Napsal: ned pro 05, 2010 18:36
To je pravda. Dostupost dílů na feldu dnes ve skoro každých sběrných surovinách. Na desítku ladu je to holt horší.Veverka píše:Jen ND na 211x se neválej v každý vesnici.
To je pravda. Dostupost dílů na feldu dnes ve skoro každých sběrných surovinách. Na desítku ladu je to holt horší.Veverka píše:Jen ND na 211x se neválej v každý vesnici.
radek mb píše:Ovšem nikdo neví,jak by vypadala Felicie v sedanu...
Vsadím se že úplně na hovno. Co si matně vybavuju tak Chesterovi to křidýlko taky nebylo zrovna po chuti. Takže kombajn je na tom lípzelvotron píše:Csfousek: jak je vidět dozadu přes to křídlo?
Herdek, tak že by mě to tenkrát říkal někdo jiný? Se 112kou si moc lidí nevybavuju, snad jen PetrHC.zelvotron píše:No a to Chester má ještě to starší křídlo co je na spodní hraně skla a menší,
Kurňa, přoč já ji vlastně prodal vždyť to nebylo tak špatny auto Teď mám jen tustovýho kombika, bez osobnosti No ale upřímně, asi zastane lépe úlohu rodiného kočárucsfousek píše:Tak dávám fotky co jsem slíbil,vyfotil jsem jí v podzemní garáží v Hypernově.
Mě osobně to křídlo nikdy nevadilo, dozadu bylo vidět dobře. Ba naopak to hodně tlumilo oslnění od aut jedoucích za mnou.zelvotron píše:jak je vidět dozadu přes to křídlo?
Jak to myslíšzelvotron píše:ale musel by se udělat odskok kufru
Cena za opravu by mohla být odhadnuta správně. S čím ale já osobně nemůžu souhlasit, je, že "za víc jak pade to není dobrá nabídka". To už snad přeháníte ne? Vždyť je to rok, tedy vlastně dva roky, staré auto s 20 (slovy: dvacetitisícikilometry) na tachometru. Co byste ještě chtěli? Podle mě, je současná cena už víc než slušná. No dobře, těch 5 tKč bych srazil z principu, ale dál bych určitě nešel.zelvotron píše:Opravu počítej tak 30. Podle mě to za víc jak pade to není dobrá nabídka.
ale ano pamatuješ dobře... když Csfousek kupoval 112ctku. tak jsem tu psal že musí notně bránit ve výhledu. Jak si Zelvotron správně pamatuje tak já mám ještě to starší, který neni zevnitř vůbec vidět, takže výhledu nebrání. Ale i přes to neni dozadu vidět (asi taky tim jak je zadek o 5cm vejš) například když se couvá s vozejkem tak musíš koukat do zrcátek kde začne vykukovat.plavec píše:Herdek, tak že by mě to tenkrát říkal někdo jiný? Se 112kou si moc lidí nevybavuju, snad jen PetrHC.zelvotron píše:No a to Chester má ještě to starší křídlo co je na spodní hraně skla a menší,
Myslí to tak aby se kufr nejen odemknul ale i pootevřel, protože pokud by se sundalo křídlo tak by kufr nebylo za co otevíratMichal Novosad píše:Jak to myslíšzelvotron píše:ale musel by se udělat odskok kufru
Já jsem vživotě kufr nezvedl za křídlo (měl jsem strach že bych ho urval )Chester píše:Myslí to tak aby se kufr nejen odemknul ale i pootevřel, protože pokud by se sundalo křídlo tak by kufr nebylo za co otevírat
Já ho jinak než za křídlo nezvedám, ale to starší je na to tak nějak vhodnější.Michal Novosad píše:Já jsem vživotě kufr nezvedl za křídlo (měl jsem strach že bych ho urval )Chester píše:Myslí to tak aby se kufr nejen odemknul ale i pootevřel, protože pokud by se sundalo křídlo tak by kufr nebylo za co otevírat
U mojí Lady to teda šlo normálně zvednout za spodní hranu
Plečka dotažená z Německa bez historie a ještě bouraná,jen ty problémy s tim, to znamená odvézt na podvalu, opravit a pak dovozová stk a přihlásit, to máš minimálně dalších 10t, a ty starosti okolo... v situaci, kdy tu třeba Paves nabízel svojí za 80, sice o dva roky starší a 60 víc najeto, ale koupený u nás a s jasnou historií...mě tahle nepřijde 2x výhodná.Hurikán píše:Cena za opravu by mohla být odhadnuta správně. S čím ale já osobně nemůžu souhlasit, je, že "za víc jak pade to není dobrá nabídka". To už snad přeháníte ne? Vždyť je to rok, tedy vlastně dva roky, staré auto s 20 (slovy: dvacetitisícikilometry) na tachometru. Co byste ještě chtěli? Podle mě, je současná cena už víc než slušná. No dobře, těch 5 tKč bych srazil z principu, ale dál bych určitě nešel.zelvotron píše:Opravu počítej tak 30. Podle mě to za víc jak pade to není dobrá nabídka.
Toť můj názor, coby obyčejného krabičáře.