Tož mě by nižší číslo taky nevadilo, na druhou stranu - dva lidi, zadek plný, vozík plný, už tak má kombík aerodynamiku kredence a ještě na střeše 4 europalety a 2 matrace ... s 1.7 objemem se prostě na 6 litrů nedostanu, to už jsem se smířil.Drobek81 píše:kde ty spotreby berete? 10l mi to bere sice taky, ale LPG...takove vysoke cifry, moje nervy...
Tomáš - VAZ 21044i "Vážka" a další povozy
Moderátor: Moderátoři
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Já si také myslím, že 7 litrů je u 1,7i na dlouhé tratě reálné....
DVK: Koukám že máš parádní zimní masku
DVK: Koukám že máš parádní zimní masku
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Jako asi nemá moc cenu se dohadovat o litrech, protože každý má tak nějak svoji pravdu a hlavně každý to nějak naměřil nebo nenaměřil a nenechá si to vyvrátit : ) Pokud jezdíte pod 7 litrů benzínu, tak bych vám i záviděl, nicméně nevěřím, že s 15 let starým motorem o tomhle objemu a jednobodem stříkačou se v Moravskoslezské krajině reálně dá takhle jezdit. Snad bych tomu věřil na D1 Praha - Brno, věřil bych tomu cestou po dálnici skrz Německo, ale určitě ne na trase Velký Újezd - Potštát - Fulnek, kde narozdíl od D1 opravdu jezdím . )
Dečka je fajn věc, byť narychlo ze sololitu.
Dečka je fajn věc, byť narychlo ze sololitu.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
sak po D1 ja jezdim Navic kdyz jedem do Cech tak stejne porad po dalnicich, tudiz zaradim petku a v cili skoro ani nejde vyradit jak se to spolu sparujedvk píše:Snad bych tomu věřil na D1 Praha - Brno, věřil bych tomu cestou po dálnici skrz Německo, ale určitě ne na trase Velký Újezd - Potštát - Fulnek
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Vsak pockej az pojedes tak 200 km v kuse s normalni zatezi a pokud pojedes normalne, tak uvidis, ze spotreba kolem 7 bude.
Odbornik na spotrebu je asterix, ktery autem temer nejezdi a kdyz, tak z toho ma svatek a musi si to uzit. Takze ted v zime po meste 2 km tam a za hodin 2 km zpet a jeste driftem, je vysledek 15 litru na 100 km . Kdyz sme jeli na sraz do mnichova hradiste, tak sme smerem tam vezli tak do 300 kg kazdy, jeli sme co to dalo, resp. co dala moje 1.3, aterix me nasledoval, zpatky jel temer prelozeny, jeli sme normalne a vysledek byl ten, ze ja mel spotrebu nejak 7 a on snad 6.8 ci tak neco. Proste se musi jet a ne se kodrcat
btw sak od lipnika az nakem po fulnek mas D1, ne? tak se nevymlouvej a kup znamku
Odbornik na spotrebu je asterix, ktery autem temer nejezdi a kdyz, tak z toho ma svatek a musi si to uzit. Takze ted v zime po meste 2 km tam a za hodin 2 km zpet a jeste driftem, je vysledek 15 litru na 100 km . Kdyz sme jeli na sraz do mnichova hradiste, tak sme smerem tam vezli tak do 300 kg kazdy, jeli sme co to dalo, resp. co dala moje 1.3, aterix me nasledoval, zpatky jel temer prelozeny, jeli sme normalne a vysledek byl ten, ze ja mel spotrebu nejak 7 a on snad 6.8 ci tak neco. Proste se musi jet a ne se kodrcat
btw sak od lipnika az nakem po fulnek mas D1, ne? tak se nevymlouvej a kup znamku
VAZ 2104 1.3 1989
Ventily jsou předstih prý dělal spolu s něma tak už to chce jenom doštelovat karb.JmJ píše:ty to musis nechat seridit cele. ty moje trapne pokusy a finalni serizeni od oka, tomu musi dat dost zabratpeet2101 píše:Moje řeč i když mě se tet spotřeba dostala v zimě až k 10, ale už sou ventily tak snad klesne.JmJ píše:Proste se musi jet a ne se kodrcat
Rozhovor s panem mechanikem při předání vouz zněl asi takhle:
M: Tak mi ukažte motor at vím co mě čeká...
P: (otevřel sem kapotu) Je to seriova dvanactka, ma nalitano 120 000...jo a je tam OZON
M: Hmmm....a ten ozon je tam jako proč??
P: Kvůli spotřebě...
M: (skočil mi do řeči) Tak to je kravina, kde jste slyšel takovou blbost, já už měl kolik žigulů a všechny sem měl předělane na Webr
P: Předcozi majtel nechal webr štelovat kde mohl a nedostal se pod 8 litrů
M: (znova mi skočil do řeči) šak to je normální spotřeba u takovýho auta to mohl byt ještě rád že to žere tak málo.
P: No a z Ozonem sem celý léto jezdil za 7.5 litru
M: Hmmm tak dobře kdž myslíte...já do toho nebudu drbat když to žere tak málo, udělám ty ventily a uvidíme co to bude dělat...
Na druhý den tatka dovezl auto, motor je o poznání tižší a jede dobře. A dost mě překvapila cena, prý za to nechal jenom 300Kč.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Kdes t nechavam delat? Btw oni v rusku nebyli blbi, kdyz ten ozon vymysleli, tak vedeli procpeet2101 píše:Ventily jsou předstih prý dělal spolu s něma tak už to chce jenom doštelovat karb.JmJ píše:ty to musis nechat seridit cele. ty moje trapne pokusy a finalni serizeni od oka, tomu musi dat dost zabratpeet2101 píše: Moje řeč i když mě se tet spotřeba dostala v zimě až k 10, ale už sou ventily tak snad klesne.
Rozhovor s panem mechanikem při předání vouz zněl asi takhle:
M: Tak mi ukažte motor at vím co mě čeká...
P: (otevřel sem kapotu) Je to seriova dvanactka, ma nalitano 120 000...jo a je tam OZON
M: Hmmm....a ten ozon je tam jako proč??
P: Kvůli spotřebě...
M: (skočil mi do řeči) Tak to je kravina, kde jste slyšel takovou blbost, já už měl kolik žigulů a všechny sem měl předělane na Webr
P: Předcozi majtel nechal webr štelovat kde mohl a nedostal se pod 8 litrů
M: (znova mi skočil do řeči) šak to je normální spotřeba u takovýho auta to mohl byt ještě rád že to žere tak málo.
P: No a z Ozonem sem celý léto jezdil za 7.5 litru
M: Hmmm tak dobře kdž myslíte...já do toho nebudu drbat když to žere tak málo, udělám ty ventily a uvidíme co to bude dělat...
Na druhý den tatka dovezl auto, motor je o poznání tižší a jede dobře. A dost mě překvapila cena, prý za to nechal jenom 300Kč.
VAZ 2104 1.3 1989
No nejdřív sem jel za tím pánem co si mi doporučil, tatka ho trochu znal (servis tet tuším vede syn). Tatka mu volal a domluvil se s ním že to tam jeden den dovezem a druhý odvezem, ale když sem tam přijel řekl že má plnou dílnu a že to bude nejdřív za tři dny. Tak jsme to dovezli do Km za autobusak, je tam pan co prý dělá hlavně žiguly, když sem auto koupil tak tam byl měněný brzdový a spojkvý válec a na jeho práci sem si nemohl stěžovat, když začal jeden po měsíci téct tak ho naprosto bezplatně opravil.
Tam mi to udělal za 300,- ze dne na den.
Tam mi to udělal za 300,- ze dne na den.
Low and Slow
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Teoretik
BA3 2101 *1978
BA3 21011 *1977
East side custom shop za zahradou
__________________________________
Ja uz zacinam verit tomu, ze zigul žere furt rovnako a zalezi iba od casu, za ktory sa dana vzdialenost prejdeJmJ píše:Proste se musi jet a ne se kodrcat
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Dnes jsem se po čtyřech měsících zimování a práce na ostatních autech konečně dostal k Ladě. Příjemná věc je, že na podzim zapadly někam do motoru lipové semínka a teď po prohřátí motor krásně voní po lipách : )
Taky jsem konečně rozebral a "opravil" spínačku, takže teď už občas ztrácí kontakt nejen startér, ale i zapalování : )) Vyčištění ji očividně moc nepomohlo.
Co je horší, tak na mě po zimě mrká check engine a diagnostika hlásí chybu 13, což je jestli se nemýlím chyba signálu z lambdy. Na volnoběh se signál ze sondy pohybuje cca 0.1 - 0.2V, když začnu motor tůrovat, hýbe se v rozmezí 0.2 - 0.5V. Větší napětí jsem z ní nedostal, ale benzín do sání jsem nestříkal - umřela mi v dílně halogenka, takže pro dnešek konec :// CHE se rozsvítí při provozní teplotě a po nějaké chvíli po nastartování, když si ale trochu hraju s plynem, občas na chvíli zhasne a rozsvítí se zase po pár vteřínách volnoběhu.
Takže mám dotaz - je odrovnaná lambda nebo může mít chyba ještě jinou příčinu ? Díky.
Taky jsem konečně rozebral a "opravil" spínačku, takže teď už občas ztrácí kontakt nejen startér, ale i zapalování : )) Vyčištění ji očividně moc nepomohlo.
Co je horší, tak na mě po zimě mrká check engine a diagnostika hlásí chybu 13, což je jestli se nemýlím chyba signálu z lambdy. Na volnoběh se signál ze sondy pohybuje cca 0.1 - 0.2V, když začnu motor tůrovat, hýbe se v rozmezí 0.2 - 0.5V. Větší napětí jsem z ní nedostal, ale benzín do sání jsem nestříkal - umřela mi v dílně halogenka, takže pro dnešek konec :// CHE se rozsvítí při provozní teplotě a po nějaké chvíli po nastartování, když si ale trochu hraju s plynem, občas na chvíli zhasne a rozsvítí se zase po pár vteřínách volnoběhu.
Takže mám dotaz - je odrovnaná lambda nebo může mít chyba ještě jinou příčinu ? Díky.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Že my tu žárovku zapojovali
Lada 21044i r.v. 1997 "Láďa"
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang
Lada 2105 r.v. 1984 "Ivan"
http://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_3751.gif
http://www.flickr.com/photos/minicoopercz/
Akce roku: Ke každému vozu Lada, svářečka MIG/MAG Zdarma!!!!
Tři Sestry Lada Gang