Stránka 5 z 21
Napsal: sob dub 11, 2009 12:16
od Trevor
Radek toto bolo dost krute pre puhiho
Nasi vychodni chlapci ked idu na UA tak max do Mukaceva a to je vsetko. Cela oblast su len polnohospodari takze ako pises je to tam sama chudoba. Proste cas o hodinu dopredu a datum o 20 rokov dozadu
Napsal: sob dub 11, 2009 18:18
od Veverka
Když už se o tom bavíte,všimněte si( konkrétně UA) jak je západ(Zakarpatí,Moldávie) chudý a na východě,tedy donbasu nevědí co s penězi.
Mimochodem ZK jako 16 republika je vtipné,ale chtělo by to vidět i třeba okresy třeba v Uzbekistánu a Tádžikistánu.
-
-
"O dvacet let pozadu"---spíše minimálně 70'
!
Napsal: sob dub 11, 2009 21:46
od Puhi
Dobre, tak toto beriem späť, samozrejme som bral západ Ua okolo našej hranice, ďalej sa veľmi často nedostanem
Ale tu pri hraniciach ich niet no
Napsal: ned dub 12, 2009 07:32
od radek mb
Veverka píše:na východě,tedy donbasu nevědí co s penězi.
Toto je poněkud přehnané tvrzení.Možná tak pár uhlobaronů a majitelů oceláren.Ostatek je taky bída,i když ne v tom pojetí jako na západě UA.
Napsal: ned dub 12, 2009 21:58
od Erik
Řekl bych, že se na úspěch Lady je třeba dívat minimálně ze tří pohledů. 1) Servisní síť - to už nebudu dál psát, to už je Faq.
2) Vlastnosti auta + výbava (např. jízdní vlastnosti, velikost, motor, spotřeba, klima, abs, .....). 3) Spolehlivost auta.
Když to vemu podle sebe, tak jsem byl dost velký ob divovatel Lady a u desítky mi výbava stačila, dynamické vlastnosti, motor, prostor, jízdní vlastnosti, to vše mi naprosto vyhovovalo. nebyl jediný důvod, nač si stěžovat. Teda až do té doby, než mě dvakrát vypekly ty brzdy. Ale vždy o nic nešlo, tak v pohodě. Ale u desítky chybělo to, co bylo bráno jako samozřejmost u původních žigulů, u "krabic". A to výdrž, spolehlivost a robustnost. Mít Ladu desítkové řady pro mě znamenalo řešit neustále kupu více či méně závažných poruch a problémů, které jsem u 21061 řešit nemusel. Proto jsem se po téměř 6 letech zbavil. Jinak bych si ji nechal.
Dokud Lada nebude mít znovu pověst spolehlivého auta, těžko se více prosadí.
Napsal: pon dub 13, 2009 13:00
od Petr HC
Erik píše: Ale u desítky chybělo to, co bylo bráno jako samozřejmost u původních žigulů, u "krabic". A to výdrž, spolehlivost a robustnost.
Tyto dvě věty by si zasloužily být vytesány do mramoru.
Napsal: úte dub 14, 2009 21:14
od Wolfhunt
Priatelia,
uvazujem o Priore a som v podstate rozhodnuty.
Vychdzam z toho, ze sa jedna o auto okolo 10. tisic EUR. V tejto triede ine automobily ponukaju lepsi dizajn, ale smiesny motor, alebo ubohy kufor, alebo fakt blbu vybavu... Do 11 tisic EURO mam takmer plnu vybavu, tazne, radio, proste to, co by inde bolo za 14 tisic EUR a vyssie.
Proste do 11 tisic euro sa neda uvozovat o aute ako u nejakej spekulativej investicii, ani nechcem. Ak bude auto OK, tak potom ho budem mat aspon 7-9 rokov. Nechcem kupovat auto, ktore by som po 3 rokoch predaval, ved to je blbost, v tejto cenovej skupine...
Prosim, ake su vase skusenosti s 10-kovymi radami... Motora sa az tak nebojim, ale ide o nejake chronicke neodstatky, ktore by mohla Priora zdedit po desiatke... Dakujem vopred za vase nazory.
Ivan
Napsal: stř dub 15, 2009 08:11
od zelvotron
Mno doporučil bych projít novou řadu, je tam nějaký téma na co si dát pozor při nákupu ojetiny, co odchází, tak to by mohlo být pro tebe zajímavý.
Tak tady jenom stručně, co týká motoru - hlavně elektroniky a zapalování, tak asi nejhorší co tě může potkat je výměna zapalovací bloku, není tady u nás zrovna levnej. Pak čas od času může odejít váha vzduchu, čidlo polohy škrtící klapky a regulátor volnoběhu. Pár lidí mělo problémy s převodovkou (a tím nemyslím to že je hlučnější, to je normální) a celkem dost se spojkou (ale to už se snad i na novejších desítkách nevyskytovalo). Potom prakticky všichni problémy s únikem chladící kapaliny, ale taky nic co by nešlo vyřešit. Jo a taky citlivost na vyvážení př. pneu a to že originální destičky sjedou dřív kotouče než se opotřebí samy
A pak taky občas problémy se stahováním okýnek a jiný prkotiny. Ale ty budeš mít záruku, takže to chce hlavně spíš nějakej rozumnej autorizák
Napsal: stř dub 15, 2009 19:24
od FOMA
No dle testu v Světě motorů zdědila Priora po 10 tce hlavně jízdní vlastnosti
zbytek vypadá,že by mohl být vychytaný
Napsal: sob dub 25, 2009 00:58
od DJW
Ak bude Priora spoľahlivá ako desiatka, nebude to možno bezporuchové vozenie, no za tie prachy budeš mať príjemné autíčko s bohatou výbavou. Akurát ja by som počkal ešte rok kým sa trochu oťukajú a vychytajú chyby.
PS: kazí sa všetko! Kamarát si kúpil pred štyrmi mesiacmi Fábiu ako cukrík. Pred mesiacom sa začaka kašlať elektrika už to šlo: sem 100€, tam 100€.. Už dáva inzerát na predaj..
Napsal: stř dub 29, 2009 21:54
od plavec
DJW píše:Akurát ja by som počkal ešte rok kým sa trochu oťukajú a vychytajú chyby
No aby nečekal dvacet let.
Ne, vážně byh chvíli počkal kvůli tomu co píše DJW a taky třebas pujde cena níž.Hezky je to vidět na případu Kaliny.Kolik stála dřív a kolik teď... Jsem jí viděl už ani ne za 180tis kč
Napsal: úte čer 09, 2009 19:02
od Štěpán
Napsal: pon čer 15, 2009 21:06
od DJW
Tak tomuto hovorím tendenčný článok..
O ošetkých tých odkazoch Daciu v texte nehovoriac..
http://www.tyden.cz/rubriky/auta/autono ... 90498.html
Fuj.
Napsal: stř čer 17, 2009 17:59
od Majo
no vsak zaujatost k ruskym veciam pretrvava... nic nove...
a za to aby presadzovali rumunsky kram dostali dobre zaplatene...
Napsal: stř čer 17, 2009 19:49
od zelvotron
Tak ten komentář k fotce interiéru je směšněj. Ten kdo ho psal, tu fotku vůbec neviděl, ubohost nejvyššího stupně, myslím, že palubka se dá prioře nejmíň vyčítat, prostě klasická soudobá (nudná) palubka ala vw s hodinama ford
Mimochodem ta palubka co tam mají není ani snad sériová, ale z nějakýho prototypu...