Stránka 5 z 60

Napsal: pon říj 26, 2009 07:12
od Patrac
Michal Karásek píše: A ne že se ho zbavíš, když zauvažuješ nad vstupními náklady, náklady na opravy a údržbu, na cenu nového auta se nedostaneš.
a když si pořídíš jinou ojetinu budeš na tom stejně jen s tím rozdílem že začneš opět od začátku a protože to bud novější už si na tom neuděláš nic sám. Tedy Servis, a dražší ND.. možná nebude tolik závad ale peněžně tě to vyjde rozhodně dráž. :wink:

Napsal: pon říj 26, 2009 17:29
od Křečík Barbuška
Patrac píše: možná nebude tolik závad ale peněžně tě to vyjde rozhodně dráž.
Nicméně si tak ušetří spoustu volného času.

Napsal: pon říj 26, 2009 17:53
od Cooper
No, volného času mám plno, ale nemám to kde dělat, na sídlišti....

Napsal: pon říj 26, 2009 18:59
od Luděk Ondrůch
Ta věž je v pohodě, jsou i horší věci:

Napsal: pon říj 26, 2009 20:02
od Cooper
Panenko skákavá, tak to je síla....Já si žigula nakonec spravím a najezdím tolik, co ještě vydrží ;-)

Napsal: pon říj 26, 2009 20:28
od Hurikán
Cooper, jestli chceš vidět opravdovou korozi, tak se mrkni na tuto historickou záležitost: http://www.ladaklub.com/technika/k/Prah ... urikan.pdf ;)
Takhle jsme před čtyřmi! :shock: lety opravovali s Karlem mou, nyní již nebohou, pětku. Když jsem se na to teď s odstupem díval, tak jsem musel zatlačit slzu. Tato operace ji prodloužila život o třiapůl roku / 50tkm a když jsme ji letos na jaře s Koko-Lokem likvidovali, tak tato strana byla stále téměř beze rzi. :)

Napsal: pon říj 26, 2009 20:55
od Cooper
Fíhá, pěkně požráno....

Já jdu po výplatě objednat ty sekery s kouskem podlahy a přes solící sezónu bude auto u Džuzyho a říkal že mě to vyvyří, na což se velice těším ;-). Jen taková technická, ty kabely co vedou na podlaze na pravé časti vozu se dají odsranit jak? Jen uklidit tak, ať se to nepopálí.

Napsal: pon říj 26, 2009 21:04
od Hurikán
Nevím, jaké všechny kabely jdou po pravé straně v 044, ale předpokládám, že to bude něco podobného, jako u 05. Já to tehdy řešil nadzvednutím celého kabelového svazku nad podlahu a jeho uvázáním k madlům nade dveřmi. Dráty ke světýlku jsem ucvaknul (byly stejně poškozené) a pak spojil fast-ony.

Napsal: pon říj 26, 2009 21:23
od ger007
mno ked si obzres temu s lulubelou zistis co je to hnila budka :-D

Napsal: pon říj 26, 2009 23:08
od Maysner
kabelaz odpojis z pojistkovky(dva konektory uplne vpravo), co vede do sloupku z nich vytahnes(predni sloupek spinac dveri, b-sloupek spinac dveri a svetylko). jde to uplne snadno. draty zpet natahnes pomoci vyzaciho dratu, kterej si tam muzes natahnout uz pri vytahovani za pomoci kabelaze. a celej svazek si pohodis na misto zadniho sedadla a nic mu neudelas :wink:




Luděk Ondrůch, koukam ze uz sis nasel cas na nivku. v tydnu se zastavim pro to lino :wink:

Napsal: pon říj 26, 2009 23:17
od Nulašestka
Patrac píše:Tedy Servis, a dražší ND.. možná nebude tolik závad ale peněžně tě to vyjde rozhodně dráž.
Ano, bude mít vyšší pořizovací náklady, ale minimálně. Jinak ho to vyjde mnohem levněji. :!:
Nedávno jsem porovnával ceny dílů na Ladu (01-07) a Focuse tak, jak se pohybují na trhu. Co jsem zjistil? Ford je ve většině případů na stejné cenové úrovni. :shock: Kdybych ho dával dohromady místo toho současného vraku, vyjde to na stejný peníz. A to není džouk. A co teprve ceny dílů na feldy a jim podobné. V době, kdy se desetiletá fiesta s najetými skutečnými 40 000km prodává za 12tis, tak to pardon. A to je auto, kde prakticky nemá co odejít, minimálně 100 000 to prostě najede.
To musí mít člověk Ladu jako koníčka, jinak je to projev čirého šílenství. 8)

Napsal: pon říj 26, 2009 23:24
od Laďuša
Nulašestka píše:jinak je to projev čirého šílenství
Přesně to potvrzuju a plně souhlasim, docela uvažuju, že svuj zájem o Ladu posunu do čistě teoretický roviny...

Napsal: úte říj 27, 2009 08:38
od radek mb
Laďuša píše:, docela uvažuju, že svuj zájem o Ladu posunu do čistě teoretický roviny...
Když takhle bude uvažovat každej,tak to tu můžeme zabalit :|

Napsal: úte říj 27, 2009 11:25
od JmJ
Nulašestka píše:
Patrac píše:Tedy Servis, a dražší ND.. možná nebude tolik závad ale peněžně tě to vyjde rozhodně dráž.
Ano, bude mít vyšší pořizovací náklady, ale minimálně. Jinak ho to vyjde mnohem levněji. :!:
Nedávno jsem porovnával ceny dílů na Ladu (01-07) a Focuse tak, jak se pohybují na trhu. Co jsem zjistil? Ford je ve většině případů na stejné cenové úrovni. :shock: Kdybych ho dával dohromady místo toho současného vraku, vyjde to na stejný peníz. A to není džouk. A co teprve ceny dílů na feldy a jim podobné. V době, kdy se desetiletá fiesta s najetými skutečnými 40 000km prodává za 12tis, tak to pardon. A to je auto, kde prakticky nemá co odejít, minimálně 100 000 to prostě najede.
To musí mít člověk Ladu jako koníčka, jinak je to projev čirého šílenství. 8)
Nebudu tvrdit nic na 100%, ale rekni mi, jake auto do 20 000 misto 04? Napade me tak leda felda, ale to mi prijde trochu prast jak omrdej zvlast pokud tak 04 je 1.7. A co jsem videl, tak levne "zahranicini auto" = vybydlene auto a pokud ma auto probeh 4 000 za rok, tak to nevesti nic dobreho jak u fiesty, tak u cehokoliv jineho.

Napsal: úte říj 27, 2009 11:46
od Jelen
radek mb, nemusí to být nutně katastrofa. Já se taky přesunul na nějaký čas pouze do teoretické roviny, ale po čase mi to nedalo a musel jsem koupit hnědého a nakonec i modrou 06.

JmJ, dneska se dávají dobrá auta zadarmo. Koprovi jsem sehnal za přepis Citroen BX Kombi s technickou, vše v pořádku, nějaké drobnosti tam budou, ale nic strašnýho.
Pokud chceš už fakt auto, které bude alespoň 10 let bezporuchové, je nutné si připlatit.