Stránka 5 z 23
Napsal: pát pro 02, 2005 14:36
od denis
Já tam ten krám mám taky a rozesmála mě ta ruská "jednotka", která ten ventil ovládá-ani nevím, jestli mi to jde, protože jezdím pořád na plyn.
Napsal: pát pro 02, 2005 14:48
od Marek
Elektromagnetický uzavírací ventil volnoběhobé trysky měly OZONy 2107 určené pro motory 2103 a 2106. V modelech 2107 byl již OZON vybaven ekonomizérem a tudíž je tento uzavírací ventil bezpředmětný (je nahrazen pouze tryskou, která ale má stejně velký závit jako onen ventil).
Napsal: ned kvě 20, 2007 15:25
od Wejra
Ahoj chlapi tak jsem nakonec koupil regulátor nový a vydal se na cestu do polska a zpět,cesta tam perfektní,láda šlapal jak hodinky,ale po cestě mi přestal držet volnoběh a vždy tvrdě chcípnul:( Tak nějak jsem cestu dokončil a ted tu mám karbec na stole a když už je rozdělaný, poradíte mi jak ho správně natryskovat? četl jsem zde že jsou trysky předimenzované.....a pokud by tu byla dobrá duše a vyfotila mi kde dané trysky jsou a jaké mají mít označení ...díky moc
Napsal: ned kvě 20, 2007 16:07
od Wejra
Jo ohledně natryskování mám na mysli natraskování vzhledem ke spotřebě aby byla samozřejmě co nejnižší a chod kultivovaný(nepotřebuju závodit) vyndal jsem 2 trysky z plovákové komory a jsou 112 a 150...mám sehnat menší? dají se standartně koupit?
Napsal: ned kvě 20, 2007 16:43
od Křečík Barbuška
Mně zase jeden zdejší soukmenovec poradil cestu opačnou, místo I. 112/150 a II. 150/150 použít I. 120/150 a II. 150/190 spotřeba se mi nijak významě pozorovatelně nezvýšila a jede to o chlup lépe. Trysky a vzdušníky koupíš v nějaké mototechně kde vedou ještě díly na škodárny atd. v exkluzivnějších kšeftech se na tebe budou tak akorát schovívavě usmívat.
Napsal: ned kvě 20, 2007 20:27
od Wejra
no to já právě nepotřebuju aby to jelo lépe mám tam (zatím ) 4 kvalt a motor je silný až až mám 1500ku a pokud nejezdím do 80km/hod tak se prohýbá víčko od nádrže:)
Napsal: ned kvě 20, 2007 20:32
od Maysner
tak to hned nemusis pretryskovavat ale chce to proste seridit. i se 4q se da jezdit za malo
Napsal: ned kvě 20, 2007 20:33
od Myso
ja som jazdil s 1300 a 4q a 4,1:1dif za 7,5 - 8,5 dialnicnych (110-120)
Napsal: pon kvě 21, 2007 11:32
od Wejra
Ale to je chlapi všechno moc hezký ,mě to taky umí jet za 7,5 ale poradí mi někdo jak to natryskovat? aby to papalo ještě mín? četl jsem tu že jsou trysky předimenzované tak by mě zajímalo jaká varianta trysek je nejvhodnější,děkuji...karbec mi tu leží na stole a čeká na ¨Vaše odpovědi
Napsal: pon kvě 21, 2007 11:39
od Myso
ja som ho mal natryskovany tovarensky akurat tryska na 2. komore bola 130(alebo 135, uz si nepamatam) namiesto 150. ak ti to zerie extremne tak skus hladat problem inde ako v natryskovani karbecu... pretoze ked to nejak moc ochudis na zmesi tak potom budes mat sice spotrebu dobru ale cez 80 sa nedostanes
Napsal: pon kvě 21, 2007 11:46
od Vašátor
Mno těžko ti někdo řekne, jak natryskovat tvůj motor, když ho nikdo neviděl a tudíž neví v jakém je stavu (tlaky a pod.). Každý motor má jinou náročnost a to co platí na jednom, nemusí platit na druhém. Tu můžeme vycházet akorát ze svých vlastních zkušeností, na svých vlastních motorech.
Složení trysek by mělo být takové, abys nejlépe využil směs versus průměr difuzeru (ke vzduchu). Neznamená totiž, že čím větší trysky, tím větší spotřeba. Musí se to vychytat na chlup a pak to bude značka ideál. Já to dělal metodou pokus - omyl
Napsal: pon kvě 21, 2007 15:38
od Wejra
no budi skusím podle misa sehnat trysku 135 a uvidime co to vyrobí...díky moc
Napsal: pon kvě 21, 2007 16:29
od Little Red Riding Hood
ale nečekej od toho nějaký zázraky... hlavně taky není dobrý jezdit na chudé směsi..
Napsal: pon kvě 21, 2007 18:29
od Pool
Hlavně si sežeň originál trysku, co patří do Lady. Už se mi 2x stalo že motor netáhnul, nedalo se skoro ani rozjet a jel jen na sytič. To kvůli jiným tryskám, které na oko vypadají stejně, ale prostě nee.. A to jedna byla dokonce zakoupená v Lada prodejně. Po druhé se mi to stalo použitím trysky z Polma. Takže rada pro všechny, bacha na nějaký škodovácký a fiaťácký trysky, nedělá to dobrotu
Napsal: stř kvě 23, 2007 13:34
od Majo
bohata zmes = vysoka spotreba + nadmerne opotrebovanie motora/preplach benzinom/
chudobna zmes = vysoka spotreba + nadmerne opotrebovanie motora/prehrievanie/
idealna zmes = najlepsia spotreba + najvacsi vykon
tak neriesit hovadiny, ale poriadne seridit a slusne jazdit