Stránka 5 z 16

Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky

Napsal: úte bře 26, 2013 22:32
od bebe121
Zapomněl jsem dodat,že tam mám motor 1500 bez KATU.Už mám ale vyhlídnutou 16ku,kterou tam plánuji vrátit. Možná je něco uvolněné v některém z tlumičů.Možná to souvisí se špatným nastavením předstihu.To všechno musím zkontrolovat,jen co přestane mrznout. Mám to 14dnů,tak to postupně řeším.

Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky

Napsal: stř bře 27, 2013 12:34
od Majo
Vyfuk moze byt polsky alebo iny smejd a moze byt na hovno uz od vymeny. A casom sa to lrn zhorsuje. Robeny vyfuk je najlepsi a vyjde menej nez origo.

vibrace

Napsal: ned kvě 12, 2013 11:51
od Gabriel
Zdravím všechny a prosím zkušené o pomoc. Koupil jsem si Ladi nivu 2121,1,6, r.v. 1987 je jak jinak než v LPG. Mám ale jeden problém. Za jízdy se nepříjemně rozvybruje, ale pouze pokud zařadím 2 rychlostní stupeň a otáčky stoupnou nad 2500 začne celé auto nepříjemně vybrovat, vybrace trvají až do 3000 otáček, když pak přeřadím na 3 rychlostní stupeň zase se auto rozvybruje a to u stejných otáček, když uberu trochu plyn vybrace se zmenší. 4 a 5 jsou v pohodě a auto ztichne. Kontrola silenbloků - přídavné převodovky - jsou v pohodě, když vlezu pod auto vše pěkně drží a nic se nehýbe. Pokud za jízdy vyřadím vybrace zmizí. U zadního kardanu kape maličko olej u spoje s převodovkou. Mohl by to dělat výfuk? Nádrž na LPG je vzadu pod autem a výfuk je zkrácený a vyvedený z pravého boku auta. Prosím o názory a rady. Děkuji. Jinak za jízdy se trošku klepou a drnčí řadící páky přídavné převodovky, ale není to nic hrozného. Uzávěrka a redukce - řazení i vyřazení v pohodě.

Re: vibrace

Napsal: ned kvě 12, 2013 12:33
od ger007
moj typ su kradany, zle vyvazene alebo vymackane krize,

Re: vibrace

Napsal: ned kvě 12, 2013 12:45
od Gabriel
Taky mě to napadlo zvláště ten přední je od minulého majitele stříknutý červenou barvou, ale že to nevibruje když vyřadím, to se točí stejně ne? Ale asi nejsou v záberu. Juknu na to děkuju chlape.

Re: vibrace

Napsal: ned kvě 12, 2013 15:43
od Gabriel
Trefa do černého našel jsem na hřídeli nad předním kardanem vyběhaný kříž a na jednom rameni je popraskaný. Děkuji moc jsi mi usnadnil práci. Jen poradíš s jeho výměnou? musím to celé demontovat nebo stačí vyndat ségrovky a prostě ho tam vsadit?

Re: vibrace

Napsal: ned kvě 12, 2013 15:46
od ger007
ja som to teda vzdy menil tak ze som to cele vybral von, vybral segrovky a vymenil krize, je dolezite nasledne kardan zlozit tak ako bol.

Re: vibrace

Napsal: ned kvě 12, 2013 15:52
od Gabriel
To bude mazec budu muset tedy sundat i ten spodní, přední. Jsou všechny kříže stejné?

Vím jsem zmatený, prvně na fóru tak to sem sekám a zakládám témata, už vím jak to tu chdí tak se omlouvám.

Tak jsem to prozkoumal a nebude to žádný problém vyndám to dle tvé rady, nevíš ještě náhodou označení toho kříže? Myslím že je to 28mm 72x65 ale nejsem si jistý, je to ten bez mazničky. Dík


POUŽÍVEJ TLAČÍTKO "UPRAVIT" Tři přízpěvky po dvou minutách po sobě to je trochu moc i na mě!

Již ráno jsem ti přesunul téma do již založeného, Než li se zeptáš tak ČTI a nezakládej duplicitní témata, 90% je zde již popsáno.
®

Při prudším sešlápnutí plynu drnčení z pod auta.

Napsal: úte kvě 14, 2013 15:27
od jenkys33
Zdravíčko, Nivu mám tepre pár dní a už jsem s ní stihl zapadnout :D A přitom dostala dost na prdel. Po vytažení jsem při cestě domů občas něco zaslechl ale nebylo to nikterak vážné. Dnes jsem do ní opět sednul a při prudším rozjezdu se z pod auta ozývá podivné drnčení. Když se jde na plyn hodně z opatrna nic nedrnčí a auto bez problému jede. Jakmile se ale trošku více zprudka přidá plyn opět se ozve ono drnčení. Nevíte někdo čím by to mohlo být způsobeno?



PŘESUNUTO DO JIŽ ZALOŽENÉHO DRNČIVÉHO TÉMATU. ®

Re: Při prudším sešlápnutí plynu drnčení z pod auta.

Napsal: úte kvě 14, 2013 17:26
od valda1971
Asi jsi při tom zapadnutí trochu hnul výfukem. V klidném režimu se ještě ničeho nedotýká, ale při prudším zvýšení otáček (motor se také hne na silentblokách) se Ti někde dotýká podlahy, či jiného komponentu na podvozku.

Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě

Napsal: úte kvě 14, 2013 18:14
od jenkys33
Zkoušel jsem kus jet na zpátečku a nedělalo to, navíc při plným plnu na neutrál to taky nedělá. Mám strach aby to nebyl diferák :-( Ale jinak zvuk by možná tomu výfuku i odpovídal zkusím to omrknout. Je totiž divný že to když to auto bylo ještě zapadlí nedělalo.

Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě

Napsal: úte kvě 14, 2013 18:46
od valda1971
Když jsi byl zapadlý, tak si na něm zrovna "ležel". Na zpátečku a při neutrálu se motor zas chová jinak, dle toho co jsi popsal dál na 100% věřím v ten výfuk. Pokud hučí diferák, tak stabilně, jen se mění intenzita dle otáček. Nemám sice Nivku, ale výfuk mi jednou dělal to samé po komplet výměně a byl tam rozdíl cca 2-3mm v uložení.

Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě

Napsal: úte kvě 14, 2013 18:47
od Raduz
Mrkni na ten výfuk. Taky bych na něj sázel.

Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě

Napsal: úte kvě 14, 2013 18:59
od jenkys33
Ve předu to vypadá že se tam fakt dotýká stabilizační tyče či co to je. Diferák to snad být nemůže teď jsem dal ruční brzdu a snažil jsem se na místě zabrat jestli něco nejde přez zuby a bylo ticho. Drnčení nastává teprve po rozjezdu. Zkusím udělat fotku onoho místa o němž si myslím že je problematické.

Re: vrzání, křupání, cvakání a jiné neurčité zvuky v Nivě

Napsal: úte kvě 14, 2013 19:11
od jenkys33
Toto musí bejt už delší dobu dle toho promáčknutí navíc se mě to zdá dost vysoko na to aby to bylo ono. Ke všemu mě zaráží, že to dělá jen za jízdy. Obrázek