Stránka 5 z 15

Napsal: stř zář 01, 2010 19:36
od Martin H.
Sorry, auta v takovýmhle stavu maj auta zůstat původní! Na nějakej drift mi stačí poloshnilá šunka, kterou čímkoliv vyvařím, dám do ní trubky a jedu!

Re: LADA 2107 drift machine :-)

Napsal: stř zář 01, 2010 19:44
od Ondra 07
yokodrift píše:Čau driftaři.Koněčně jsem sehnal vhodné nádobíčko pro jízdu dveřma napřed.Zítra pro ni jedu do Plzně.Je po pánovy kterému je 82 let.Za posledních 5 let najel 1200km.Jinak pořád auto v garáži.Najeto 19tis,rok 1990,5 kvalt.Každý rok preventivně servisována.Dutiny a ochrana spodku pravidelně.Jednoduše vonavice jako blázen!!!Pak sem dám nějaké foto.Chci upravit auto na drift tzn. kola,podvozek a do budoucna turbo,něco podobného jak na tomhle videu: http://auto.indavideo.hu/video/TotalCar_--_Lada_Turbo Jestli má někdo skušenosti z Ladou na drift např. jaký rozměr kol,jak přitvrdit auto atd tak sem s tím chlapy:-)

S obycejnym treba upravenym motorem lada ti to nebude jezdit jako na tom videu. Pokud slozis takovy motor jako ti mladi madari na notoricky znamem videu, smeknu. Ale pochybuju ze jsi pripraveny nalit jen do motoru 100tis. Ale s lada motorem se da taky pokouzat, ale zapomen na takovovou rezervu vykonu. O podvozku rozvadet nebudu, ale jsou tady dobrodruhove co umi s ladou i kutulu. :D

Zbytek vlakna je remcani a knourani lidi kteri berou ladu jako dopravni prostredek, ne motorsport zabavu. Ale otom tenhle TH neni, je o mozna budouci driftmachine. Nenech se ukecat. :twisted:

Napsal: stř zář 01, 2010 19:51
od Majo
Yokodrift: drzim palce, nech si pise kto chce co chce, nedaj sa odradit, nech tu mame konecne nejaky poriadny kusok :wink:

Napsal: stř zář 01, 2010 20:05
od Laďuša
Nevim, proč by ňáký auta měly zůstat původní. V podstatě žádný auto nemusí zůstat původní. Já bych ho v původním stavu rozhodně nenechal. Nepůvodní a upravený auto eště neznamená zničený a hnusný auto!

Napsal: stř zář 01, 2010 20:13
od Křečík Barbuška
Laďuša píše:V podstatě žádný auto nemusí zůstat původní.
Taky, že nezůstane, zkoroduje a zmizí :mrgreen: .

Napsal: stř zář 01, 2010 20:19
od Jozef Matuška
Koko Loko píše:
Laďuša píše:V podstatě žádný auto nemusí zůstat původní.
Taky, že nezůstane, zkoroduje a zmizí :mrgreen: .
Večný optimista :D

LADA 2107 drift machine :-)

Napsal: stř zář 01, 2010 20:54
od yokodrift
Ja nevím co pořád brečíte ty vole...nový auto stojí 80 litrú v rusku,dokuď se nepřestane vyrábět tak to veterán nebude!!!Jednoduše i bez turba na drift stačí u žigula 120 kobyl a to je na to auto narez!!!Uprava cca 30tis.V te firme mi rekli ze 180 koni z 1600 neni problem...chce nekdo neco dodat?

Napsal: stř zář 01, 2010 22:10
od Maysner
Martin H. píše:Sorry, auta v takovýmhle stavu maj auta zůstat původní! Na nějakej drift mi stačí poloshnilá šunka, kterou čímkoliv vyvařím, dám do ní trubky a jedu!
a to je zasadni problem. kua proc bych mel vrazet x tisic do oprav karoserie, kdyz muzu met peknou bez prace? demence vsech lestenkaru zde

Napsal: stř zář 01, 2010 22:16
od Atex
Nic proti lestenkarum. Ale 90% Lestenek shnije beznym provozem, znici se havarkama, povodnema v garazi atd ... Ma cenu se kvuli tem 10ti % tady hadat? Udela mu aspon tu sluzbu, aby se nemusel piplat s vrakem.
yokodrift píše:120 kobyl a to je na to auto narez!!!
JJ je!

Re: LADA 2107 drift machine :-)

Napsal: stř zář 01, 2010 23:13
od MartasBrno
yokodrift píše:Pánové seru na nějaké maďary!!!!Tady se dá sehnat na VFTS úplně všechno a hlavne max. česká kvalita a podpora i z ruska!!!!Adresa tady... http://www.kumho-motorsport.cz/ .Dnes jsem volal s chlápkem po tel. a múžu říct žě ceny jsou OK.Postaví na zakázku i celý závodní speciál....
Nebyla řeč pouze o těch laminátech?

Napsal: čtv zář 02, 2010 08:10
od radek mb
Pro sedmy mam slabost.Ale za sebe říkám,jdi do toho a udělej to pořádně. :!:
Jen mě překvapují místní leštěnkáři,že se zastávají hranatce,když jejich doména jsou kulaťáci...

Napsal: čtv zář 02, 2010 09:13
od Cory
Kto chce v Rusku stavat poriadneho zavodaka,tak si kupi novu sedmu, rozoberie ju a prerobi na zavody...Pre Yokodrifta je urcite vyhodnejsie postavit zavodak zo sedmy za 30 000, ako zo sedmy dovezenej z ruska.

Napsal: čtv zář 02, 2010 10:09
od radek mb
Martin H. píše: poloshnilá šunka, kterou čímkoliv vyvařím, dám do ní trubky a jedu!
aneb proč to dělat jednoduše,když to jde složitě... :roll:

Napsal: čtv zář 02, 2010 14:56
od jakke
Držim palec at to dotáhneš do konce :wink:

Napsal: čtv zář 02, 2010 19:44
od Ondra 07
yokodrift píše:Jednoduše i bez turba na drift stačí u žigula 120 kobyl a to je na to auto narez!!!Uprava cca 30tis.V te firme mi rekli ze 180 koni z 1600 neni problem...chce nekdo neco dodat?
To nepopiram, ktera firma to byla? Docela by me zajimalo, ktera firma ti postavi za 30tis. 180HP motor... Vcetne weberu45 a vseho ce je potreba aby ten motor opravdu mel ty parametry. 180koni mely MTX se 16-ti ventilovou hlavou nebo ne? Ale ta je taky samozrejmne v cene :P Vykon je jenom pulka motoru, co kroutici moment? Chapu tedy ze si motor nechas udelat, tudis budes duverovat tomu co ti reknou. Co zbytek auta tam se chces realizovat sam?Nic ve zlem, jen uplne nechapu co od toho presne chces a jak se na tom budes podilet, na konci projektu kroutit volantem driftovat jako Lauda. :mrgreen: