Stránka 5 z 10
Napsal: stř led 13, 2010 06:14
od jiri.k
jeste jeden problem: kdyz jsem zapadl a chtel auto "vyhoupat" ven, samovolne mi vypadla uzaverka mezinaprav. difu. Je to obvykle? Proste najednou vyskocila, sama od sebe. A neni to jev izolovany, opakuje se to.
Napsal: stř led 13, 2010 07:47
od vik2
neni to obvykle. asi budes muset shodit predni kardan, vypustit olej v pridavne, odsroubovat a sundat takovej ten "nos" na pridvne, na kterem drzi kardan. uvnitr neho je mechanismus uzaverky. rozebrat a prekontrolovat. mohla by to byt praskla pruzinka. Nebo neco jineho..
Pokud se chces stale bavit o uzaverce,,, dej to do jineho vhodnejsiho tematu. Urcite tu je, pokud ne zaloz nove.
Napsal: čtv led 14, 2010 11:06
od vik2
PRESUNUTO
Jiri.k :
jako začátečníkovi s Nivou se mi vyrojilo několik otázek na způsob užití mezinápr. difu. Technické provedení a opravy nechejme stranou. Princip byl popsán jinde, to také netřeba řešit,ale: Když nandám řetězy jen na jednu nápravu, tak má cenu zapínat uzávěrku? Co když zapadnu a hrabe jedna strana vozu- uzávěrka zamknutá, pomůže třeba ruční brzda? Lopata a lano pomuze, to ano. ale vlastnimi silami se dostat ven- to je prave ridicske umeni...
Pokud opakuji stare tema, klidne toto smazte..
Napsal: čtv led 14, 2010 11:18
od vik2
1. kdyz mas retezy jen na jedne naprave, tak bez uzaverky ti budou prokluzovat kola napravy bez retezu, protoze maji mensi trakci. Takze to cenu ma.
2. hrabe jedna strana, rucka pomaha jen minimalne. Sanci na uspech ma "lehká noha" a vydrzet s nervama a nenekladat ji. dale "houpani" s autem dopredu dozadu......
jak pises,,, ridicske umeni
Napsal: sob bře 20, 2010 11:30
od jiri.k
dalsi dotaz, snad v teto zime uz posledni. Vjel jsem do snehu. Na povrchu zmrzla krusta, pod tim krystaly snehu. Pri jizde po kruste- ok, pak sup, kola se proborila a ja sedel ci spise lezel na cele podlaze. Mate nejaky figl na vyhrabavani? Mam lopatu. ale na hrabani uprostred pod autem je moc zahnuta. Je reseni lopata rovna, jako byla ve vybave V3S? nebo uz nekdo vynalezl neco lepsiho? Pochopitelne- vse ostatni s sebou. lano, retezy, navijak...
Napsal: sob bře 20, 2010 20:17
od Benbass
no ja som včera tiež podobne zapadol, sneh sa topil ale ráno bol tvrdý kedže v noci ešte trošku mrzne, takže ma obesilo a nešlo dopredu ani dozadu, a nemal som zo sebou lopatu ani žiadne reťaze a mal som voltyracke gumy original, tak som si zobral zdvihák zodvihol som jednu stranu, a pod obidva kolesa som dal vetvy zo smreku a potom to iste z druhou stranou.Ked som to dokončil, tak som v pohode vyšiel bez problémov. Tento sposob je vhodny riešiť, keď ste v lese v hore alebo v okoli mate dáke ihličnaté stromy.to len tak z mojej skusenosti...
Napsal: ned bře 21, 2010 10:19
od jiri.k
to bylo na ceste po louce a kolem byl jen sipkovy ker...
Napsal: pát dub 30, 2010 04:41
od jiri.k
zase problem. Slezl snih, objevily se meze. Nevite nekdo, kolik podelneho naklonu nivka snese? Nebo treba o kolik mohou byt kolecka na jedne strane vys nez na druhe? to uz je pak snadne uhel domerit.Vcera uz mi bylo ouzko ze se prevratim na bok, ale jeste to vyslo. Pomuze sklonomer? Kde se sezene?
Napsal: pát dub 30, 2010 14:53
od matelko
ahoj,
tu je mozne riesenie tvojich otazok
http://www.youtube.com/watch?v=7-GZEmlo-gs
ak mas zaujem o software verziu tak napis SZ na TomasNM
Napsal: sob kvě 01, 2010 07:16
od jiri.k
je to pekne udelatko, jenze bych k tomu musel prikoupit mobila...To by cenu auta primo zdvojnasobilo.
Napsal: sob kvě 01, 2010 21:14
od TomasNM
Ten naklonomer je zaujimava vec,zvlast ked dokaze upozornit pri nastavenych uhloch(opticky aj zvukovo). Da sa este kupit klasicky mechanicky naklonomer,bohuzial ten nema ziadnu moznost signalizacie ako moj digitalny. Ten navyse stoji 5x viac ako software. Mimochodom teraz pracujem na aktualizacii(momentalne je pre-release ready),ktora ma daleko lepsi design,presnost,rychlost,prehladnost a NIVU namiesto Hummera:)
inklinometr
Napsal: pát zář 10, 2010 10:19
od sigmark
no a my co mame symbian jsme v prdeli no.
pokud mate symbian, co pouzivate? nasel jsem aplikaci angle - da se pekne pouzit pro bocni naklon, nebo elektronickou vodovahu. kdyz je bublina v kraji vim ze lezim na boku, nebo to nebude dlouho trvat
Napsal: pát zář 10, 2010 12:24
od TomasNM
No,prave som pred rokom hladal nejaky software,ale nasiel som iba pre Symbiany a iPhone.
Tak som si musel spravit svoj pre WM.
Teraz to vyzera takto:
http://www.pocketgear.com/de/eur/plattf ... meter.html
alebo:
http://www.pocketgear.com/de/eur/plattf ... meter.html
re
Napsal: pát zář 10, 2010 12:38
od sigmark
neni to spatne:-) a zrovna kdyz jsem opustil WM a presel na Symbi tak mi tohle udelas! jak je to s kompatibilitou softu? bezi to na jakychkoli WM?
mam jeste glofishe 640x480 na kterem bych to mohl mozna rozhybat.
edit:
na nize uvedene adrese jsem nasel inklinometr z armadnich prebytku bratru za 900 kacek. pro ty kdo nevlastni smartphone
................................
No,cela finta je v tom,ze to pouziva G-Senzor od HTC. Neviem,ci to vobec facha na Omniach,ktore to maju. Je to primarne robene pre TouchPro.
...........................
hecht to mi nedoslo ze ten muj wm veteran nic takoveho nema.
......................
Hehe,ale mozem ti pre radost to upravit,aby sa ti to tocilo len tak dokola...
Prakticka pouzitelnost nulova,ale aspon sranda...Hehe,ale mozem ti pre radost to upravit,aby sa ti to tocilo len tak dokola...
.................................
nahrada na symbianu nalezena pomocí digit. úhloměru alespoň prozatim
viz predchozi strana, i manualni / mechanicka nahrada nalezena:-)
Napsal: ned zář 12, 2010 08:32
od vik2
Kluci toto tema je o jezdeni, neni to pokec o ruznejch typech naklonomeru. Esly vo tom chcete mluvit, a probirat taje naklonomeru, udelejte si vlastni vlakno...