Stránka 5 z 12
Napsal: čtv dub 17, 2008 15:58
od Erik
Markyfe, zkus odpojit váhu vzduchu a uvidíš.
Napsal: sob úno 28, 2009 12:50
od plavec
Takže když to shrneme, tak ponejvíc poruchová v tomhle směru je váha vzduchu.
No mě to někdy drží volnoběh i 2tis. ot a je to jak se tu většina shoduje v případě dojezdu na křižovatku a pak trvá třeba 10 vteřin, než spadnou.
Vyměnil jsem krokovej motorek volnoběhu, dal nový čidlo polohy škrtící klapky.Takže už mi to zase asi vychází na tu váhu.Až bude možnost, tak si zkusím půjčit jinou váhu a pořádně to projezdit, abych věděl.A ještě přejdu jestli někde nejsou netěsnosti.Povolený hadičky a tak.
Typickej příklad je jízda po dálnici.Po jízdě 130tkou třeba 20km a pak zastavím, vyřadím a volnoběh 2tis.ot. Zahsnu, dám si čaj a jedu dalších 20km po dálnici, zastavím a volnoběh cca 800 ot.
Napsal: sob úno 28, 2009 19:22
od plavec
Normálně jsem dneska zjistil, že kamarádovi v opelu (GM) takovýhle voloviny dělalo čidlo teploty motoru. Kupoval jste ho někdo?Jestli ano, tak za kolik?
Napsal: ned bře 01, 2009 13:42
od aapetr
Čidlo to klidně bejt může , u mě divně lítal volnoběh , sahara se pouštěla kdy chtěla .
Tak jsem to za jízdy připojil notebook a teplotu to ukazovalo buď 60st nebo 130st . Čidlo jsem dal z předchozího auta a je pokoj .
Napsal: ned bře 01, 2009 16:24
od plavec
aapetr píše:Čidlo to klidně bejt může , u mě divně lítal volnoběh , sahara se pouštěla kdy chtěla .
Tak jsem to za jízdy připojil notebook a teplotu to ukazovalo buď 60st nebo 130st . Čidlo jsem dal z předchozího auta a je pokoj .
A náhodou ses neptal, kolik stojí?
Napsal: ned bře 01, 2009 19:24
od zelvotron
Plavec: vyvodil sem z toho dobře, že máš jedno funkční použitý čidlo polohy škrtící klapky navíc?
Napsal: ned bře 01, 2009 20:07
od plavec
zelvotron, Ano vyvodil jsi správně. Máš o něj snad zájem?
Jo a mám navíc i ten krokovej motorek volnoběhu.
Napsal: ned bře 01, 2009 20:35
od zelvotron
jj, o to čidlo polohy škrtící klapky bych měl zájem
Napsal: ned bře 01, 2009 20:42
od plavec
zelvotron, Klidně Ti jej přenechám.
EDIT: To čidlo teploty motroru, co chci zkusit je na poz.č.1 a to na poz.č.17 je pro budík na přístrojovce?
Napsal: ned bře 01, 2009 21:36
od Chester
Takže pro ŘJ a pro palubovku je každý jiný? Ptž mě palubka většinou i po 30km ukazuje cca 60°C po delším stání a nastartovanym motoru to ukáže i 90°C a víc. Tak sem si myslel že i ŘJ dostává podivný ůdaje.
Napsal: ned bře 01, 2009 21:48
od zelvotron
Je to tak.
Napsal: ned bře 01, 2009 21:56
od aapetr
měnil jsem čidlo č. 1 , je zajímavé že diagnostika žádnou chybu neházela (teda kromě tech co tam mám vždycky ) , cenu jsem neřešil protože jsem čidlo vytáhl ze 110 co rozebírám na chalupě
Napsal: pon bře 02, 2009 16:57
od plavec
Chester píše:Takže pro ŘJ a pro palubovku je každý jiný?
Ano, jak podotkl pan kolega Zelvotron.Jsou dvě. (Mě to čidlo hledali v jednom servisu na chladiči- nedali si vymluvit že ho tam nemám.Mysleli si že jsem tupec a radši běhali do večera kolem auta a radši ještě jeli k elektrikáři, který byl s vědomostma taky na dně
)
To je ta lepší závada.Když kecá to čidlo pro plaubovku.
Když ale kecá to čidlo č.1 pro ŘJ , tak to bude horší.
Napsal: pon bře 02, 2009 17:45
od Čahoun
plavec píše:A náhodou ses neptal, kolik stojí?
Čidlo na teplotu chladící kapaliny stojí kolem 700Kč ,už jsem oněm přemýšlel, mě blbne taky, chvilku ukazuje normální teplotu, najednou 110 stupňů, pak zase normálně. Jen dej pozor, ať koupíš to správné, máme v autě DVĚ !!!!!, druhé je pro ukazatel teploty na palubní desce.
edit:omlouvám se, už to tady je. Víckrát se to nestane..
Napsal: pon bře 02, 2009 17:50
od plavec
Čahoun píše:Čidlo na teplotu chladící kapaliny stojí kolem 700
myslíme oba stejné čidlo?Na obrázku č.1.
noo, vidíš, a to jsem si myslel, že bys mi ho mohl zkusit půjčit.
Safra.