Stránka 5 z 5

Napsal: ned led 03, 2010 19:21
od Drobek81
pokud zabira moc nahore rucka, staci seridit a nemusis nic rozebirat...

Napsal: ned led 03, 2010 19:32
od Cooper
Drobek81 píše:pokud zabira moc nahore rucka, staci seridit a nemusis nic rozebirat...
Jo, povolil jsem to moc.....stejně chci vyměnit obě pakny, než se mě to zase někde rozsype.

Napsal: ned led 03, 2010 19:36
od Drobek81
tak jezdi se zatazenou na ty dva zuby...sak brzdit to nebude takze pohoda :wink:

Napsal: ned led 03, 2010 20:17
od MartasBrno
jen aby se ta pružina neprodřela... pak praskne a je to.

Napsal: ned led 03, 2010 20:31
od Cooper
MartasBrno píše:jen aby se ta pružina neprodřela... pak praskne a je to.
Neprodře, takhle to nenechám ;-)

Napsal: ned led 03, 2010 21:56
od Kewint
tohle mě taky dělalo,stačilo utáhnout ručku a je po problému :)

Napsal: ned led 03, 2010 22:26
od dmatej
Mě to dělalo od tý doby, co mi ručku utáhl pan Nedbal :D

Napsal: pát črc 02, 2010 16:36
od Cooper
Napíšu to sem:

Má omezovač tlaku brzd, respektive jeho táhlo, něják chodit? Teda pokud se to dá vyzkoušet rukou...

Napsal: pát črc 02, 2010 17:35
od Saša
Při zatlačení (odšroubované tyčky z nápravy) směrem nahoru by se měl pohybovat pístek na regulátoru (pod gumovou krytkou) . Praxe je ovšem skoro vždy taková že pístkem nejde pohnout ani po zlém . Ale připouštím i vyjímky . U 02 jsem ho vyhodil a basta . U 043 nefungoval , ale na technické to vždy "nabrzdilo" a u 06 ky jsem to ještě nezjišťoval brzdí dobře , ale dám ruku na to že po těch letech nebude regulátor také chodit . Tato část auta mne nechává v klidu .
Jedině koupit nový (nejlépe Sděláno v CCCP) a zamezit k němu přístup slané vody .

Napsal: pát črc 02, 2010 18:48
od Cooper
Tak jo, to jsem klidný :-)

Napsal: pát črc 02, 2010 20:53
od Ivo
A já si myslím, že po zatlačení tyčky se ti nic hýbat nebude, ale ne kvůli toho, že by to bylo zarezlé. Pístek se podle mě pohne až v momentě sešlápnutí brzdy a tyčka spojená s nápravou omezuje kolik se pístek pohne. Možná se pletu, ale podle mě je to tak.

Napsal: pát črc 02, 2010 23:02
od vintera
Reaguje to při tlaku v brzdách a to táhlo to skutečně omezuje, ale jak se hejblátka časem vychodí, tak to asi moc nereguluje. Při první opravě brzd šel stejně vždycky pryč a nikdo se po něm na STK neptal.