Stránka 5 z 9
Napsal: pon kvě 03, 2010 18:08
od Křečík Barbuška
V tomto případě je dle mne Teepeeho opatrnost plně na místě, též mám rád když je v papírech pořádek.
Napsal: úte kvě 04, 2010 05:27
od Wolf
Já myslím, že jsi udělal to nejlepší, co se nabízelo. Ostatně Čína v současné době vykupuje šrot v nebývale velké míře a tak se možná ještě auto trochu povozí
Napsal: úte kvě 04, 2010 10:17
od Teepee
Jelen píše:Když prodám auto, odhlásím ho na nového majitele, mám kupní smlouvu, tak už mě víc nezajímá a majitel je povinen to převést, je to už jeho starost. Když to neudělá, jen on se vystavuje riziku.
To ano, bylo mi doporučeno, ještě si Techničák po převodu okopírovat.
Ovšem představa, že týpek pak bude x let vozit můj malý techničák (s mým jménem) a policajtům se smutnýma očima tvrdit, že ještě neměl čas a penize na převod, to se mi nelíbí. Navíc když to prodá, tak můj malý techničák bude drandit kdoví kde, kdoví s kým a bude se tvářit jako že patří ke kdovíjakému autu.
Nenašel jsem žádný pádný důvod k tomu, proč bych to dělal. Auto stejně končí a protože je v něm kus mého já a tak ho taky řádně pohřbím. Že by šlo do likvidace a díly v něm by byly využitelné na šmelinu se pokusím rozumným způsobem minimalizovat kladivem, majzlíkem, flexou atp, jak bude chuť. Zákon řeší jen je-li vrak úplný nebo neúplný, nic o míře poškození mi není známo.
Napsal: úte kvě 04, 2010 10:55
od vintera
klidně všechno roztluč, je to přeci vrak, tudíž nepoužitelná věc - odpad.
Napsal: úte kvě 04, 2010 19:46
od radek mb
Teepee píše:nic o míře poškození mi není známo.
Použij to jako absorbér negativních emocí,co půjde rozsekej,uvolni ze sebe negativní energii a bude ti fajn.A to myslím docela vážně, k jinému účelu už to auto sloužit nebude.
Napsal: úte kvě 04, 2010 19:57
od Laďuša
Teď tě tady sežerou moralistí, který považujou mlácení do vysloužilýho šrotu za největší ohavnost...
Napsal: úte kvě 04, 2010 19:59
od Křečík Barbuška
Jen si zaklovej, nejlépe krumpáčem
.
Napsal: úte kvě 04, 2010 20:27
od Pšenda
Teepee píše:Dle dohody jsem mu na Majálesu řekl definitivní stanovisko. Auto ekologicky zlikviduji a trvale vyřadím z evidence.
Děkuji všem za cenné poznatky a připomínky. Došel jsem došel k závěru, že auto (a to co jsem do něj dal) přijde vniveč tak jako tak a zachraňovat doklady tím, že budou jezdit v polopřevodu v jiném autě mě nijak neoslovuje, naopak, nehodlám takovejhle nepořádek podporovat.
Sice to teď budu muset dovézt do šrotu a pokud si z toho zájemci vezmou to, o co se hlásili, tak asi i zaplatit za nekompletnost, ale bude to definitivně vyřízené. Ve druhém případě, bych auto předal před barákem, pak by u něj hnilo na zahradě očesané, a až se přihlásí PČR tak budu lítat s kupní smlouvou a kopíí techničáku a vysvětlovat, že kdysi takhle a takhle, a na tohle čekat, o to nestojím.
Když pohřeb, tak s úmrtním listem. Sloužila na měsíc přesně 7 let.
Dobré rozhodnutí. Vím o čem mluvím. Kdysi jsem prodal takhle Trabanta a týpek si vzal i plnou moc na odhlášku atd.. Aby mě nezatěžoval běháním po úřadech. A pak po pěti letech dorazila obálka s červeným pruhem z Ústeckého kraje o tom že vozidlo regostrované na mě je v nějakém rybníku uložené jako nepovolená skládka a že mě za to hrozí pokuta 100 tis. Tak jsem musel posílat kopii smlouvy atd... Nakonec jsem z toho vybruslil v pohodě. Ale zbytečně se tím člověk zatěžuje a musí se starat o to. Kdybych si tu smlouvu neschoval tak nevím jak bych dokazoval že to není moje.
Napsal: stř kvě 05, 2010 06:38
od Teepee
Laďuša píše:Teď tě tady sežerou moralistí, který považujou mlácení do vysloužilýho šrotu za největší ohavnost...
Tak mezi ně patřím i já. Proto pokud moralisti mají o něco z toho auta zájem, mají možnost to říct. Pokud nemají, tak z morálního hlediska je velmi morální, při nutnosti ekoteroristického ZNÁRODNĚNÍ torza vozu, předání pouze nepoužitelných dílů a zabránění další případné šmelině s nimi. Trestnému činu přece musí morálně zodpovědný občan bránit ne? Ten kdo kdysi řval a trpěl kvůli znárodnění majetku je dnes národním hrdinou, tak třeba za to jednou dostanu nějaký ten řád.
I když na to, že by z toho vyndaval někdo kdoví co a za těžký prachy to prodal nevěřím, je to werk na okraji zájmu naší konzumní společnosti, jde spíše o preventivní a principielní záležitost.
A bohužel nevěřím ani na to, že někdo na speciálně upravené ploše pečlivě vypouští provozní náplně a po vypuštění vhodnými zátkami zabraňuje jejich dalšímu ukapávání, jak jsem kdesi v regulích nakládání s autovrakem četl. Zajímavé je, že portál Inegrovaného systému vyřazených automobilů
ISVA prostě nefunguje.
Je to hnus, velebnosti.
Na druhou stranu jsou češi bordeláří a syslej si doma kde co, u některých je to v podstatě nemoc. Tak je to vlastně i k něčemu dobré, mít povinnost uklidit po sobě bordel a nenechat ho stát na ulici.
Napsal: pon čer 14, 2010 08:04
od Teepee
Ve čtvrtek 10.6.2010 Sierra vykonala poslední cestu o délce asi 1km. Na laně za svým následníkem Peugotem 406. Obsazena mnou, zatímco P406 ovládala má drahá polovička.
Na Sieřře scházely: přední nárazník s registrační značkou, přední světla a blinkry, chladič, mřížka před čelním sklem, stěrače, kapota vyměněna za černou poškozenou, prasklé čelní sklo po neúspěšném pokusu o vyndání, rozebraná palubka, chybějící přístrojový štít, veškeré přepínače atp., povolený volant (odvézt a vyndat) chybějící sedadačka spolujezdce, řidičovou před šrotem vyndat, takže držela na jednom šroubu, chybějící zadní světla, nárazník, v kufru a na zadní sedačce trosky vozu (plasty palubky atd), pneumatiky ojeté, jedna zadní vydržela nahuštěná cca hodinu, takže už jsme to táhli na poloprázdné. RZ vzadu byla, vpředu ne. Zadek bez tlumičů poskytl zajímavé jízdní efekty.
A aby toho nebylo málo, táhli jsme to nikoli po silnici městem přes náměstí, ale zadem, kolem uhelných skladů ke sběrně u nádraží, na této cestě je zákaz vjezdu...
Na fotky nemám čas, jsou ve foťáku.
Likvidace proběhla bez účasti peněz. Dvigatěl máješ? Mám, se podívejte. Tak charašo, dojdi do
Kuchaře pro papíere.
Napsal: pon čer 14, 2010 13:01
od Křečík Barbuška
Podobný osud čeká všechy naše vozy ... stejně jako nás
.
Napsal: úte čer 15, 2010 09:15
od Teepee
Fotky I:
Napsal: úte čer 15, 2010 09:16
od Teepee
Fotky II
Napsal: úte čer 15, 2010 09:17
od Teepee
Fotky III
Napsal: úte čer 15, 2010 10:03
od Hurikán
A má to za sebou.
Hlavně že transport a proces odevzdání (nyní už opravdu vraku) proběhl hladce a bez komplikací. Železo jde postupně zase nahoru, takže už snad na šroťácích přestali vybírat peníze za "likvidaci".