Stránka 5 z 60
Napsal: pon říj 26, 2009 07:12
od Patrac
Michal Karásek píše:
A ne že se ho zbavíš, když zauvažuješ nad vstupními náklady, náklady na opravy a údržbu, na cenu nového auta se nedostaneš.
a když si pořídíš jinou ojetinu budeš na tom stejně jen s tím rozdílem že začneš opět od začátku a protože to bud novější už si na tom neuděláš nic sám. Tedy Servis, a dražší ND.. možná nebude tolik závad ale peněžně tě to vyjde rozhodně dráž.
Napsal: pon říj 26, 2009 17:29
od Křečík Barbuška
Patrac píše: možná nebude tolik závad ale peněžně tě to vyjde rozhodně dráž.
Nicméně si tak ušetří spoustu volného času.
Napsal: pon říj 26, 2009 17:53
od Cooper
No, volného času mám plno, ale nemám to kde dělat, na sídlišti....
Napsal: pon říj 26, 2009 18:59
od Luděk Ondrůch
Ta věž je v pohodě, jsou i horší věci:
Napsal: pon říj 26, 2009 20:02
od Cooper
Panenko skákavá, tak to je síla....Já si žigula nakonec spravím a najezdím tolik, co ještě vydrží
Napsal: pon říj 26, 2009 20:28
od Hurikán
Cooper, jestli chceš vidět
opravdovou korozi, tak se mrkni na tuto historickou záležitost:
http://www.ladaklub.com/technika/k/Prah ... urikan.pdf
Takhle jsme před čtyřmi!
lety opravovali s Karlem mou, nyní již nebohou, pětku. Když jsem se na to teď s odstupem díval, tak jsem musel zatlačit slzu. Tato operace ji prodloužila život o třiapůl roku / 50tkm a když jsme ji letos na jaře s Koko-Lokem likvidovali, tak tato strana byla stále téměř beze rzi.
Napsal: pon říj 26, 2009 20:55
od Cooper
Fíhá, pěkně požráno....
Já jdu po výplatě objednat ty sekery s kouskem podlahy a přes solící sezónu bude auto u Džuzyho a říkal že mě to vyvyří, na což se velice těším
. Jen taková technická, ty kabely co vedou na podlaze na pravé časti vozu se dají odsranit jak? Jen uklidit tak, ať se to nepopálí.
Napsal: pon říj 26, 2009 21:04
od Hurikán
Nevím, jaké všechny kabely jdou po pravé straně v 044, ale předpokládám, že to bude něco podobného, jako u 05. Já to tehdy řešil nadzvednutím celého kabelového svazku nad podlahu a jeho uvázáním k madlům nade dveřmi. Dráty ke světýlku jsem ucvaknul (byly stejně poškozené) a pak spojil fast-ony.
Napsal: pon říj 26, 2009 21:23
od ger007
mno ked si obzres temu s lulubelou zistis co je to hnila budka
Napsal: pon říj 26, 2009 23:08
od Maysner
kabelaz odpojis z pojistkovky(dva konektory uplne vpravo), co vede do sloupku z nich vytahnes(predni sloupek spinac dveri, b-sloupek spinac dveri a svetylko). jde to uplne snadno. draty zpet natahnes pomoci vyzaciho dratu, kterej si tam muzes natahnout uz pri vytahovani za pomoci kabelaze. a celej svazek si pohodis na misto zadniho sedadla a nic mu neudelas
Luděk Ondrůch, koukam ze uz sis nasel cas na nivku. v tydnu se zastavim pro to lino
Napsal: pon říj 26, 2009 23:17
od Nulašestka
Patrac píše:Tedy Servis, a dražší ND.. možná nebude tolik závad ale peněžně tě to vyjde rozhodně dráž.
Ano, bude mít vyšší pořizovací náklady, ale minimálně. Jinak ho to vyjde mnohem levněji.
Nedávno jsem porovnával ceny dílů na Ladu (01-07) a Focuse tak, jak se pohybují na trhu. Co jsem zjistil? Ford je ve většině případů na stejné cenové úrovni.
Kdybych ho dával dohromady místo toho současného vraku, vyjde to na stejný peníz. A to není džouk. A co teprve ceny dílů na feldy a jim podobné. V době, kdy se desetiletá fiesta s najetými skutečnými 40 000km prodává za 12tis, tak to pardon. A to je auto, kde prakticky nemá co odejít, minimálně 100 000 to prostě najede.
To musí mít člověk Ladu jako koníčka, jinak je to projev čirého šílenství.
Napsal: pon říj 26, 2009 23:24
od Laďuša
Nulašestka píše:jinak je to projev čirého šílenství
Přesně to potvrzuju a plně souhlasim, docela uvažuju, že svuj zájem o Ladu posunu do čistě teoretický roviny...
Napsal: úte říj 27, 2009 08:38
od radek mb
Laďuša píše:, docela uvažuju, že svuj zájem o Ladu posunu do čistě teoretický roviny...
Když takhle bude uvažovat každej,tak to tu můžeme zabalit
Napsal: úte říj 27, 2009 11:25
od JmJ
Nulašestka píše:Patrac píše:Tedy Servis, a dražší ND.. možná nebude tolik závad ale peněžně tě to vyjde rozhodně dráž.
Ano, bude mít vyšší pořizovací náklady, ale minimálně. Jinak ho to vyjde mnohem levněji.
Nedávno jsem porovnával ceny dílů na Ladu (01-07) a Focuse tak, jak se pohybují na trhu. Co jsem zjistil? Ford je ve většině případů na stejné cenové úrovni.
Kdybych ho dával dohromady místo toho současného vraku, vyjde to na stejný peníz. A to není džouk. A co teprve ceny dílů na feldy a jim podobné. V době, kdy se desetiletá fiesta s najetými skutečnými 40 000km prodává za 12tis, tak to pardon. A to je auto, kde prakticky nemá co odejít, minimálně 100 000 to prostě najede.
To musí mít člověk Ladu jako koníčka, jinak je to projev čirého šílenství.
Nebudu tvrdit nic na 100%, ale rekni mi, jake auto do 20 000 misto 04? Napade me tak leda felda, ale to mi prijde trochu prast jak omrdej zvlast pokud tak 04 je 1.7. A co jsem videl, tak levne "zahranicini auto" = vybydlene auto a pokud ma auto probeh 4 000 za rok, tak to nevesti nic dobreho jak u fiesty, tak u cehokoliv jineho.
Napsal: úte říj 27, 2009 11:46
od Jelen
radek mb, nemusí to být nutně katastrofa. Já se taky přesunul na nějaký čas pouze do teoretické roviny, ale po čase mi to nedalo a musel jsem koupit hnědého a nakonec i modrou 06.
JmJ, dneska se dávají dobrá auta zadarmo. Koprovi jsem sehnal za přepis Citroen BX Kombi s technickou, vše v pořádku, nějaké drobnosti tam budou, ale nic strašnýho.
Pokud chceš už fakt auto, které bude alespoň 10 let bezporuchové, je nutné si připlatit.