Stránka 5 z 9
Napsal: ned lis 21, 2010 15:40
od Erik
zelvotron píše:Zrovna brzdy, když člověk není spokojenej jdou lehce ovlivnit koupí jinejch kotoučů a destiček, když se pořídí nejlevnější, je jasný, že nelze čekat zázraky.
Zrovna já jsem měl destičky OK a brzdovku taky po výměně. Vadnoucí brzdy potvrdilo více majitelů desítek. A když zbytek auta stejně nefungoval pořádně, tak mi přišlo zbytečné investovat do brzd...
Napsal: ned lis 21, 2010 17:52
od zelvotron
Aha, já myslel, že si tenkrát psal že máš nějaký ukrajinský nebo dovíjaký na samaru, ale tak to byl asi někdo jinej, to je fuk.
Napsal: ned lis 21, 2010 18:22
od Erik
zelvotron píše:Aha, já myslel, že si tenkrát psal že máš nějaký ukrajinský nebo dovíjaký na samaru, ale tak to byl asi někdo jinej, to je fuk.
Měl jsem tam destičky, který jsem měl koupený v Ladakrámu na Zbraslavi u Fouska (oficiální dealer a solidní Ladaservis). Měly číslo 2108 (nebo 9, to nevím), ale byly shodný i pro desítkovou řadu. Ano, byly vyrobený někde, kde se píše azbukou, ale to bych za chybu nepovažoval.
A co vím, tak Skalouš říkal, že se mu to stalo na dálnici také (měl 14 kola, takže větší kotouče).
edit: jasně, že by šly koupit lepší destičky, lepší, než origo kotouče, ale tak to bylo i s jinými věcmi. Mě už se do toho nechtělo cpát další peníze, protože mi přišlo, že to stejně k ničemu nevede. Tak jsem koupil jiné origo auto.
Napsal: ned lis 21, 2010 18:34
od plavec
Erik píše:Tak jsem koupil jiné origo auto
Když se to tak vezme tak jsou dvě možnosti. Buď si koupit jiný auto, anebo z lady všechno vyházet a postupně si z ní poskládat taky "jiný auto" Jak tu psal kdysi dávno myslím Rudo.
Napsal: ned lis 21, 2010 19:09
od zelvotron
jj, jenže Skalouš jezdil po dálnici 180
Ty brzdy stojí zaprd, o tom není sporu, ale při normálním provozu se mě prostě nestalo, že by vadly.
Třeba klesání u Senje v plným zatížení zvládly úplně v pohodě.
Tak jasně, že před prodejem to už nemělo smysl. Cesty jsou tři, jiný auto, pořídit lepší brzdy, nebo nechat původní a počítat s tím, že při velkým zatěžování zvadnou.
Napsal: pon led 03, 2011 19:56
od csfousek
Napsal: pon led 03, 2011 19:59
od plavec
Ty dveře jsou hnutý, nebo se mi to zdá?
Napsal: pon led 03, 2011 20:21
od csfousek
Jsou trošku promákle a odřené .Blatník je na vyměnu.
Napsal: pon led 03, 2011 21:24
od Křečík Barbuška
Sakryš, taková krasavice
.
Napsal: úte led 04, 2011 09:55
od zelvotron
To dopadlo dobře, tohle je prd, kdo komu nedal přednost?
Napsal: úte led 04, 2011 13:03
od csfousek
Mamce nedal přednost s Audinou.Tak se to bude dělat v servisu.
Napsal: úte led 04, 2011 17:45
od FOMA
už takhle jich je jako šafránu
,za nabourání se do Lady by měly být 2x vyšší sankce
Re: Rozšiření vozoveho parku - csfouskova 21124
Napsal: úte led 04, 2011 21:24
od veliz
csfousek píše:
Tak v sobotu jsem jel do Prahy pro další Ladu. Je to Lada 112 1.6 16V]
Oproti tomu, co jsem kdysi viděl na výstavě v Holešovicích, auto na sklonku výroby přecejen designově povyrostlo. Hodně prospěl nový volant, mám pocit, že i plasty a celkové zpracování je lepší. Hatchback vypadá z trojice karosářských variant nejlépe. Plynové vzpěry kapoty á la nový Golf bych v této cenové kategorii nečekal. Předpokládám, že servo je u tohoto provedení už samozřejmost.
Re: Rozšiření vozoveho parku - csfouskova 21124
Napsal: úte led 04, 2011 21:54
od tavri
veliz píše:Plynové vzpěry kapoty
se mě ptal technik na stk, jestli to je originální nebo jsem si je tam dával
Re: Rozšiření vozoveho parku - csfouskova 21124
Napsal: úte led 04, 2011 22:14
od plavec
tavri píše:veliz píše:Plynové vzpěry kapoty
se mě ptal technik na stk, jestli to je originální nebo jsem si je tam dával
Joo, to byla machrovinka ty vzpěry.