost. Tudíž se z těch několika litrů vzduchu vysráží tak maximálně několik mililtrů kondenzátu v podobě orosených plechů, žádný velký tečení bych nečekal.
To není odtok z výparníku klimatizace...

Napsal: pát říj 29, 2010 07:43
od Patrac
Teepee píše:
dmatej píše:Plastový podběhy by pak měly zabránit, aby se cokoliv lakovanýho ošvihalo kamínkama. Nezabrání ale kondenzaci vody, ta musí odtéct tak jako tak.
Já bych tu kondenzaci neviděl tak tragicky. Kondenzace nastává jen při změně teploty a kondenzuje vzdušná vlhkost. Tudíž se z těch několika litrů vzduchu vysráží tak maximálně několik mililtrů kondenzátu v podobě orosených plechů, žádný velký tečení bych nečekal.
To není odtok z výparníku klimatizace...
Podběhy tam mám a že bych viděl jak mi z pod nich vytéká voda teda jako nee.. a rozhodně pokud tam nějaká vlhkost je je to věc která normálně odvětrá na rozdíl od vlhkosti v nanesený hlíně která tam zůstává i několik týdnů od projetí deštěm uzavřená.

Napsal: pát říj 29, 2010 08:20
od Cory
Patrac píše:když jsem to sundal tak pod tím by nástřik ve stavu jako kdyby to někdo stříkal včera.
mozem potvrdit

Napsal: pát říj 29, 2010 14:48
od MartasBrno
Jo, já ty plastový podběhy už taky zvažoval, ale zrovna na předku je na plechách ještě co opravovat... A pak taky ještě nejsem rozkejvanej, jestli se snažit o dokonalý stav a veteránskou testaci, nebo o provozní auto na práci. Ta první varianta je samozřejmě časově i finančně náročnější.

Na druhou stranu vrtat díry do auta - no asi je to o dost menší zlo, než si nechat házet bláto všude kde pak tyhle auta 100% hnily, hnijou a hnít budou. Tohle mne bude zajímat možná až na jaře, to se uvidí. Mám teď jiné věci na práci, auto má teď trvale místo v garáži s udržovací nabíječkou...

Přes zimu na tom nic moc asi dělat nebudu. V garáži není teplo...

Jak vypadá detail uchycení těch plastů do blatníku?

Napsal: pát říj 29, 2010 15:13
od Patrac
MartasBrno píše:Jo, já ty plastový podběhy už taky zvažoval, ale zrovna na předku je na plechách ještě co opravovat... A pak taky ještě nejsem rozkejvanej, jestli se snažit o dokonalý stav a veteránskou testaci, nebo o provozní auto na práci. Ta první varianta je samozřejmě časově i finančně náročnější.

Na druhou stranu vrtat díry do auta - no asi je to o dost menší zlo, než si nechat házet bláto všude kde pak tyhle auta 100% hnily, hnijou a hnít budou. Tohle mne bude zajímat možná až na jaře, to se uvidí. Mám teď jiné věci na práci, auto má teď trvale místo v garáži s udržovací nabíječkou...

Přes zimu na tom nic moc asi dělat nebudu. V garáži není teplo...

Jak vypadá detail uchycení těch plastů do blatníku?
několik možností..
daj se přivrtat samořezkama do podběhů a do blatníků, daj se do blatníků uchytit pomocí plastových Z, daj se do blatníku zastrčit za lem, daj se za tepla dotvarovat takové zobáčky přímo z toho plastu a za to uchytit do blatníku, daj se provrtat přidělat tam držáčky z plastu a za ně to uchytit. každopádně do těla auta podběh u ramene se v 99% přivrtávaj nerez samořezkama. to jesti to tam bude nebude hnít je otázka o ničem. na 07 jsem měl přišroubováno samořezkama i do blatníků a po 12ti letech tam byly malé kousky rzi.. detailista může hlavičky přetřít gumoasfaltem ale myslím že tohle bude zrovna poslední místo který ti na autě shnije...

Napsal: pát říj 29, 2010 18:06
od MartasBrno
Patrac píše:daj se do blatníků uchytit pomocí plastových Z, daj se za tepla dotvarovat takové zobáčky přímo z toho plastu a za to uchytit do blatníku, daj se provrtat přidělat tam držáčky z plastu a za ně to uchytit.
Tak toto se mi docela líbí. Ty držáčky by byly zajímavé. O podběhy strach nemám, to fakt ne. Jde mi jen o to, vyhnout se dírám do blatníků, který ani tak nejsou moc fortelný.

Napsal: sob říj 30, 2010 23:19
od dmatej
Já to dělal všechno samořezem, odfláknul jsem to, a jen jedinej byl ve rzi, ostatní dírky jsou v pořádku. Tuším, že jsem je akorát máznul vazelínou, jestli vůbec ...