Stránka 5 z 66

Napsal: čtv úno 26, 2009 13:50
od Jelen
Téda závist :mrgreen: dej i víc fotek normálně celýho auta. Jen mě zaskočily ty rezavý šrouby a už lehce se chytající náprava v místě uložení. Po 500km by to asi být nemělo.

Napsal: čtv úno 26, 2009 13:54
od Tommel
Už to ma najeto 1002km :lol:, auto pořadně nafotim až ho umeju :oops:
Jinak nadrž jsem nezkoumal z čeho je, ale doufam že to je plast aspoň nezhnije :lol:

Napsal: čtv úno 26, 2009 14:14
od Chester
Plastovou nádrž má i desítka. Ten vlnovec je dobá věc to co vytvořily na desítce mi chrastí.

Napsal: čtv úno 26, 2009 14:28
od zelvotron
Chester píše:Plastovou nádrž má i desítka. Ten vlnovec je dobá věc to co vytvořily na desítce mi chrastí.
Určitě? Já na desítce tedy zatím vždycky viděl plechovou.

Napsal: čtv úno 26, 2009 14:34
od Chester
Měl sem za to že jí tam mám, no jěště se zítra radši podivám.

Napsal: čtv úno 26, 2009 17:04
od Laďuša
Co to je vlnovec?

Napsal: čtv úno 26, 2009 17:27
od Křečík Barbuška
Nulašestka píše: Na poslední fotce je za dírou v nosníku jasně vidět barva auta ...
To není barva, ale rez :? .
Nulašestka píše: ... no nevim, nezdá se to moc vystříkaný ...
Taktéž bych řekl, samozřejmě mohlo být užito "čiro světlého" materiálu, pak by nebyl vidět nástřik tak výrazně jako třeba u hnědého Resistinu.

Tommel, jak moc dobrý máš přístup k té rampě? Celkem rád bych mrknul na spodek kombajna a výhledově i sedmy.

Napsal: čtv úno 26, 2009 17:32
od Tommel
Koko Loko píše:jak moc dobrý máš přístup k té rampě?
Prakticky 24hodin denně :mrgreen: :wink:

Napsal: čtv úno 26, 2009 17:33
od Nulašestka
Laďuša píše:Co to je vlnovec?
Takovej pletenej dobytek na vejfuku, taky moc nechápu, na co je to dobrý, asi aby mohl vejfuk trochu pružit vůči svodům co jdou z hlavy. Dneska to mají snad všechny auta.

Napsal: čtv úno 26, 2009 17:35
od Křečík Barbuška
Tommel píše: Prakticky 24hodin denně
Výborně, co takhle někdy tuhle neděli, neměl by jsi čas? Zároveň bych ti mohl zkritizovat Prioru :mrgreen: .

Napsal: čtv úno 26, 2009 17:38
od Tommel
Mno upřesnim jedu někam pryč s Maysnerem, takže dam vědět :wink:

Napsal: čtv úno 26, 2009 17:58
od plavec
Tommel píše:Mno upřesnim jedu někam pryč s Maysnerem, takže dam vědět :wink:
Neboj K-L Ti ji nerozebere, stejně se mu na krabici šiknou tak ventilky. :lol:
Ale tak to je správné s novým autem se má jezdit a ne aby stálo v garáži.

A já pořád si lámu hlabu nad tím, co je to ten vlnovec.Viděl jsem to kolikrát vystavený v autodílech a nechtěl jsem se blbě ptát , abych s ním nedostal po kebuli. :oops:

Napsal: čtv úno 26, 2009 18:36
od Chester
Ohebný člen výfuku sloužící k tomu aby se vibrace motoru nepřenášely na katalizátor.

Napsal: čtv úno 26, 2009 20:54
od zelvotron
jj, snižuje to hlučnost výfukový soustavy, jinak Priora má kat hned za sběrným potrubím (jakoby svisle za motorem), ale jinak je to s těma vibracema pravda

Napsal: pát úno 27, 2009 04:25
od Chester
zelvotron píše:jj, snižuje to hlučnost výfukový soustavy, jinak Priora má kat hned za sběrným potrubím (jakoby svisle za motorem), ale jinak je to s těma vibracema pravda
Ajo ani sem si nevšiml že pod podlahou něco chybí co to zase rus za vymyslel věc takhle je tam vlnovec na... ptž celej výfuk je na gumách a tam přenos vybrací do interiéru nehrozí. Z toho plyne že ho tam daly jen aby auto bylo "moderní".