Napsal: stř zář 01, 2010 19:36
Sorry, auta v takovýmhle stavu maj auta zůstat původní! Na nějakej drift mi stačí poloshnilá šunka, kterou čímkoliv vyvařím, dám do ní trubky a jedu!
yokodrift píše:Čau driftaři.Koněčně jsem sehnal vhodné nádobíčko pro jízdu dveřma napřed.Zítra pro ni jedu do Plzně.Je po pánovy kterému je 82 let.Za posledních 5 let najel 1200km.Jinak pořád auto v garáži.Najeto 19tis,rok 1990,5 kvalt.Každý rok preventivně servisována.Dutiny a ochrana spodku pravidelně.Jednoduše vonavice jako blázen!!!Pak sem dám nějaké foto.Chci upravit auto na drift tzn. kola,podvozek a do budoucna turbo,něco podobného jak na tomhle videu: http://auto.indavideo.hu/video/TotalCar_--_Lada_Turbo Jestli má někdo skušenosti z Ladou na drift např. jaký rozměr kol,jak přitvrdit auto atd tak sem s tím chlapy:-)
Taky, že nezůstane, zkoroduje a zmizí .Laďuša píše:V podstatě žádný auto nemusí zůstat původní.
Večný optimistaKoko Loko píše:Taky, že nezůstane, zkoroduje a zmizí .Laďuša píše:V podstatě žádný auto nemusí zůstat původní.
a to je zasadni problem. kua proc bych mel vrazet x tisic do oprav karoserie, kdyz muzu met peknou bez prace? demence vsech lestenkaru zdeMartin H. píše:Sorry, auta v takovýmhle stavu maj auta zůstat původní! Na nějakej drift mi stačí poloshnilá šunka, kterou čímkoliv vyvařím, dám do ní trubky a jedu!
JJ je!yokodrift píše:120 kobyl a to je na to auto narez!!!
Nebyla řeč pouze o těch laminátech?yokodrift píše:Pánové seru na nějaké maďary!!!!Tady se dá sehnat na VFTS úplně všechno a hlavne max. česká kvalita a podpora i z ruska!!!!Adresa tady... http://www.kumho-motorsport.cz/ .Dnes jsem volal s chlápkem po tel. a múžu říct žě ceny jsou OK.Postaví na zakázku i celý závodní speciál....
aneb proč to dělat jednoduše,když to jde složitě...Martin H. píše: poloshnilá šunka, kterou čímkoliv vyvařím, dám do ní trubky a jedu!
To nepopiram, ktera firma to byla? Docela by me zajimalo, ktera firma ti postavi za 30tis. 180HP motor... Vcetne weberu45 a vseho ce je potreba aby ten motor opravdu mel ty parametry. 180koni mely MTX se 16-ti ventilovou hlavou nebo ne? Ale ta je taky samozrejmne v cene Vykon je jenom pulka motoru, co kroutici moment? Chapu tedy ze si motor nechas udelat, tudis budes duverovat tomu co ti reknou. Co zbytek auta tam se chces realizovat sam?Nic ve zlem, jen uplne nechapu co od toho presne chces a jak se na tom budes podilet, na konci projektu kroutit volantem driftovat jako Lauda.yokodrift píše:Jednoduše i bez turba na drift stačí u žigula 120 kobyl a to je na to auto narez!!!Uprava cca 30tis.V te firme mi rekli ze 180 koni z 1600 neni problem...chce nekdo neco dodat?