Napsal: čtv úno 26, 2009 13:50
Téda závist
dej i víc fotek normálně celýho auta. Jen mě zaskočily ty rezavý šrouby a už lehce se chytající náprava v místě uložení. Po 500km by to asi být nemělo.

Určitě? Já na desítce tedy zatím vždycky viděl plechovou.Chester píše:Plastovou nádrž má i desítka. Ten vlnovec je dobá věc to co vytvořily na desítce mi chrastí.
To není barva, ale rezNulašestka píše: Na poslední fotce je za dírou v nosníku jasně vidět barva auta ...
Taktéž bych řekl, samozřejmě mohlo být užito "čiro světlého" materiálu, pak by nebyl vidět nástřik tak výrazně jako třeba u hnědého Resistinu.Nulašestka píše: ... no nevim, nezdá se to moc vystříkaný ...
Prakticky 24hodin denněKoko Loko píše:jak moc dobrý máš přístup k té rampě?
Takovej pletenej dobytek na vejfuku, taky moc nechápu, na co je to dobrý, asi aby mohl vejfuk trochu pružit vůči svodům co jdou z hlavy. Dneska to mají snad všechny auta.Laďuša píše:Co to je vlnovec?
Výborně, co takhle někdy tuhle neděli, neměl by jsi čas? Zároveň bych ti mohl zkritizovat PrioruTommel píše: Prakticky 24hodin denně
Neboj K-L Ti ji nerozebere, stejně se mu na krabici šiknou tak ventilky.Tommel píše:Mno upřesnim jedu někam pryč s Maysnerem, takže dam vědět
Ajo ani sem si nevšiml že pod podlahou něco chybí co to zase rus za vymyslel věc takhle je tam vlnovec na... ptž celej výfuk je na gumách a tam přenos vybrací do interiéru nehrozí. Z toho plyne že ho tam daly jen aby auto bylo "moderní".zelvotron píše:jj, snižuje to hlučnost výfukový soustavy, jinak Priora má kat hned za sběrným potrubím (jakoby svisle za motorem), ale jinak je to s těma vibracema pravda