Diagnostika Lady 21044 1.7i

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Patrac »

Sid píše:Vau. Mohol by som sa opýtať, koľko tá originál diagnostika stojí a kde sa to dá zohnať?
sehnat už se nedá. Nové to stálo 30 000 czk
my koupili nefunkční za 4 000 CZK a opravili.

edit: možná se dá sehnat někde na UA ale kolik to bude stát netuším...
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Henry
Příspěvky: 632
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: Diagnostika Lady 21044 1.7i

Příspěvek od Henry »

Pridal som tento dotaz najprv do Nivafora, ale tam zostal bez odpovede, tak to dam aj sem, lebo 210x forum sleduje asi viac ludi a SPI GM je na Nive aj 21044i rovnake:

Da sa v dnesnej dobe kupit nejaky diagnosticky pristoj, ktory by sa dal pouzit na SPI GM? Tech 1 scan tool, ktory sa spomina v manuali k SPI nevyzera byt uz zohnatelny. Existuje nieco, co sa da kupit za rozumne peniaze a bolo by rovnako pouzitelne? Kludne aj s nejakou kablovou/konektorovou redukciou. Alebo nejaky free SW na PC, ktory by dokazal data interpretovat cez vstup napr. COM/serial portom. Vyblikat zavady samozrejme viem, aj zmerat multimetrom odpory a napatia, ale ide mi o "live data", aby som videl, aky signal sa dostane do RJ a ako ho RJ interpretuje. Dakujem!
Uživatelský avatar
Patrac
Příspěvky: 3740
Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika Lady 21044 1.7i

Příspěvek od Patrac »

Mám dojem že jeden tech 1 tu je
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika Lady 21044 1.7i

Příspěvek od Vašátor »

Patrac píše:Mám dojem že jeden tech 1 tu je
Ano, momentálně u nás na dílně.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Henry
Příspěvky: 632
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: Diagnostika Lady 21044 1.7i

Příspěvek od Henry »

Temu som celu precital - mate na mysli ten "klubovy" Ladascan?
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika Lady 21044 1.7i

Příspěvek od Vašátor »

Ano
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Henry
Příspěvky: 632
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: Diagnostika Lady 21044 1.7i

Příspěvek od Henry »

Dakujem za ponuku/ochotu zdielat, ale ono ani tak nejde o to, ze by som mal nejaky konkretny a akutny problem ako skor o to, ze po roku zivota s SPI a jeho troubleshootingom som definitivne dospel k presvedceniu, ze takyto system sa da dlhodobo udrzatelne svojpomocne prevadzkovat jedine s diagnostikou dostupnou kedykolvek po ruke v ramci zakladneho dielenskeho vybavenia. Merat signalove vstupy a vystupy RJ je sice fajn a pomoze to (niekedy), ale s takym pristupom je ta RJ stale iba "black box" a to mi nestaci. Na modernejsie auta sa daju zohnat kadejake diagnosticke scannery OBD2 za relativne malo penazi. Tak teraz je otazka, ci sa da zohnat nieco aj na to GM, hoci vtedy to este nebolo take standardizovane a unifikovane, ale mozno tam nejaka spatna kompatibilita je. Aby som zase nevymyslal nieco, co je uz davno vymyslene, akurat som sa o tom zatial nedocital, hoci som hladal.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9394
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Diagnostika Lady 21044 1.7i

Příspěvek od Vašátor »

Henry, moc si od té diagnostiky neslibuj. Ono to moc věcí neumí. Ano, jsou tam nějaká live data, ale upalený drátek to neodhalí.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Henry
Příspěvky: 632
Registrován: ned říj 04, 2009 21:10
Bydliště: BA, SK

Re: Diagnostika Lady 21044 1.7i

Příspěvek od Henry »

Ja od toho vlastne ani tak moc nepotrebujem, SPI som momentalne dostal do stavu, kedy vsetko dolezite relativne spolahlivo funguje (ziadne chyby v pamati a motor bezi vo vsetkych rezimoch dobre). Ale tak napr. mi prestalo spinat ventilator chladenia, odpor cidla (termistoru) premerany (OK), preventivne aj vymenene, aj napatovy signal do RJ vyzera byt v tom dost sirokom intervale, ktory udava manual, ale aku teplotu skutocne "vnima" RJ, to by som potreboval vediet (zapnut ventilator RJ dokaze, spusti sa v diagnostickom mode alebo pri zapojeni rezistora simulujuceho cca. 110°C do konektoru cidla). Alebo trebars som musel menit pokusne cidlo polohy skrtiacej klapky, uz to funguje, ale manual zase udava iba dost siroky interval napatia signalu pri volnobehu a chcel by som vediet aku polohu interpretuje RJ (malo by byt 0% - teda uplne zavreta). Alebo oktanovy korektor/potenciometer, atmosfericky tlak vs. tlak v sani pri volnobehu, atd.. Vsetko take drobne odchylky, ktore neulozia chybu v pamati RJ, ale vplyv na fungovanie to nejaky uz ma. Inak ako vycitanim hodnot z RJ diagnostikou sa to zistit neda. Poruseny kontakt by sa mal dat zistit prepipanim multimetrom a asi by to aj ulozilo zavadu do pamate.
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“