Stránka 5 z 16
Napsal: pon dub 04, 2011 13:25
od Patrac
zelvotron píše:R90 se bude jmenovat Lada Largus, výroba začne v prvním čtvrtletí 2012, základní provedení bude stát 350 tis. rublů a bude mít jeden bag, ABS a elektrický posilovač řízení (mmch logan má hydrauliku ne?).
Kromě toho si VAZ nedávno nechal registrovat obchodní názvy Fortuna, Slavia, Ladoga, Quanta, Adera, Alegra a Terra.
largus, alegra terra... to mi asociuje nějaký nemoci .
Napsal: pon dub 04, 2011 15:04
od Laďuša
Terra bude auto na zahradní práce
Napsal: pon dub 04, 2011 16:21
od zelvotron
Proč bude, Terra byla taková ošklivá "multikára".
Napsal: stř kvě 25, 2011 17:40
od zelvotron
Interiér:
Napsal: stř kvě 25, 2011 20:55
od plavec
Hotová dacie
Napsal: pát kvě 27, 2011 05:40
od mirozv
plavec píše:Hotová dacie
Hádam by si nechcel, aby to vyzeralo ako "desiatka".
Napsal: pát kvě 27, 2011 10:50
od miro263
"Super Robota"
Napsal: ned kvě 29, 2011 16:58
od B737500
Re: "Super Robota"
Napsal: pon kvě 30, 2011 06:38
od Patrac
dle p. Nedbala zse Sadské se to k nám nebude vůbec dovážet.. Bude se vyrábět jen a pouze pro ruský trh. takže emoce stranou
Napsal: pon kvě 30, 2011 08:10
od Laďuša
No vida. Takže muj příspěvek na minulej straně ze 30. srpna 2010 měl pravdu
Napsal: pon kvě 30, 2011 08:18
od Patrac
Laďuša píše:No vida. Takže muj příspěvek na minulej straně ze 30. srpna 2010 měl pravdu
to je celá problematika. s Nedbalem jsem se o tom bavil na srazu snad hodinu.
Rusi vyrábí věci pro svůj trh stejně jako Grantu. Oni maj jiný předpisy a nezajímá je že to nesplňuje euro nebo co pro ně je to v pohodě. díky tomu může být cena hoodně nízká viz Granta 115tk základní verze. Nedbal povídal že pokud se Granta bude vyrábět i pro evropský trh tak bude minimálně od 175 000kč za nejnižší třídu a následně vejš. jenže dle eho slov aby to bylo prodejný u nás musleo by to být do 200 000kč jinak to je neprodejné. Problém ale je že vývoj pro evropský trh rusi nerozpočítávají do kompletní výroby všech auit (tak jak to dělají ostatní automobilky kdy vývoj všech typů aut je rovnoměrně rozprostřen do všech typů) Rusi to děaljí tak že vývoj každého typu je ropzdělen jen a pouze do daných typů tzn veškeré úpravy pro evropu budou hradit prodej evropských modelů... proto je pak cena tak vysoká. Místo toho aby to v Rusku stálo v základu 130 a tím se cena evropských modelů snížila o 15 000kč a bylo by to prodejný i tu..To je bohužel politika Avtovazu. Tedy levně pro náš trh a zbytek nás nezajímá..
Napsal: pát čer 03, 2011 16:06
od miro263
Napsal: stř čer 15, 2011 10:21
od Hurikán
Patrac píše:To je bohužel politika Avtovazu. Tedy levně pro náš trh a zbytek nás nezajímá..
JJ sice se nám to nemusí líbit, ale musí se uznat, že z pohledu Avtovazu má i tento přístup svou jasnou a neúprosnou logiku. Oni totiž potřebují prodávat
především na svém vlastním trhu, který je živí. Když zvýší cenu auta o dejme tomu 20.000 Rublů, tak jim zákonitě klesnou prodeje o x% A takto vzniknuvší výpadek rozhodně nenahradí pár desítek/stovek/možná tisíc???? prodaných aut v zemích EU. A hlavně by potom domácí ruský zákazník vlastně dotoval auta pro bohaté zákazníky z EU, což je na hlavu postavené.
Takže to chce vidět i z jiných úhlů, než je ten náš.
Napsal: stř čer 15, 2011 10:31
od Patrac
Hurikán píše:Patrac píše:To je bohužel politika Avtovazu. Tedy levně pro náš trh a zbytek nás nezajímá..
JJ sice se nám to nemusí líbit, ale musí se uznat, že z pohledu Avtovazu má i tento přístup svou jasnou a neúprosnou logiku. Oni totiž potřebují prodávat
především na svém vlastním trhu, který je živí. Když zvýší cenu auta o dejme tomu 20.000 Rublů, tak jim zákonitě klesnou prodeje o x% A takto vzniknuvší výpadek rozhodně nenahradí pár desítek/stovek/možná tisíc???? prodaných aut v zemích EU. A hlavně by potom domácí ruský zákazník vlastně dotoval auta pro bohaté zákazníky z EU, což je na hlavu postavené.
Takže to chce vidět i z jiných úhlů, než je ten náš.
Tak s tímhle nesouhlasím
Je zajímavý že zbytek automobilek to takto má na hlavu postaveno..Možná pro to sou schopni prodávat i mimo svoje státy.. a pokud by se to prodávalo v zahraničí a prodávalo se toho málo ( čemuž až tak nevěřim když vidím kolik jezdí loganů a spol) tak prodražení ruských vozů by bylo řádově o několik stovek rublů.. ne několik tisícovek.. Nehledě na to že by nebylo potřeba dělat auta pro domácí trh, na export do Čr na export no anglie nebo do německa.. Pak by člověk možná na auto nemusel čekat rok.. protože než se rusi rozhoupou a začnou dělat verzi pro EU už o to nebude tu zájem. A problémem autovazu je momentálně i to že se do ruska dostávají i jiné automobily než ruské.. takže kdy bude autovaz za tři roky když už nebude mít dominantní postavení na ruském trhu.. resp možná ano ale v globále budou prodávat třeba 30% na svém trhu a zbytek bude mít po 5-10% jiné automobilky... pak se budou snažit začít prodávat ven.??
Lidi proboha probuďte se.. Doba kdy ten kdo měl žigula byl majitel pdoniku řezník nebo melouchář a byly na něj pořadníky protože nic lepšího nebylo je fuč.. Autovaz musí být konkurence schopný a to tímhle jednáním rozhodně nedosáhne... Já třeba přestávám mít chuť čekat další rok na to jestli se nakonec rozhoupou a budou vůbec něco nového na český trh dodávat... Po diskuzi s prodejcem ze Sadské. Granta by tu musel být do konce tohoto roku a cena by musel být do 200 000kč aby se to dalo vůbec prodávat.. !! to jsou slova dealera a prodejce který asi má trochu větší zkušenost než my. a Bohužel s tím musím sohlasit.. koupit si auto za 220 000 kč s nulovou servisní sítí a v defakto základním vybavení? a nebo si za podobnou cenu +-10 000 koupit auto s klimou a dalšíma vymoženostma.. ( já je nepotřebuju ale když už mám dát 200 000 za auto) a mám auto s výbavou a bez výbavy tak šáhnu po tom s výbavou. Jestli takové základní principy Lada nechápe tak holt... asi značce zvoní hrana.. a pokud namíteš že já Ladu nevytrhnu tak ano já ne. jenže takových lidí je jen tu v klubu co vím tak 5-10 a to je jen klub..a základní přísloví praví že halíře dělaj talíře..
Napsal: stř čer 15, 2011 10:47
od Hurikán
No ono primárně o Lady v zemích EU žádný velký zájem není a ani nikdy nebude. To si musíme na rovinu přiznat. Vždy se bude jednat jen o pár excentriků, jako jsme třeba my.
Kdyby tady byl o tato auta opravdový zájem, tak změna ceny o +/- 15.000,- Kč nebude mít na prodeje nijak zásadní vliv. Takto malý rozdíl v ceně se projeví v celkové prodejnosti minimálně.
Za druhé většina zdejších automobilek žije z vnitroevropského trhu, kterému samozřejmě přizpůsobila strukturu a provedení svých modelů. Některé automobilky samozřejmě značnou část produkce buďto vyváží, nebo přímo vyrábí v zahraničí. Téměř vždy jde ale o upravené modely, které se od těch prodávaných v EU liší. Velmi často právě motory, emisními limity a jinými atributy. Proto jsou "ty samé" modely třeba v Rusku nebo Indii výrazně levnější, než v EU, přestože se platí ještě clo, protože se tam prodávají se staršími typy motorů, s chudší výbavou, atp. .....