Stránka 5 z 12
Napsal: pát lis 19, 2010 22:25
od veliz
Pokud vůz již prošel schvalovacím řízením v Německu, pak by již neměl být problém s registrací u nás. V Německu je to zřejmě snažší než u nás. Auto mohlo být chváleno např. jako přestavba již homologované krátké nivy, podobně jako pick-up.
Napsal: čtv led 27, 2011 14:51
od zelvotron
http://www.gaz.cz/index.php?id=460
Za 360 tisíc, ať si to strčej někam
Napsal: čtv led 27, 2011 15:04
od Hurikán
Náhodou, tohle auto už si opravdu dokážu představit vlastnit. Kdybych musel trvale bydlet na horách, tak už pro ni jedu.
Napsal: čtv led 27, 2011 15:08
od zelvotron
To neříkám, mě se to taky líbí a má to využitelnost větší jak krátká, ale tu cenu dle mě přestřelili, kdyby to bylo za 300 s dph, tak prosím, ale todle je moc - s ohledem na to kolik teď stojí krátká.
Napsal: čtv led 27, 2011 15:08
od dvk
Mě se taky líbí, konečně Niva na takové rodinnější poježdění. Naštěstí mám rozhodování ulehčené tím, že ty prachy prostě nemám
Jen nechápu, proč je interiér čtyřmístný, proč ji nehomologovali pro 5 lidí.
Napsal: čtv led 27, 2011 16:46
od Laďuša
Mě by spíš zajímalo, proč až teď? Jo a taky, nemají ve svej domovině osumnáctistovky?
Napsal: čtv led 27, 2011 20:54
od veliz
Jediným pozitivem je skutečnost, že GAZ nelhal a skutečně uvedl pětidvéřovou Nivu na trh. Bohužel za cenu o 100000 vyšší než 235900 x 1,1 = 259490 (dlouhá Niva je v Rusku o 10% dražší než krátká). 4-místná konfigurace u auta s rozvorem 2,7m jen dokresluje nevýhodnost této nabídky. Že by se jim nechtělo dodělávat třetí pás?
niva
Napsal: čtv led 27, 2011 22:36
od RIKIJAN
Niva byla dobrá kvuli ceně a to kratká bezkounkurencně je jako 4%4 ale ta pětidvéřová už cenově se rovná Dacii duster v pohonu 4%4 a dacie aspon vypadá jako auto z roku 2010 a je 5 místná
tak se bojím že u nás moc pěti dvěřek nivek jezdit nebude
Napsal: čtv led 27, 2011 23:27
od Hurikán
No nevím. Zmiňovanou dáčku sice moc neznám, ale odhaduju, že podvozkově (průchodnost a odolnost) se dlouhé Nivě rozhodně rovnat nemůže. Spíš to bude takový ten "městský offroad".
Napsal: pát led 28, 2011 09:03
od vik2
Dacia se sice Nivce nevyrovna v terenu, ale jinak ji ve vsem predstihne.
Takze spousta lidi co jezdi jen lehky teren a prilezitostne stredni ji daji prednost pred Nivkou.
Ubyva lidi kteri Nivkou oceni, protoze znaji jeji potencial. A kdyz je prodejce hamyžnej, ubyva i kupcu...
Re: niva
Napsal: pát led 28, 2011 12:41
od veliz
RIKIJAN píše:Niva byla dobrá kvuli ceně a to kratká bezkounkurencně je jako 4%4 ale ta pětidvéřová už cenově se rovná Dacii duster v pohonu 4%4 a dacie aspon vypadá jako auto z roku 2010 a je 5 místná
tak se bojím že u nás moc pěti dvěřek nivek jezdit nebude
Dlouhá Niva je bohužel o dost dražší než Duster. Duster 4x4 stojí 300000 včetně DPH a má alespoň ABS+brzdový asistent, 2 airbagy, recirkulaci vzduchu a dokonce i takovou vymoženost, jako je příprava pro rádio. Dlouhá Niva stojí 360000 a nemá nic.
Napsal: pát led 28, 2011 14:28
od zelvotron
Já myslím, že Niva ať už krátká nebo dlouhá není konkurentem Dustera a ani Duster není konkurentem pro Nivu. To nakonec potvrdily i statistiky prodejů - Niva se prodává pořád stejně jako před Dusterem.
Navíc Duster má dost poťapkanej systém phonu 4x4, třeba volba 4x4 lock má dost omezení.
Napsal: pát led 28, 2011 14:38
od Cory
Ja si myslim, ze v konecnom dosledku bude predaj rovnaky, len sa rozdeli medzi dlhu a kratku nivu
Napsal: pát led 28, 2011 20:05
od Michael 4x4
zelvotron píše:Navíc Duster má dost poťapkanej systém phonu 4x4, třeba volba 4x4 lock má dost omezení.
na druhej strane ale má možnosť voľby 4x2, čo je u väčšiny zákazníkov dosť podstatná výhoda oproti nive
Napsal: sob led 29, 2011 10:43
od Rankl
snad se jich sem doveze dosti, třeba si ji pak za deset let pořídim nějakou jetou ale zachovalou za pakatel.
jen tedy škoda toho pátého pasažéra.