Já chtěl právě implantovat MPi Z feldy 1.3, na Ladu 1200, ale neudělal jsem zatím nic, dřív než příští léto na to určitě nedojde. Ale měl bych zájem jít cestou minimálních úprav, takže bych nechtěl dávat čidlo kliky na setrvák, ale dopředu, na řemenici. Ta by se musela upravit, nebo znova vyrobit, nejlíp tak, aby šlo použít původní snímač. Prostě udělat novou řemenini 1:1 jako původní, jen na ní vytočit a vyfrézovat osazení ve tvaru těch feli setrváku zmenšeného na průměr řemenice - pak je jen otázka jestli by snímač správně reagoval, to ale jde zkontrolovat a metodu kontroly bych vymyslel a popsal.
čidlo klepání - nevím jestrli tam, je, každopádně to by se mělo dát tak, aby se chovalo stejně jako na origo motoru - jenže on vypadá jinak, a vibrace se tou hmotou taky můžou šířit jinak. Toto je pro mne trošku neznámá, pokud by se to mělo udělat přesně. Každopádně opět jsou tam signály které jdou měřit nebo zobrazovat.
Vstřikovače - jak bylo popsáno, navrtat sání a upevnit do takových poloh, které budou ekvivalentní původnímu umístění.
Na jednotku škrticí klapku je třeba udělat redukce. Totéž přívod vzduchu.
Do svodů, opět, navrtat otvor a zavařit např. původní přírubu ze starého feli výfuku pro lambdu. Nejlíp zase na podobný místo.
Jo, ještě zápalko - no, nezkoušel jsem nacpat původní feli lištu na lada hlavu
to by byla dobrá haluz, kdyby to vyšlo, to zápalko se mi velice líbí - žádné kabely, nic, prostě věc, která v lepším případě vždy funguje a nejsou s ní problémy. Pokud má stejné rozteče, mohla by lít narvat na šikmo uložené lada svíce, pak by stačilo vyrobit držák lišty. Jinak to vyžaduje použít něco jiného, nebo větší úpravu.
Mohlo by stát za prověření, použítí lada íčkového zapalovacího bloku s feli instalací - mechanické potíže by zcela odpadly.
Co tam ještě patří?
No a ještě palivo. Původní čerpadlo feli asi nebude ono, takže sehnat vhodné čerpadlo, natáhnout vracečku...
Ještě čidlo teploty vody - dát na podobné místo, nebo kamkoliv aby fungovalo podobně dobře jako ve feli.