Stránka 5 z 10
Napsal: čtv pro 23, 2010 11:45
od zelvotron
Ještě že to nesleduju a tak sem byl tomu tomu srdceryvnýmu dramatu ušetřen
edit: Tak mě to nedalo a kouk sem na to na netu. Hrůza, než sem to našel (čas 0:45 abych ostatní ušetřil), nudný dlouhý dialogy a záběry o ničem. Nehoda nevypadá jak nehoda, ale spíš jako jejich úmyslná likvidace, aspoň že se tam mihne na pár záběrech š 100 s klikama venku, jinak by to byl totálně zabitej čas.
Napsal: čtv pro 23, 2010 14:33
od Hurikán
MartasBrno píše:Asi jim ty auta vyšla řádově levněji než ten efekt a práce někoho kdo by ho dělal...
Neměl jsem na mysli udělat celou nehodu "virtuálně" pomocí počítadla. Spíš jsem myslel provést ji jen náznakem. Sice by to nebylo asi tak "akční", ale účel by byl splněn taky.
A jak píše JmJ - je to možné, vyloučit se to nedá. Jenže konkrétně Simca evidentně úplně normálně jezdila, interiér se zdál býti poměrně dost zachovalý a lak byl určitě letitý. Dost pochybuju, že by se filmaři při stříkání auta zalamovali s používáním matovacích přísad atp.
MartasBrno píše:Každopádně mne (obor se nezapře) zaujalo to 7mi hlavé video a možnost posouvat obraz po půlsnímcích. docela fajn. Kolik pruhů v obraze to dělá? Jako ten počet hlav bude mazec a smo že piezo vychylování hlav do deformované dráhy taky... nemáš Thomsona?
Tenhle dotaz od Tebe mě vůbec nepřekvapuje. Rád ale odpovím.
Ne, Thomsona nemám. Mám sedmsetosmašedesátku Philipse. Je to sice jen takové poloS-VHS, ale pro mé potřeby naprosto dostačuje. Když jsem video kupoval, tak jsem chtěl devětsetdevětašedesátku s velkou střižnou a zabudovaným mixpultem, jenže přes 40 tKč jsem na něj tehdy neměl. Tak jsem nakonec za necelých 30 tKč koupil tu sedmsetosmašedesátku. Mechanika je v obou identická, trikové a střihové možnosti jsou menší, ale dostačující, Signálová cesta je hybridní - přehrávací je plnohodnotné S-VHS s rozlišením do 4,7 MHz, ale záznam je jen VHS. Důležité jsou ale dva faktory. První je, že šířka záznamu je téměř 3,5 Mhz, což je přes 260 řádků (s korekcí až 310) a druhý je extrémě nízký jitter - pod 70 ns, což je hodnota téměř profesionálního stroje. Běžná videa mají 150-260. Díky tomu je obraz krásně ostrý, čistý a zejména klidný!, k čemuž přispívají i dobré hodnoty odstupu signál/šum.
Ad pruhy v obraze - při stojícím obrazu/časové lupě v obrazu žádné pruhy nejsou. Statický obraz je totiž digitalizovaný. Při zrychlených režimech je obraz až do třínásobku zcela čistý, u některých záznamů i při pětinásobku. Od sedminásobku se začínají objevovat dva tenoučké proužky, při devítinásobku jsou tuším tři a při jedenáctinásobku asi čtyři. Pro zpětný chod platí to samé, jen s tím rozdílem, že při všech zpětných režimech se standartně objevuje centrální proužek. K jeho eliminaci by byl nutný buben s naklápěním, což tady bohužel není. Co by za tu cenu člověk ještě chtěl, že.
Jak už jsem psal. Se strojem jsem v zásadě spokojen. Umí ozvučovat, stříhat, umí stříhat i tzv. "na zvuk", čili původní zvuk zůstává a v místě střihu se nahradí jen obraz, umí řídit jiné video/kameru atp. Samozřejmostí je zcela čistý střih bez jakýchkoliv rušivých přechodových jevů. Ale ze všeho nejlepší je naprostá pohoda a operativnost ovládání. Na to žádné DVD doteď nemá. Původně jsem si říkal, že sedmsetosmašedesátka bude krátkodobě hlavní video a až dokoupím ještě devětsetdevětašedesátku, stane se z ní příspěvkový stroj. Jenže se časem trošku změnily priority a na nákup dalšího (ještě dražšího) videa už nedošlo. Teď už video používám jen rekreačně a na to mě ta sedmsetosmašedesátka úplně stačí.
Napsal: čtv pro 23, 2010 17:53
od Laďuša
Jej, vy toho naděláte, tak je holt o dva vraky míň. Prvně jsem z toho byl taky zaraženej, ale když jsem se pak nad tim zamyslel, tak jsem došel k závěrom jako uved JmJ. Žigula vem čert, těch je plná dupa, a ta Simka určitě nebyla taky nic extrovního. Kdyby to byl sběratelskej kousek, tak to nikdo neprodá. A vůbec co víme, třeba byla na poslední chvíli objevená na vrakárně, tak si před cestou do hutí eště zahrála. To, že auto jezdí, eště fakt nevypoví nic o jeho dalším stavu.
Jo a jaká tuningová nálepka, kde?
Napsal: čtv pro 23, 2010 17:59
od Jakub Metelka
Též mě to nedalo a jen tento záběr jsem zkoukl na internetu.Můj názor je stejný jako má
zelvotron .
Nechápu co vás na tom ,tak fascinuje
.Ovšem pokud ten seriál někoho baví a líbí se mu ,tak nic proti
Napsal: čtv pro 23, 2010 18:26
od Hurikán
Nás na tom nic nefascinuje a s (ne)líbením seriálu tohle nemá vůbec co dělat. Tady se teď bavíme o zvrakování dvou starých aut, z nichž minimálně jedno nebylo v nějak vrakoidním stavu.
A jestli to berete vyloženě takhle účelově, tak můžu kontaktovat p. režiséra a on do nějakého dalšího dílu naplánuje hromadnou nehodu světle modré 01 + béžové 03 + zelené 02 + světle modré 01.
A aby to nebylo tak jednotvárné, tak i nějaký moskvič by se mohl přidat.
Napsal: čtv pro 23, 2010 18:29
od Jakub Metelka
Hurikán, a červená 2103 by byla uprostřed
.Po střetu s Moskvičem by zní moc nezůstalo
.
Napsal: čtv pro 23, 2010 20:29
od MartasBrno
Tyjo, tady to jede. Nálepka malá, čarná, na pravém předním blatníku modré 01, u hrany dveří nad prolisem.
Napsal: čtv pro 23, 2010 20:38
od zelvotron
Hurikán píše:s (ne)líbením seriálu tohle nemá vůbec co dělat
To je omyl právě, mě ta nehoda a celej to zakončení krásně zapadá do toho zbytku, protože to stojí za prd úplně stejně jak ten zbytek. Ale fakt, že sem viděl jen půlku jednoho dílu a teď tohle. Samozřejmě se jedná o můj subjektivní názor a respektuju, že se to někomu může líbit, taky bych se na to třeba rád vydržel koukat třeba kvůli těm dobovým věcem, ale prostě to nedávám a to se vydržím koukat na kdejakou sračku
Škoda aut - škoda je dobrýho člověka a to ještě jenom někdy, takže bych to taky zase až tak neprožíval, i když obecně se mi taky dvakrát nelíbí, ale dneska už přecijen nejde dělat takový efekty jako dřív, že zadupli brzdu, dvakrát zatřásli kamerou a bylo to jako bouračka, to by se jim asi všichni vysmáli.
Mimochodem proč myslíš že je ta simca zbořená víc než napoprvé? To mě ani nepřišlo, ale je viděl sem to jen v nejhorší kvalitě přes net a to sem ještě čuměl spíš po tom kilu.
Napsal: čtv pro 23, 2010 20:50
od Hurikán
zelvotron píše:ale dneska už přecijen nejde dělat takový efekty jako dřív, že zadupli brzdu, dvakrát zatřásli kamerou a bylo to jako bouračka, to by se jim asi všichni vysmáli.
No a to je právě ten kámen úrazu. Dřív dupli na brzdu, zatřásli s kamerou a pak byl záběr zpoza roští no a každému divákovi bylo jasné, že ve filmu došlo k nehodě. Dneska se "musí" u filmové nehody spotřebovat 1000 litrů nafty na výbuch a pro jistotu to celé doplnit letícím kusem mozku.
A výsledek? Divákovi došlo, že ve filmu došlo k nehodě.
zelvotron píše:Mimochodem proč myslíš že je ta simca zbořená víc než napoprvé? To mě ani nepřišlo, ale je viděl sem to jen v nejhorší kvalitě přes net a to sem ještě čuměl spíš po tom kilu.
Po jakém kilu???
Aktéry nehody byla 2103 a Simca 1501. A to že ti to
nepřišlo vysvětluje způsob, jakým jsi to sledoval. Kdyby sis to celé dopodrobna pomaličku rozfázoval, tak jako jsem to udělal já, bylo by to úplně o něčem jiném.
A dost možná bys dospěl ke stejnému závěru jako já.
Napsal: čtv pro 23, 2010 20:54
od Křečík Barbuška
Hurikán píše:Dneska se "musí" u filmové nehody spotřebovat 1000 litrů nafty na výbuch a pro jistotu to celé doplnit letícím kusem mozku.
Napsal: čtv pro 23, 2010 20:59
od MartasBrno
zelvotron píše:koukat třeba kvůli těm dobovým věcem
No, ony právě ty dobový věci tam jsou takový promlivý, obávám se, že třebai na dílně u chlapů je vybavení docela mimo, přestože se tam odehraje kupa děje... Ale budiž, nebudu moc hanit, jsou tam i věci co jsou pěkný. Já koukal, jak dlouho jsem neviděl obyčejný rýsovací prkno. Každopádně ta zpráva o tý firmě s ovocem, která dělá počítače co se vejdou na stůl - a k čemu by ti to jako bylo???
Napsal: čtv pro 23, 2010 21:22
od zelvotron
Hurikán píše:Po jakém kilu???
Aktéry nehody byla 2103 a Simca 1501. A to že ti to nepřišlo vysvětluje způsob, jakým jsi to sledoval. Kdyby sis to celé dopodrobna pomaličku rozfázoval, tak jako jsem to udělal já, bylo by to úplně o něčem jiném.
A dost možná bys dospěl ke stejnému závěru jako já.
Noto kterým projížděli okolo ty příbuzný (?) po nehodě
Právě proto se ptám co se ti na tom nezdálo, když máš možnost si to kvalitně přehrát, protože na netu si to těžko budu nějak fázovat i kdybych chtěl. Nezdála se mě původně ta zlomená střecha na simce, proto sem si to pouštěl znova, ale je fakt, že při nárazu se opravdu láme tak nevím.
Můžu říct že takhle jak byla ta nehoda blbě udělaná, tak by to zatřesení kamerou vyšlo nastejno. A jako divák sem z toho zmatenej, protože sem nepochopil, proč je ten šílenej žigulíkář schválně sestřelil a následně se ta nejistota ještě prohloubí tím jak říkají že vyšetřováním se taky na nic nepřišlo.
Napsal: čtv pro 23, 2010 22:23
od Laďuša
Vyprávěj vam tu zakazuju hanět!
Napsal: pát pro 24, 2010 00:01
od mayo456
neviem či ste si všimli ale ta autoškola škodovka mala novodobé stierače staré tka možno 10 rokov a neboli to pôvodné škodovácke, nesvietilo svetielko v interiery.. a takisto taka drobnosť v scéne s vekslákom prešiel Wartburg 353 ktorý sa v tomto prevedení robil až v 80tych rokoch tuším. v 70tych rokoch boli klasické s chromovou maskou a nie plastovou.
Napsal: úte bře 08, 2011 20:18
od Laďuša
Tak když je to MDŽ, tak připomínka:
Vyznání ženy
Za soustruhem, v kanceláři,
tam se všude ženám daří.
Dojit kravku - to chce sílu,
musíme však žíti v míru.
Co ale ještě potřebuješ, ženo?
Mít srdce láskou naplněno.
Jen tak může vzkvétat naše zem,
když žena je milována muromcem!
Pak každá z nás může pracovat
pro sebe, pro mír, pro svoji vlast.