Stránka 5 z 23

Napsal: čtv říj 07, 2010 20:51
od Jelen
No ale setrvák se točí 2x rychleji, než vačka, ne? To znamená, že dá klikovka signál 2x a vačka by ho dala jednou, tim pádem by to vstřikovalo i nad zavřenej ventil.

edit: tak změna. Je to skupinový vstřikování a stříká i nad zavřenej ventil...

Napsal: pát říj 08, 2010 07:30
od Martin H.
No právě, protože felicie má snímač na setrváku. Pak je ještě teploměr kapaliny a nasávanýho vzduchu, a trafko na vačce, aby to mělo nějakou jiskru a to by mělo být všechno. Jak už psal Saša, exhalace se budou hádat, protože je ještě otázka kam dát lamba sondu, ale jinak by to mohlo docela jet :D .

Napsal: pát říj 08, 2010 15:55
od Saša
Martin H. píše:Jak už psal Saša, exhalace se budou hádat, protože je ještě otázka kam dát lamba sondu, ale jinak by to mohlo docela jet .
Takhle jsem to nemyslel . Měl jsem na mysli že pomocí softu nebo tlaku paliva více obohatí zrychlovací sekvenci (aby to jelo) a tudíš jde EKO stranou , hlavní je výkon .
Samozřejmně osadit komplet celé MPI včetně Lambdy .

Napsal: pát říj 08, 2010 15:59
od Martin H.
Ano, tak je to správně napsané. Trošku jsem se do toho zamotal :D .

Napsal: pát říj 08, 2010 17:11
od luboš
Mě dneska mechanik říkal že felicie má snímač jen v rozdělovači. Jinak pokusím se o to MPI bude to sice náročnější ale zase je to lepší za pár let mě konči platnost nádrže na LPG takže bych to udělal jen na benzín. Mě o nákej maximální výkon nejde jen aby to jelo o něco líp jak teď s o něco menši spotřebou. Jinak ta ekologie by měla bejt lepší něž u karbecu ne?

Napsal: pát říj 08, 2010 17:28
od Saša
luboš píše:Mě dneska mechanik říkal že felicie má snímač jen v rozdělovači.
Pokud se bavíme o MPI Felicie tak tam rozdělovač není .
luboš píše:za pár let mě konči platnost nádrže na LPG takže bych to udělal jen na benzín.
Proč jezdit za korunu - když mohu jezdit za dvě padesát :roll:

Napsal: pát říj 08, 2010 17:36
od luboš
Já mám to auto hlavně jako koníčka zas tolik toho s tím nenajezdím :wink: . No a s tím vstřikováním prvně si o tom něco nastuduju abych věděl co to obnáší a pak se do toho popřípadě pustím. Jinak děkuju za rady :)

Napsal: sob říj 09, 2010 22:30
od MartasBrno
Mám dojem že ta felda (jednobod) kterou mechanik myslel má čidlo taky na setrváku, že v rozdělovači nic není. To je opravdu jen rozdělovač - jiskřiště. Teď jsme to měl v rukách a žádný kabel tam nevedl. Ale dělalo se jich víc než jeden typ...

Napsal: sob říj 09, 2010 22:58
od luboš
No asi sem si s ním nějak nerozuměl ale to umístění snímače snat pujde nějak vyřešit.
Jinak tu přestavbu vidím reálně snat se mě to podaří.
Jednobod přímo pro ladu by byl jednodusí ale tohle je aspon výzva :D

Napsal: ned říj 10, 2010 11:05
od MartasBrno
Já chtěl právě implantovat MPi Z feldy 1.3, na Ladu 1200, ale neudělal jsem zatím nic, dřív než příští léto na to určitě nedojde. Ale měl bych zájem jít cestou minimálních úprav, takže bych nechtěl dávat čidlo kliky na setrvák, ale dopředu, na řemenici. Ta by se musela upravit, nebo znova vyrobit, nejlíp tak, aby šlo použít původní snímač. Prostě udělat novou řemenini 1:1 jako původní, jen na ní vytočit a vyfrézovat osazení ve tvaru těch feli setrváku zmenšeného na průměr řemenice - pak je jen otázka jestli by snímač správně reagoval, to ale jde zkontrolovat a metodu kontroly bych vymyslel a popsal.

čidlo klepání - nevím jestrli tam, je, každopádně to by se mělo dát tak, aby se chovalo stejně jako na origo motoru - jenže on vypadá jinak, a vibrace se tou hmotou taky můžou šířit jinak. Toto je pro mne trošku neznámá, pokud by se to mělo udělat přesně. Každopádně opět jsou tam signály které jdou měřit nebo zobrazovat.

Vstřikovače - jak bylo popsáno, navrtat sání a upevnit do takových poloh, které budou ekvivalentní původnímu umístění.

Na jednotku škrticí klapku je třeba udělat redukce. Totéž přívod vzduchu.

Do svodů, opět, navrtat otvor a zavařit např. původní přírubu ze starého feli výfuku pro lambdu. Nejlíp zase na podobný místo.

Jo, ještě zápalko - no, nezkoušel jsem nacpat původní feli lištu na lada hlavu :-D :-D :-D to by byla dobrá haluz, kdyby to vyšlo, to zápalko se mi velice líbí - žádné kabely, nic, prostě věc, která v lepším případě vždy funguje a nejsou s ní problémy. Pokud má stejné rozteče, mohla by lít narvat na šikmo uložené lada svíce, pak by stačilo vyrobit držák lišty. Jinak to vyžaduje použít něco jiného, nebo větší úpravu.
Mohlo by stát za prověření, použítí lada íčkového zapalovacího bloku s feli instalací - mechanické potíže by zcela odpadly.

Co tam ještě patří?

No a ještě palivo. Původní čerpadlo feli asi nebude ono, takže sehnat vhodné čerpadlo, natáhnout vracečku...

Ještě čidlo teploty vody - dát na podobné místo, nebo kamkoliv aby fungovalo podobně dobře jako ve feli.

Napsal: ned říj 10, 2010 11:48
od luboš
No já bych to čidlo chtěl taky dat zepředu. Každopádně to bude sranda :D

Napsal: ned říj 10, 2010 12:01
od MartasBrno
Jo, k tomu zápalku - šlo by možná použít i nějaké jednoduché elektronické zápalko řízené řídicí jednotkou, jen by musel zůstat rozdělovač na motoru a mechanickou vazbou by házel jiskru stejně jako dřív... Pokud nekecám bludy.

Napsal: ned říj 10, 2010 12:04
od luboš
A nešly by k tomu zapalku od feldy dat vn kabely ?

Napsal: ned říj 10, 2010 12:15
od MartasBrno
To asi jo. Akorát to chce umět udělat spoje i izolace tak, aby to fungovalo dýl než týden nebo do prvního deště. vysoký napětí je sviňa. Ale bylo by to určitě taky možný, proč ne.

Napsal: ned říj 10, 2010 12:59
od luboš
Ta felicia 1.3 a 1.6 má stejnou elektroniku ?