Za plavcovou Ladou 1.5 , 8-miventilem jsme tahli paleťák a na něm další 2110-ku, váha asi 1300kg, jelo to celkem rozumně,akorát akcelerace je pomalejší,jinak to v klidu jede 80-90 km/h, brzdy nic moc, musí se myslet hodně dopředu, i za ostatní okolo.Volnomyšlenkář píše:....zkoušel někdo z Vás tahat za 52kW Ladou obytný přívěz. A jak velký......
ČERNÁ SKŘÍŇKA
Moderátor: Moderátoři
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: úte kvě 26, 2009 10:08
- Bydliště: BCE
Tak snad by bylo řešením koupit přívěs s nájezdovou brzdou-jestli se ovšem dělají i k menším tonážím.Čahoun píše:Za plavcovou Ladou 1.5 , 8-miventilem jsme tahli paleťák a na něm další 2110-ku, váha asi 1300kg, jelo to celkem rozumně,akorát akcelerace je pomalejší,jinak to v klidu jede 80-90 km/h, brzdy nic moc, musí se myslet hodně dopředu, i za ostatní okolo.Volnomyšlenkář píše:....zkoušel někdo z Vás tahat za 52kW Ladou obytný přívěz. A jak velký......
¨Ten vozejk brzdu měl. Ale mě nebrzdil tenkrát zadek na hradní střele.Byly nefunkční brzdový válečky.Volnomyšlenkář píše:Tak snad by bylo řešením koupit přívěs s nájezdovou brzdou-jestli se ovšem dělají i k menším tonážím.Čahoun píše:Za plavcovou Ladou 1.5 , 8-miventilem jsme tahli paleťák a na něm další 2110-ku, váha asi 1300kg, jelo to celkem rozumně,akorát akcelerace je pomalejší,jinak to v klidu jede 80-90 km/h, brzdy nic moc, musí se myslet hodně dopředu, i za ostatní okolo.Volnomyšlenkář píše:....zkoušel někdo z Vás tahat za 52kW Ladou obytný přívěz. A jak velký......
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: úte kvě 26, 2009 10:08
- Bydliště: BCE
O víkendu jsem zase vytáhl Ladu a ty brzdy jsou fakt katastrofa.plavec píše:¨Ten vozejk brzdu měl. Ale mě nebrzdil tenkrát zadek na hradní střele.Byly nefunkční brzdový válečky.Volnomyšlenkář píše:Tak snad by bylo řešením koupit přívěs s nájezdovou brzdou-jestli se ovšem dělají i k menším tonážím.Čahoun píše: Za plavcovou Ladou 1.5 , 8-miventilem jsme tahli paleťák a na něm další 2110-ku, váha asi 1300kg, jelo to celkem rozumně,akorát akcelerace je pomalejší,jinak to v klidu jede 80-90 km/h, brzdy nic moc, musí se myslet hodně dopředu, i za ostatní okolo.
Ale teď k něčemu jinému: šlo by nějak "předrátovat" zapojení oken, aby mě fungovali i s vyplým klíčkem??
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10576
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Jistě ... stačí nahradit spínané plus trvalým .Volnomyšlenkář píše:šlo by nějak "předrátovat" zapojení oken, aby mě fungovali i s vyplým klíčkem
Přeloženo do normální mluvy: vytáhni kolébkový spínač stahování oken, zapni zapalování a najdi drátek na kterém je +12 V. Odzkoušej jej (pro jistotu) i při vypnutém zapalování (neměl by jsi nic naměřit) a nahraď jej trvalým +12 V , nejlépe přes pojistku. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: úte kvě 26, 2009 10:08
- Bydliště: BCE
Luděk Musil píše:Jistě ... stačí nahradit spínané plus trvalým .Volnomyšlenkář píše:šlo by nějak "předrátovat" zapojení oken, aby mě fungovali i s vyplým klíčkem
Přeloženo do normální mluvy: vytáhni kolébkový spínač stahování oken, zapni zapalování a najdi drátek na kterém je +12 V. Odzkoušej jej (pro jistotu) i při vypnutém zapalování (neměl by jsi nic naměřit) a nahraď jej trvalým +12 V , nejlépe přes pojistku. L.
hmm hmm a kde ho najdu, Někde v panelu u rádia?? Kuju
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10576
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Najdeš je i v eurokonektoru radia ... ale to určitě nebude to pravý ořechový .
Musíš najít nějakej silnější kabel. Co takhle si vytáhnout nějakej fous z pojistkovky ... kruci - kdyby to byla štverka nebo sedmička - tak bych Ti řekl, kde hledat trvalé plus . L.
Musíš najít nějakej silnější kabel. Co takhle si vytáhnout nějakej fous z pojistkovky ... kruci - kdyby to byla štverka nebo sedmička - tak bych Ti řekl, kde hledat trvalé plus . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
-
- Příspěvky: 37
- Registrován: úte kvě 26, 2009 10:08
- Bydliště: BCE
Myslíš jako pojistky?? čtverka je MLHOVÉ SVĚTLO LEVÉ a sedMička je ZVUKOVÝ SIGNÁL, toť maneul.Luděk Musil píše:Najdeš je i v eurokonektoru radia ... ale to určitě nebude to pravý ořechový .
Musíš najít nějakej silnější kabel. Co takhle si vytáhnout nějakej fous z pojistkovky ... kruci - kdyby to byla štverka nebo sedmička - tak bych Ti řekl, kde hledat trvalé plus . L.
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nene, Král si stěžuje, že to neni Lada 2104 a nebo 2107
[ Komentář přidal: Luděk Musil: po červen 15, 2009 16:55 ]
Laďuša dí pravdu ... to byl povzdech , že Ti radím ač nejsem znalcem daného modelu . L.
PS: ale k...a - to přeci nemůže být tak velký problém najít pod tou palubkou - navíc v blízkosti pojistkové skříňky - trvalých 12 V
[ Komentář přidal: Luděk Musil: po červen 15, 2009 16:55 ]
Laďuša dí pravdu ... to byl povzdech , že Ti radím ač nejsem znalcem daného modelu . L.
PS: ale k...a - to přeci nemůže být tak velký problém najít pod tou palubkou - navíc v blízkosti pojistkové skříňky - trvalých 12 V
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Nedělal bych to, je ti líto, že to funguje? Není zas takovej problém otočit si klíčkem v zapalování
Ty okna jsou jištěný pojistkou 30 A, to jen tak pro představu. Má to nějaký relé zezadu na pojistkovce, takže spíš tam přivést stálejch 12V. Ale měl jsem ten spínač okna rozebranej a jsem rád, že to není stále pod napětím.
Ale každýmu podle jeho gusta
Ty okna jsou jištěný pojistkou 30 A, to jen tak pro představu. Má to nějaký relé zezadu na pojistkovce, takže spíš tam přivést stálejch 12V. Ale měl jsem ten spínač okna rozebranej a jsem rád, že to není stále pod napětím.
Ale každýmu podle jeho gusta
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10576
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Cože ...zelvotron píše:pojistkou 30 A,
I když nad tím uvažuju dál .... tak vypínač je zcela jistě napojen na ovládací část relé, takže by to neměl být zase až takový problém. Jen je potřeba ověřit, že tomu tak skutečně je. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Luděk: taky sem na to prvně koukal, ale je to tak, slovy: třicet ampér, ještě je tam jedna 25A a pak pár 20A...a pak už jen nuda 15, 7,5 a 5.
Radek: to platí obecně, kolikrát už sem si řikal "že sem se do toho sr.l"
Tady k tomu něco je:
http://www.autoprospect.ru/vaz/2110-zhi ... erejj.html
Funkci jsem pochopil tak, že na pojistce (F5, 1 - pojistkovka) je stálý napětí, stejně tak na silovým kontaktu relé (11 - umístěný zezadu na plastovým držáčku na pojistkový skřínce). Zapnutím zapalování (2) dojde k sepnutí relé (11) a tím k puštění napětí na spínače jednotlivých oken (3, 4, 9, 10) a a přes ně k motorkům (5 až 8 ). Vždycky jsem si řikal k čemu je tam to relé, když celej systém je "mechanickej", všechno se odehrává přímo ve spínačích - přepólování i spínání (bez relátek, protože to by tam musely bejt 4). Ale asi tam musí bejt, aby těch 30A nešlo přes spínačku.
Jsou teda dvě možnosti: Vyřadit relátko 11 a propojit napevno bíločernej a modročernej vodič do něj vedoucí (barvy podle obrázku).
Udělat ruční spínání relátka 11 přivedením +12V na oranžovej vodič (nebo místo něj). Ale asi tam dát diodu, aby přes ten oranžovej vodič nešel proud zpátky do spínačky, případně někam jinam, kam nemá (mohly by se tím zapnout další věci).
Radek: to platí obecně, kolikrát už sem si řikal "že sem se do toho sr.l"
Tady k tomu něco je:
http://www.autoprospect.ru/vaz/2110-zhi ... erejj.html
Funkci jsem pochopil tak, že na pojistce (F5, 1 - pojistkovka) je stálý napětí, stejně tak na silovým kontaktu relé (11 - umístěný zezadu na plastovým držáčku na pojistkový skřínce). Zapnutím zapalování (2) dojde k sepnutí relé (11) a tím k puštění napětí na spínače jednotlivých oken (3, 4, 9, 10) a a přes ně k motorkům (5 až 8 ). Vždycky jsem si řikal k čemu je tam to relé, když celej systém je "mechanickej", všechno se odehrává přímo ve spínačích - přepólování i spínání (bez relátek, protože to by tam musely bejt 4). Ale asi tam musí bejt, aby těch 30A nešlo přes spínačku.
Jsou teda dvě možnosti: Vyřadit relátko 11 a propojit napevno bíločernej a modročernej vodič do něj vedoucí (barvy podle obrázku).
Udělat ruční spínání relátka 11 přivedením +12V na oranžovej vodič (nebo místo něj). Ale asi tam dát diodu, aby přes ten oranžovej vodič nešel proud zpátky do spínačky, případně někam jinam, kam nemá (mohly by se tím zapnout další věci).
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Moje slovazelvotron píše:Radek: to platí obecně, kolikrát už sem si řikal "že sem se do toho sr.l"
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10576
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Koukaje na to schema - tak těmi vypínači/přepínači teče "plná" šťáva na motory.
Takže v podstatě stačí na tom relé vypíchnout patřičné dva konektory a spojit je (viz zelvotron).
Ale vystavuješ se tím možnosti, v případě poruchy přepínače (připečený kontakt), spálení motoru.
Ještě jsem přemýšlel o vložení relátek do obvodu: skutečně by musely být 4, přepínací a zapojený párově proti sobě. K tomu pár diod a ještě by se muselo využít původní spínací relé, aby to celý fungovalo.
L.
Takže v podstatě stačí na tom relé vypíchnout patřičné dva konektory a spojit je (viz zelvotron).
Ale vystavuješ se tím možnosti, v případě poruchy přepínače (připečený kontakt), spálení motoru.
Ještě jsem přemýšlel o vložení relátek do obvodu: skutečně by musely být 4, přepínací a zapojený párově proti sobě. K tomu pár diod a ještě by se muselo využít původní spínací relé, aby to celý fungovalo.
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´