Ano, srovnává se to na soustruhu. Je ale dobré vždy přesoustružit oba dva bubny, aby měly ve výsledku stejný průměr.

A taky radši upozorni soustružníka, ať upne bubny správně (za střed a ne za vnějšek), ať potom nemáš bubny oválné ještě víc, jak se to jednomu zdejšímu soudruhovi jednou už stalo.
EDIT: Ještě je jedna možnost, jak může dojít k ovalitě hlavně starších bubnů. V hliníkovém korpusu bubnu je zalisovaná litinová vložka. Časem se vytvoří mezi hliníkem a litinou trhlinka, do které se dostává voda a jelikož jde o dotyk dvou materiálů, započne tam elektrochemická koroze. Jejím vlivem se klidně může vložka vyboulit směrem do bubnu a tím pak způsobí cukání zadních brzd. Přesoustružení je v takovémto případě jen velmi přechodným řešením, takže je dobré buben rovnou vyměnit.
