Stránka 5 z 9

Napsal: stř črc 01, 2009 18:50
od Kopr
Jelen, Vzdyť to říkám jsme prostě všude , já osobně sednu a jedu a jediná moje nevolnost je palivo :mrgreen:

Napsal: stř črc 01, 2009 19:59
od Hurikán
Když jsem jel na sraz, tak sem sebou měl jenom klíňák, pár klíčů (standartní ladavýbavu) a dva šroubováky. Možná ještě nějakou blbost typu izolačka, svíčka, ale nic víc. A to sem jel sám a ne v koloně. :) Většinou sebou nic moc nevozím. Snad jen při cestě za hranice bych byl obezřetnější.

Takže Vojto, pokud chceš mít klid (slunce :) ) v duši, tak si vem:

- klíňák
- VN kabel a svíčku
- víčko, palec a kondenzátor rozdělovače
- benzínovou hadičku, membránu do čerpadla
- a kdybys to chtěl mít dokonalé, tak i rozvoďák

+ pár klíčů a dva šroubováky. Víc toho není opravdu třeba. :idea: :wink:


PS: co všechno vozíš v tom slavném Focusu? Vsadím se, že nic. Mám pravdu? :P :D

Napsal: stř črc 01, 2009 20:55
od radek mb
Anebo to dělej jako já: mam ve svém mobilu telefonní čísla na zhruba 25 lidí z fora,kteří jsou rozeseti po celé republice.Kdyby něco ,tak přátelé na telefonu :)

Napsal: čtv črc 02, 2009 05:20
od Nulašestka
Hurikán píše:co všechno vozíš v tom slavném Focusu? Vsadím se, že nic. Mám pravdu?
Jistě, protože ještě ani jednou nekleknul. :wink: Já vim, to přijde. :mrgreen:
Díky všem za podporu, jestli se ten krám někde po*ere, tak mě zbytek posádky asi fyzicky napadne, proč jsem byl takovej debil a nevzal Forda. :lol: Ale zas je mi líto, aby to furt jen stálo. Auto má taky trochu jezdit, že. A taky kdo ví, jak to tam bude vypadat, přeci jenom, všichni asi tušíme, jaký auto je lepší na vymletý silnice, bláto a tak podobně.
Včera jsem měl možnost poznat, co dokáže niva v terénu. Hodně zajímavej zážitek, pěšky bych tam rozhodně nešel. :)

Napsal: čtv črc 02, 2009 05:20
od Luděk Musil
Já v autě (krom pár klíčů a standartdní Ladakrabičky) nevozím nic.
Opravdu stačí nejdelší VN kabel, palec a víčko, možná membránu do pumpy. Vše ostatní jsou "držáky".
Hlavní je "předletová kontrola". A tou je množství oleje, vody, stav brzdových destiček a bubnů, kontrola povinné výbavy (žárovky, pojistky).
Pokud se na autě "kazí" něco nad běžný průměr - tak i to "něco" . L.
PS: já zítra vyrážím na 14-denní zásobovací dovolenou ... a .... vezu jen první řádek.

Napsal: čtv črc 02, 2009 13:22
od Kopr
Luděk Musil, Luďo , jedeš zase k nám ???

Napsal: čtv črc 02, 2009 16:26
od Saša
V době když jsem měl 02 a pak 043 mně ani nenapadlo uvažovat o tom že se něco pokazí . Když vím že to nežere vodu ani olej tak není prakticky nic co se nedá na cestě opravit (třeba i nouzově) . Autem najedu zhruba 40 000 km za rok a proč když se za ten rok nic nepokazilo proč by se tomělo kazit teť .
U í-čka již obavy mám . U 05 ky bych si vzal pouze rozvoďák klíňák a nářadí .

Napsal: sob črc 25, 2009 19:07
od Nulašestka
Nuže, do těch Jižních Čech jsem jel nakonec focusem, jak deset vodáků slyšelo, že se věci budou vozit autem, vzali si toho všichni třikrát tolik...i tak se to do kombíku sotva vešlo. :shock:
Ale pixla nezahálela. :D Okolnosti tomu chtěly, že jsem si auto vzal na další zájezd do Východních Čech. Jen za tři dny se urazilo přes 600km :) (ano, vzpomněl jsem si na ortodoxní leštěnkáře, co by tomu asi řekli :P ). Spotřeba byla jednou rovných 8l/100, podruhý to vypadá na něco okolo 7,7l/100. Jezdilo se docela svižně, silnice I.-III. třídy a dálnice, cca polovina jízd ve 4 až 5 lidech a dešti. :lol: Auto chodilo pěkně, jen bude třeba přetěsnit vejfuk, v kabině jsou trochu cítit splodiny. :?
Takže spokojenost a řada nezapomenutelných zážitků. :) Na 70ti kilometrovou cestu do Prahy nám stačilo pouhých 120km (3 objížďky za sebou a dobrej navigátor), 8) odvezlo to členy kapely, která hrála v Čáslavi v rámci festivalu mladých začínajících kapel (přičemž hraje od poloviny 60. let... :lol: ) a vůbec nejpůvabnější byla kontrola orgánem. Příslušníkům se zkrátka plně obsazený žigulík o půlnoci nějak nezdál, takže než zjistili, že to má technickou i papíry v pořádku, pivem posilněná posádka začala s hlasitým jásotem vyprávět vtipy a historky o policajtech, že to bylo slyšet široko daleko (za zavřenýho auta), následkem čehož jsem šel ještě foukat...ale nakonec, i když měli evidentně vztek, že je všechno v pořádku, nás nechali jet. :)

Závěrem bych chtěl ještě poděkovat Laďušovi za brilantní prohlídku jednoho nejmenovaného města. :D Bylo to super. :thumbleft:

Napsal: úte srp 11, 2009 16:12
od Laďuša
Nulašestka píše:Závěrem bych chtěl ještě poděkovat Laďušovi za brilantní prohlídku jednoho nejmenovaného města. Bylo to super.
Nemáš zač, jsem rád, že se líbilo ;)

Napsal: sob zář 26, 2009 18:27
od Nulašestka
Ha, dneska jsem na tom dělal celej den a to jsem naleštil jen třetinu auta :D V pondělí s tím chci odjet poslední akci v této sezóně, příští víkend bych to už rád zazimoval. Fakt je ten, že když jsem do toho po tom měsící sednul, byl to malej šok. :shock: Nejdřív mě napadlo: "proboha, to je pohodlný" a po nastartování: "ježkovy voči, ten motor skoro není slyšet". :shock: No, jen tak dál. :)

Napsal: sob zář 26, 2009 19:03
od Štěpán
No vidíš, a mně to čeka zejtra. Ladu umejt, naleštit a pak ještě během zítřka ( poslední teplej den před zimou ) nastříkat jeden orezlej flek na xantii... :roll:

Napsal: sob zář 26, 2009 19:26
od mayo456
no to mas super. ja mam zas do 70 v kabine ako tak ticho a od 80 a vyssie to reve jak o dusu ale za to to ide paradne :)) planujem to odhlucnit novou vytlmovaciou hmotou a potom nebude pocut nic :)
Inak na to ze je to hranata Lada je velmi pekna :P :D

Napsal: ned zář 27, 2009 17:38
od Nulašestka
Jupí, po dvoudenním lítém boji se mi to podařilo dát jakž takž opticky dokupy, tak si snad zejtra neuříznu ostudu. Jeden z členů posádky dokonce vznesl dotaz, jestli si na tu cestu nemá vzít bačkory, aby se to nezasvinilo (to potěší, podobnej dotaz jsem slyšel teď na srazu kdesi u Hurikána... :lol: ). Leštěnka 3M pozvedla kabátek opět o stupínek výš. Vyčištěné bubny spolu s úpravou vzhledu kol a vyměněnými středovkami taky udělaly svoje. Musel jsem se smát, když jsem si uvědomil, že na tohle auto se spotřebuje stejně černidla na plasty jako silichromu na šestku. :lol:
Ale abych jenom nechválil, opět mi přibylo pár vrásek na čele - jeden z brzdových bubnů má trhliny (na výměnu), na dírách opět kdesi cosi klepe, spotřeba oleje je no, ehm, zajímavá (takže udělat gufera ventilů, taky to hrozně smrdí :oops: , i když teda nekouří) a nejde to odspoda (karburátor bude chtít vyčistit a seštelovat...). Dneska mi dokonce zůstal párkrát viset volnoběch na cca 2000 ot/min., ale po chvíli to spadlo. Pak ještě přetěsnit ten vejfuk a tak...no co vám mám povídat. Radši za sebe nechám mluvit fotky, ať vidíte, jak klamou, svině. :lol: Podle nich by si jeden myslel, že to nemůže bejt tak hrozný. :mrgreen:

Napsal: ned zář 27, 2009 19:15
od radek mb
Zítra to uvidim na živo,potom ti to tady zkritizuju :D

Napsal: ned zář 27, 2009 20:54
od Hurikán
Nulašestka píše:Musel jsem se smát, když jsem si uvědomil, že na tohle auto se spotřebuje stejně černidla na plasty jako silichromu na šestku.
A to je pravda tohlencto. ;) :lol:

Jinak moc pěkné. ;) Nechtěl bys mě taky přijet takhle naleštit tu mou pětku? :D Teď na podzim už né, ale na jaře by se to hodilo. :mrgreen: