Stránka 5 z 294

Napsal: pon kvě 31, 2010 10:42
od Petr HC
zelvotron píše:A co ten glycerin, dá se to napatlat na těsnění, ten by asi moh napáchat největší škody.
Glycerin dovede napáchat obrovské škody, pokud se smíchá s kyselinou dusičnou = nitroglycerin (rozpuštěný v infuzoriové hlince = dynamit). Ale jinak je to chemicky stálá, poněkud hygroskopická a neškodná látka (umělé slzy).
U automobilu zabrání přimrznutí pryžových těsnění a oživí zašlé plasty - raději na kousku, který není vidět vyzkoušet (i ta jeptiška říkala sichr je sichr, když navlékala prezervativ na svíčku).

Napsal: úte čer 01, 2010 18:23
od Cooper
Neměli by jste někdo naskenovaný typový výkres Lady 21044? Nejlépe boční pohled.....díky moc.

Napsal: úte čer 01, 2010 19:45
od Hurikán
Cooper píše:Neměli by jste někdo naskenovaný typový výkres Lady 21044? Nejlépe boční pohled.....díky moc.
http://www.ladaklub.com/www/manualy/nav ... es/094.htm ;)

Napsal: stř čer 02, 2010 12:39
od Veverka
Napadnutý plech je potřeba opravdu brousit až na kov?

Napsal: stř čer 02, 2010 12:47
od Křečík Barbuška
Ne, musíš si přece nechat něco na co chytneš tmel, ne? :mrgreen:

Napsal: stř čer 02, 2010 12:52
od vintera
pokud se tím nezeslabí plech natolik, že už žadný prakticky nezbyde, tak nikoli. je to sice nejlepší metoda, ale ne vždy prakticky použitelná. nejlepší je opískovat. Jinak při použití odrezovače je nutné nejprve odstranit veškerou volnou rez, která jde, nahrubo oškrábat, oklepat, drátěný kartáč, šmirgl a podobně, odmastit, pak teprv odrezovač, buďto klasický oplachovací, nabo bezoplachový. Na trhu se asi dá dnes sehnat cokoli, nejlepší je dobře přečíst návody použití výrobku.

Napsal: stř čer 02, 2010 13:50
od Veverka
Bez odrezovace to jde na ten kov blbě,jak často se obnovuje nátěr gumoasfaltu?Nebo zneužít něco lepšího?Gumoasfalt mi přijde solidní.
:mrgreen: Proč tmel?nepotřebuju jej 8) .

Napsal: stř čer 02, 2010 15:38
od Kewint
Napasuju tenhle kulák na žigula? Nechal jsem si ho objednat u nás a přišel mi na 124 fiata. Pujde to ?

Obrázek

Obrázek

Napsal: stř čer 02, 2010 15:47
od Hurikán
Kewint píše:Pujde to ?
Půjde, pane Lorenc. :P

Napsal: stř čer 02, 2010 16:50
od Kewint
Hurikán, Děkuji uctivě :)

Napsal: čtv čer 03, 2010 16:26
od MartasBrno
Nevíte někdo při jakém tlaku spíná a jaký tlak vydrží Bremselichtschalter / hydr., tedy hydraulický spínač brzdových světel pro trabuko nebo warťase?
Není to stejný jako snímač tlaku oleje s obrácenou funkcí kontaktu?

Napsal: čtv čer 03, 2010 16:52
od Saša
Mám jeden "navrtaný" v matici spojkového válečku již mnoho let , ale tam zas není takový tlak jako v brzdách . Dle mne musí vydržet 100 bar . Opravdu ale nevím kolik je v brzdách , ale když na ně dupnete vší silou (klidně 100kg - zapření o sedačku) tak to vydrží . Průměr pístku je cca 2cm tudíž tlak bude velký . Spínací bude tak cca 0.2 bar .
Co kutíš , třeba mám řešení .

Napsal: čtv čer 03, 2010 17:00
od MartasBrno
Ahoj :-) no konkrétně nekutím nic, ale našel jsem dva tyhle kousky ve věcech po jednom mechanikovi ještě v krabičkách z NDR. Ale nejsou na tom napsaný tlaky, nebo jsem blbě viděl. Napadlo mne to dát místo čidla tlaku na motor, mám motor s chybějícím čidlem, tak dokud nenajdu / nekoupím nové čidlo. V podstatě jen jako špunt, ale mohl by i fungovat, byť inverzně :-) .

K čemu kontroluješ tlak ve spojkovém okruhu? Ikdyž, asi je to věrohodnější informace než mechanický kontakt na pedálu, vzhledem k tomu, že ta hydraulika by mohla vypovědět... Koumal jsem nad tempomatem vlastní výroby.

Napsal: čtv čer 03, 2010 17:21
od Saša
MartasBrno píše:K čemu kontroluješ tlak ve spojkovém okruhu?
Tahle úprava pochází ještě z dob mé 02 a přešla do 043 . Je tam z důvodu informace pro elektroniku startování . Nestartuji klíčekem ani tlačítkem . Motor nastartuje tehdy když je zaplé zapalování auto stojí nebo jede pod 5 km/h a sešlápne se spojkový pedál(nadoraz , je tam další snímač) a zároveň přidá plyn . Elektronika pak pohlídá aby startér přestal automaticky startovat v momentě rozběhu motoru .
Pokud chceš to čidlo místo olejového - nevím , ale chodit to asi bude . Pokud nemáš origo tak tam dej ze Škody 1XX . Na tomhle čidle je dokonce šroubek kterým se nastavuje při jakém tlaku má rozepnout .

Napsal: čtv čer 03, 2010 18:11
od MartasBrno
Jo, dokonce jsem ho i našel a píšou na něm OTK 852 019 PAL 300 - 600 kPa. Má vespod červík zakáplý barvou. Pěkný.