Stránka 5 z 15
Napsal: čtv pro 09, 2010 07:13
od Luděk Musil
MartasBrno píše:Příčina byla v nepatrně nesouměrném sjetí předních gum
Pěkný ... a zkoumal jsi příčinu příčiny? Tedy proč jsou ta přední kola nepatrně nesouměrně sjeta? L.
Napsal: čtv pro 09, 2010 11:29
od MartasBrno
Nezkoumal, protože jsem na to neměl ani pomyšlení. Stejně bych musel improvizovat, nemám na to nic. Teda olovnici někde najdu, metr taky, ale to je tak všechno. Chtělo by to dát profíkům, kteří zkontrolují geometrii kompletně.
Napsal: čtv pro 09, 2010 11:30
od ger007
mozme ist spolu buduci tyzden tez sa chystam na geometriu
Napsal: čtv pro 09, 2010 11:35
od MartasBrno
Dávají množstejní slevy?
No ono to nebude mít teď smysl, nejdřív někdo musí spasit to zatuhlé řízení, no a možná si to vyžádá některej svislej čep vyměnit. Takže to vidím na léto.
Příprava na jaro na poslední chvíli
Napsal: ned dub 10, 2011 15:58
od MartasBrno
Nedávno jsem udělal funkční tuning - nainstaloval sání z 05ky s termoklapkou. Chod motoru za studena je a i v chladnějším počasí byl povzbuzující. Hlavně ale auto přestalo startovat na třikrát, vyhodil jsem metr a půl zánovní hadice od AC pumpy k ekonoměru a zapojil původní hadici z roku 86 mezi AC pumpu a karbec. Zkrátil jsem ji a dva centíky a těsní jako nová. Důvodem laborování s hadicí bylo to, že se v prach obrátila a zvedla mi spotřebu možná tak o třetinu.
Viz.:
http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4700 ... C04594.jpg
a
http://img8.rajce.idnes.cz/d0801/4/4700 ... C04595.jpg
Teď, auto pomalu čeká na další STK a tak jsem z něj odstranil některé nežádoucí bastly. Zmizely vbastlené NDR mlhovky do 01 masky, byla osazena zánovní 01 maska. Spolu se Silichromem přeleštěnými nárazníky to vozu propůjčuje opět nekatastrofický vzhled, který to mělo v zimě. Taky se před pár týdny dočkalo umytí několika kýbly, což bylo po zimě velmi osvěžující. Zrušil jsem ekonoměr, protože byl v interiéru volně visící a elektrika byla na krokodýlky a přežila tak snad víc jak rok, bez jakékoliv chybičky. Zapojení mlhovek bylo upraveno tak, aby chodilo podle tehdejších předpisů; možná se na auto zase vrátí.
Brzdy: levou brzdu jsem z poloviny přegumičkoval a vypucoval již dříve; dnes přišla na řadu druhá půlka levé brzdy, díky čemuž auto "jede z kopce i bez plynu
"
.
Jinak loľžska jsou záhy v plánu, k tomu věže v Pánu. Už se těším na novej kabátek a nehlučící nápravy
Napsal: pon dub 18, 2011 21:42
od MartasBrno
Háááá a je to tady. Modrá má vylepený známky na další dva roky!
Jupí! Jenom nechtějte fotky.
Napsal: pon dub 18, 2011 21:47
od Jakub Metelka
MartasBrno píše:Háááá a je to tady. Modrá má vylepený známky na další dva roky!
Jupí! Jenom nechtějte fotky.
Dej sem fotky
.Přece by jsi neměl to srdce nás o ně ochudit
Napsal: pon dub 18, 2011 21:53
od MartasBrno
Jako bych to neříkal
. Možná zítra.
Napsal: pon dub 18, 2011 21:55
od Jakub Metelka
MartasBrno, jak možná
.Známe svoje lidi
Napsal: úte dub 19, 2011 13:53
od Křečík Barbuška
MartasBrno píše:Háááá a je to tady. Modrá má vylepený známky na další dva roky!
Jupí! Jenom nechtějte fotky.
Tahle?
Napsal: úte dub 19, 2011 13:57
od MartasBrno
Koko Loko, No jasný, která jiná? Tolik jich zase nemám.
nešlo by snížit rozlišení té fotky?
Napsal: úte dub 19, 2011 14:05
od dvk
Tak gratulace !
"koroze karoserie-budka, motor-převodovka těsnost"
Napsal: úte dub 19, 2011 16:31
od MartasBrno
Jo, jo, 5104 - budku mám (poškození, narušující estetický vzhled, nikoli však její pevnost nebo funkci), ještě mám 5031 - Rám - (mírná) koroze (nevím, kde na to přišli)
a ještě mám 4021 Kola - vůle v zavěšení.
Hurá!!! Konečně vím, co je na tom špatně! Budu měnit pravej spodní čep, to vrzání v řízení dělá prý právě on. Hodnotné informace.
Jinak OK.
Uploaded with
ImageShack.us
Napsal: úte dub 19, 2011 17:00
od Luky
Tiše závidím, mě to čeká příští měsíc. Jinak gratulace
Napsal: úte dub 19, 2011 17:26
od Jakub Metelka
Tak ti gratuluji
.Mě to na obou modrých 2101 čeká začátkem července