Stránka 5 z 61

Napsal: pon led 04, 2010 13:28
od dvk
Drobek81 píše:kde ty spotreby berete? 10l mi to bere sice taky, ale LPG...takove vysoke cifry, moje nervy...
Tož mě by nižší číslo taky nevadilo, na druhou stranu - dva lidi, zadek plný, vozík plný, už tak má kombík aerodynamiku kredence a ještě na střeše 4 europalety a 2 matrace ... s 1.7 objemem se prostě na 6 litrů nedostanu, to už jsem se smířil.

Napsal: pon led 04, 2010 13:38
od Drobek81
dvk píše:s 1.7 objemem se prostě na 6 litrů nedostanu, to už jsem se smířil.
tak na dlouhe trasy se alespon priblizis...

Napsal: pon led 04, 2010 14:50
od Cooper
Já si také myslím, že 7 litrů je u 1,7i na dlouhé tratě reálné....

DVK: Koukám že máš parádní zimní masku :-)

Napsal: pon led 04, 2010 15:58
od dvk
Jako asi nemá moc cenu se dohadovat o litrech, protože každý má tak nějak svoji pravdu a hlavně každý to nějak naměřil nebo nenaměřil a nenechá si to vyvrátit : ) Pokud jezdíte pod 7 litrů benzínu, tak bych vám i záviděl, nicméně nevěřím, že s 15 let starým motorem o tomhle objemu a jednobodem stříkačou se v Moravskoslezské krajině reálně dá takhle jezdit. Snad bych tomu věřil na D1 Praha - Brno, věřil bych tomu cestou po dálnici skrz Německo, ale určitě ne na trase Velký Újezd - Potštát - Fulnek, kde narozdíl od D1 opravdu jezdím . )

Dečka je fajn věc, byť narychlo ze sololitu.

Napsal: pon led 04, 2010 16:01
od Drobek81
dvk píše:Snad bych tomu věřil na D1 Praha - Brno, věřil bych tomu cestou po dálnici skrz Německo, ale určitě ne na trase Velký Újezd - Potštát - Fulnek
sak po D1 ja jezdim :) Navic kdyz jedem do Cech tak stejne porad po dalnicich, tudiz zaradim petku a v cili skoro ani nejde vyradit jak se to spolu sparuje :lol:

Napsal: pon led 04, 2010 16:15
od dvk
Drobek81 píše:sak po D1 ja jezdim :)
No jó, tož to už mlčím : ) Mě tadyk jde ECON do zelena leda tak zkopce.

Napsal: pon led 04, 2010 16:49
od JmJ
Vsak pockej az pojedes tak 200 km v kuse s normalni zatezi a pokud pojedes normalne, tak uvidis, ze spotreba kolem 7 bude.

Odbornik na spotrebu je asterix, ktery autem temer nejezdi a kdyz, tak z toho ma svatek a musi si to uzit. Takze ted v zime po meste 2 km tam a za hodin 2 km zpet a jeste driftem, je vysledek 15 litru na 100 km :-). Kdyz sme jeli na sraz do mnichova hradiste, tak sme smerem tam vezli tak do 300 kg kazdy, jeli sme co to dalo, resp. co dala moje 1.3, aterix me nasledoval, zpatky jel temer prelozeny, jeli sme normalne a vysledek byl ten, ze ja mel spotrebu nejak 7 a on snad 6.8 ci tak neco. Proste se musi jet a ne se kodrcat :-)

btw sak od lipnika az nakem po fulnek mas D1, ne? ;-) tak se nevymlouvej a kup znamku :P

Napsal: pon led 04, 2010 17:12
od peet2101
JmJ píše:Proste se musi jet a ne se kodrcat
Moje řeč :lol: i když mě se tet spotřeba dostala v zimě až k 10, ale už sou ventily tak snad klesne.

Napsal: pon led 04, 2010 17:14
od JmJ
peet2101 píše:
JmJ píše:Proste se musi jet a ne se kodrcat
Moje řeč :lol: i když mě se tet spotřeba dostala v zimě až k 10, ale už sou ventily tak snad klesne.
ty to musis nechat seridit cele. ty moje trapne pokusy a finalni serizeni od oka, tomu musi dat dost zabrat :-(

Napsal: pon led 04, 2010 17:30
od peet2101
JmJ píše:
peet2101 píše:
JmJ píše:Proste se musi jet a ne se kodrcat
Moje řeč :lol: i když mě se tet spotřeba dostala v zimě až k 10, ale už sou ventily tak snad klesne.
ty to musis nechat seridit cele. ty moje trapne pokusy a finalni serizeni od oka, tomu musi dat dost zabrat :-(
Ventily jsou předstih prý dělal spolu s něma tak už to chce jenom doštelovat karb.

Rozhovor s panem mechanikem při předání vouz zněl asi takhle:

M: Tak mi ukažte motor at vím co mě čeká...

P: (otevřel sem kapotu) Je to seriova dvanactka, ma nalitano 120 000...jo a je tam OZON

M: Hmmm....a ten ozon je tam jako proč??

P: Kvůli spotřebě...

M: (skočil mi do řeči) Tak to je kravina, kde jste slyšel takovou blbost, já už měl kolik žigulů a všechny sem měl předělane na Webr

P: Předcozi majtel nechal webr štelovat kde mohl a nedostal se pod 8 litrů

M: (znova mi skočil do řeči) šak to je normální spotřeba u takovýho auta to mohl byt ještě rád že to žere tak málo.

P: No a z Ozonem sem celý léto jezdil za 7.5 litru

M: Hmmm tak dobře kdž myslíte...já do toho nebudu drbat když to žere tak málo, udělám ty ventily a uvidíme co to bude dělat...


Na druhý den tatka dovezl auto, motor je o poznání tižší a jede dobře. A dost mě překvapila cena, prý za to nechal jenom 300Kč.

Napsal: pon led 04, 2010 17:42
od JmJ
peet2101 píše:
JmJ píše:
peet2101 píše: Moje řeč :lol: i když mě se tet spotřeba dostala v zimě až k 10, ale už sou ventily tak snad klesne.
ty to musis nechat seridit cele. ty moje trapne pokusy a finalni serizeni od oka, tomu musi dat dost zabrat :-(
Ventily jsou předstih prý dělal spolu s něma tak už to chce jenom doštelovat karb.

Rozhovor s panem mechanikem při předání vouz zněl asi takhle:

M: Tak mi ukažte motor at vím co mě čeká...

P: (otevřel sem kapotu) Je to seriova dvanactka, ma nalitano 120 000...jo a je tam OZON

M: Hmmm....a ten ozon je tam jako proč??

P: Kvůli spotřebě...

M: (skočil mi do řeči) Tak to je kravina, kde jste slyšel takovou blbost, já už měl kolik žigulů a všechny sem měl předělane na Webr

P: Předcozi majtel nechal webr štelovat kde mohl a nedostal se pod 8 litrů

M: (znova mi skočil do řeči) šak to je normální spotřeba u takovýho auta to mohl byt ještě rád že to žere tak málo.

P: No a z Ozonem sem celý léto jezdil za 7.5 litru

M: Hmmm tak dobře kdž myslíte...já do toho nebudu drbat když to žere tak málo, udělám ty ventily a uvidíme co to bude dělat...


Na druhý den tatka dovezl auto, motor je o poznání tižší a jede dobře. A dost mě překvapila cena, prý za to nechal jenom 300Kč.
Kdes t nechavam delat? Btw oni v rusku nebyli blbi, kdyz ten ozon vymysleli, tak vedeli proc :-)

Napsal: pon led 04, 2010 18:32
od peet2101
No nejdřív sem jel za tím pánem co si mi doporučil, tatka ho trochu znal (servis tet tuším vede syn). Tatka mu volal a domluvil se s ním že to tam jeden den dovezem a druhý odvezem, ale když sem tam přijel řekl že má plnou dílnu a že to bude nejdřív za tři dny. Tak jsme to dovezli do Km za autobusak, je tam pan co prý dělá hlavně žiguly, když sem auto koupil tak tam byl měněný brzdový a spojkvý válec a na jeho práci sem si nemohl stěžovat, když začal jeden po měsíci téct tak ho naprosto bezplatně opravil.
Tam mi to udělal za 300,- ze dne na den.

Napsal: ned led 10, 2010 08:02
od Cory
JmJ píše:Proste se musi jet a ne se kodrcat
Ja uz zacinam verit tomu, ze zigul žere furt rovnako a zalezi iba od casu, za ktory sa dana vzdialenost prejde :)

Napsal: pon kvě 03, 2010 19:53
od dvk
Dnes jsem se po čtyřech měsících zimování a práce na ostatních autech konečně dostal k Ladě. Příjemná věc je, že na podzim zapadly někam do motoru lipové semínka a teď po prohřátí motor krásně voní po lipách : )

Taky jsem konečně rozebral a "opravil" spínačku, takže teď už občas ztrácí kontakt nejen startér, ale i zapalování : )) Vyčištění ji očividně moc nepomohlo.

Co je horší, tak na mě po zimě mrká check engine a diagnostika hlásí chybu 13, což je jestli se nemýlím chyba signálu z lambdy. Na volnoběh se signál ze sondy pohybuje cca 0.1 - 0.2V, když začnu motor tůrovat, hýbe se v rozmezí 0.2 - 0.5V. Větší napětí jsem z ní nedostal, ale benzín do sání jsem nestříkal - umřela mi v dílně halogenka, takže pro dnešek konec :// CHE se rozsvítí při provozní teplotě a po nějaké chvíli po nastartování, když si ale trochu hraju s plynem, občas na chvíli zhasne a rozsvítí se zase po pár vteřínách volnoběhu.

Takže mám dotaz - je odrovnaná lambda nebo může mít chyba ještě jinou příčinu ? Díky.

Napsal: pon kvě 03, 2010 20:13
od Cooper
Že my tu žárovku zapojovali :oops: :D