Stránka 5 z 24
Napsal: pon úno 15, 2010 12:23
od MartasBrno
Na hadice opatrně, možná bych na ně radši nesahal...
Koupil jsem si benzinovou hadici protože jsem potřeboval vyřešit spojení AC pumpy s turbínkou ekonoměru a po měsíci hadice normálně radiálně popraskala do hloubky aspoň milimetr málem v celé délce, hlavně však v ohybech (rádiusy stejný jako původně, tzn. kravský). Budu muset sehnat jinou.
Nechtěl sem tomu věřit, je to fakt hadice na benzin, koupil jsem ji v obchodě u nás na Olomoucké.
Napsal: pon úno 15, 2010 13:15
od EMI
MartasBrno píše:turbínkou ekonoměru
co si pod tím má člověk představit? napadá mě průtokové čidlo a měření spotřeby?
Napsal: pon úno 15, 2010 14:34
od mayo456
a tie hadice vizeralo ako pôvodne? myslim povrch samotnej hadice alebo bola taka uplne hladka?. lebo videl som dva typy palivovych hadic.
Napsal: pon úno 15, 2010 14:44
od MartasBrno
EMI, jo, je to přesně tak. Dávalo se to do warťasů, trabuk a bylo to i jako univerzální sada do čehokoliv od 1000MB po VW POLO.
mayo456, Hadice byla nová z obchodu, úplně hladká, bez jakéhokoliv venkovního opletení, jen s bílým potiskem že je na olej, benzin a podobné s tlakem do 20 barů. Sice z ní nikde neteče, ale to praskání (asi jen venkovní vrstva - tak se utěšuju
) kolem sponek a vlastně po celé délce mne irituje. Teď jsem si ji donesl kus z garáže - na řezu je jasně vidět že vnitřní vrstva má větší tvrdost a trochu jinou barvu v řezu než vnější vrstva, mezi nima je výplet. Výrobce Gufero. Doufám že ten jev není pravidlem a ničemu nevadí, chtěl jsem se o to ale podělit, překvapilo mne to.
Napsal: pon úno 15, 2010 15:04
od Křečík Barbuška
Já zatím narazil pokaždé u benzínových na výrobce Semperit a bez potíží. Někdy bývá na těch hadicích rok a měsíc výroby, mrkni jestli jsi nekoupil nějaký archiv. Jinak já koupil kdysi hadice na vodu k LPG značky Gufero a po roce šly pryč, neb se trhaly u spon, projevily tím 50% životnost oproti původním "neznačkovým".
Napsal: pon úno 15, 2010 18:10
od MartasBrno
AHA!!! mám na nich dvě čísla. 07 a 2Q. takže druhý kvartál 2007? je pravda že to paní smotla jako zbytek ze špulky doháje. Ale mělo by to vydržet aspoň deset let, nechci říkat věčně... Takže asi výrobce Gufero...
K-L díky za tip na lepší značku.
Napsal: pon úno 15, 2010 20:07
od mayo456
tp is kupoval v obchode na Ladu ako nahradny diel urceny na Ladu? mne co ukazovalo tak vsetko bolo urcene priamo na Ladu a nie este na nejaky olej a pod....
Moje este netecu ale maju 30 rokov tak rozmyslam ze ich vymenim ked uz som menil membrany a na dolnu hadicu dam este pridavny filter paliva.
Napsal: úte úno 16, 2010 00:55
od MartasBrno
Nene, byla to metráž, normálně to ženská odmotala ze špulky a bylo. čekal bych že hadice na škodovku bude ta samá jako na ladu a na jakékoliv jiné auto.
Napsal: sob úno 20, 2010 16:48
od Marosqo
Mne sa osvedcili cervene plynove hadice... povodne urcene na plyn
Napsal: pát bře 19, 2010 21:15
od mayo456
neda mi to aby som sa trocha nepochvalil. Normalne komplet spojka (lamela, pritlacny, lozisko) stoji 60-80 euro ja som ju kupil za 20 euro rok staru, nepouzivanu.
takze pomaly sa zacinaju hromadit potrebne diely aby z toho bolo auto v 100% stave
Napsal: sob kvě 29, 2010 22:14
od mayo456
co to sa na aute zacalo robit. Kupil som Tlumex a vytrel som podlahu. na moje prekvapenie to islo dost rychlo za 2 hodinky som mal natrete celu podlahu. Este ma cakaju podbehy kolies, vystriekanie dutin, vymena spojky, olejov, zalozene H4 parabol a potom uz len doladovanie vzhladovych detailov ako rozlestenie kasne, nastriekanie prahov do farby auta a pod. O priebehu budem postupne informovat ak to niekoho bude zaujimat. Kupil som biele sklicka ako miernu vzhladovu upravu na predne smerovky taktiez s oranzovymi ziarovkami znacky Osram avsak pätka na ziarovke bola väcsia ako otvor v parabole a ani kolicky nechceli neboli zarovno so zarezmi. Viete niekto kde zohnat ziarovsky s velkostou pätky pre Ladu? tusim ze sa oznacuje BA 15 s ale nie som si isty. zatial co som pochodil obchody tak vsade mali rovnako velke ziarovky ake mam ja.
pre ilustraciu jedna fotka
http://mayo456.rajce.idnes.cz/podlaha/
Napsal: sob kvě 29, 2010 22:23
od Sid
Keby som to vedel skôr, doniesol by som ti také. Minulú nedeľu sme boli na východe.
Napsal: sob kvě 29, 2010 23:13
od Maysner
dira musi sedet a jeden kolicek zbrousit. kdyz by se zarovka chtela vyklat, stacit lehce zmacknout patici. takto jsem resil vsechny oranzove svitici zarovky. je horsi sehnat s rovnyma kolickama, jak s tema vyosenyma, hlavne diademovy zarovky
Napsal: ned kvě 30, 2010 18:03
od MartasBrno
Jestli ten problém s žárovkama není tím, aby se nazaměňovaly když nemají
Chápu upřímnou snahu majitele upravit vzhled auta se zachováním funkce, jediná cesta je ale opravdu jeden z kolíčků ubrousit. Každé provedení žárovky má kolíčky jinak, dvojvláknovou do normální patice taky nesmí jít zastrčit a naopak.
Napsal: ned kvě 30, 2010 19:54
od mayo456
ale tym ze zabrusim jeden kolicek na ziarovke nemôze zacat vypadavat kontakt? lebo tie kolicky tam nie su pre srandu ale drzia ziarovku.
Ziarovky ktore som kupil maju parametre ktore maju mat ziarovky v prislusnom svetle akurat ze sklicko je oranzove a nesedela pätka. ale myslim ze tento problem nie je neriesitelny. Zajtra to nejak poriesim.