Napsal: čtv led 07, 2010 21:11
Já mám tohle: http://www.merida-bike.cz/prodej/matts-tfs-300-v-08
Ale je to bída s časem, pořád je něco důležitějšího na starosti než trajdat s kolem po lesích.
Silnici kterou jsem stavěl v roce 1992, mám taky, ale ono se v dnešním provozu na kole nedá jezdit. Třeba je to někde jiné, ale tady za Prahou je to šílený, na kole tu jezdí (už jsem to tu kdysi rozebíral) převážně ti občané hlavního města, kteří mají kolo, protože teď je in bajkovat. Do toho fůra aut, je to tu moc pěkný. Takže silnici nepoužívám, je na půdě, je to velký kus nostalgie. Člověk, díky kterému jí mám a který mi umožnil nahlédnout do tajů cyklistiky už není mezi námi. František Horák a jeho berounský HF Sport.
Byly doby (1992), kdy jsem cestou do Berouna potkal jednoho cyklistu a představa patnáctiletého kluka, jak by bylo fajn mít holku která by jezdila se mnou na kole byla naprostá utopie. A dneska se panečku potkají věci.
A Rokycanského Favorita (cestovní stříbrný) jsem kdysi trochu upravil odložil berany a nasadil trubku a krátkej forštos, je to takový přesouvadlo, toho taky nebudu umět vyhodit, táta za něj v roce 1988 musel přidat 200Kčs a by ho získal, takže byl za 1800Kčs celkem.
Stejně je to divný, za totality jezdili všichni na chaty a chalupy. Na kole se tak masivně nejezdilo, na ryby se tak masivně nechodilo a na motorku se vrhali jen ti, kdo jí potřebovali na cestu do práce. Dneska jsou silnice plné cyklistů, motorkářů, břehy řek jsou obsypané, a češi jsou rozlezlí všude po světě (zdravím Plymouthského taxikáře z Brna), jezdí doThajska na dovolenou atp. Tak můžete mi někdo vysvětlit, kdo jezdí na ty chaty?
Ale je to bída s časem, pořád je něco důležitějšího na starosti než trajdat s kolem po lesích.
Silnici kterou jsem stavěl v roce 1992, mám taky, ale ono se v dnešním provozu na kole nedá jezdit. Třeba je to někde jiné, ale tady za Prahou je to šílený, na kole tu jezdí (už jsem to tu kdysi rozebíral) převážně ti občané hlavního města, kteří mají kolo, protože teď je in bajkovat. Do toho fůra aut, je to tu moc pěkný. Takže silnici nepoužívám, je na půdě, je to velký kus nostalgie. Člověk, díky kterému jí mám a který mi umožnil nahlédnout do tajů cyklistiky už není mezi námi. František Horák a jeho berounský HF Sport.
Byly doby (1992), kdy jsem cestou do Berouna potkal jednoho cyklistu a představa patnáctiletého kluka, jak by bylo fajn mít holku která by jezdila se mnou na kole byla naprostá utopie. A dneska se panečku potkají věci.
A Rokycanského Favorita (cestovní stříbrný) jsem kdysi trochu upravil odložil berany a nasadil trubku a krátkej forštos, je to takový přesouvadlo, toho taky nebudu umět vyhodit, táta za něj v roce 1988 musel přidat 200Kčs a by ho získal, takže byl za 1800Kčs celkem.
Stejně je to divný, za totality jezdili všichni na chaty a chalupy. Na kole se tak masivně nejezdilo, na ryby se tak masivně nechodilo a na motorku se vrhali jen ti, kdo jí potřebovali na cestu do práce. Dneska jsou silnice plné cyklistů, motorkářů, břehy řek jsou obsypané, a češi jsou rozlezlí všude po světě (zdravím Plymouthského taxikáře z Brna), jezdí doThajska na dovolenou atp. Tak můžete mi někdo vysvětlit, kdo jezdí na ty chaty?