Stránka 5 z 12

Napsal: pát lis 19, 2010 22:25
od veliz
Pokud vůz již prošel schvalovacím řízením v Německu, pak by již neměl být problém s registrací u nás. V Německu je to zřejmě snažší než u nás. Auto mohlo být chváleno např. jako přestavba již homologované krátké nivy, podobně jako pick-up.

Napsal: čtv led 27, 2011 14:51
od zelvotron
http://www.gaz.cz/index.php?id=460

Za 360 tisíc, ať si to strčej někam :roll:

Napsal: čtv led 27, 2011 15:04
od Hurikán
Náhodou, tohle auto už si opravdu dokážu představit vlastnit. Kdybych musel trvale bydlet na horách, tak už pro ni jedu.

Napsal: čtv led 27, 2011 15:08
od zelvotron
To neříkám, mě se to taky líbí a má to využitelnost větší jak krátká, ale tu cenu dle mě přestřelili, kdyby to bylo za 300 s dph, tak prosím, ale todle je moc - s ohledem na to kolik teď stojí krátká.

Napsal: čtv led 27, 2011 15:08
od dvk
Mě se taky líbí, konečně Niva na takové rodinnější poježdění. Naštěstí mám rozhodování ulehčené tím, že ty prachy prostě nemám :wink: Jen nechápu, proč je interiér čtyřmístný, proč ji nehomologovali pro 5 lidí.

Napsal: čtv led 27, 2011 16:46
od Laďuša
Mě by spíš zajímalo, proč až teď? Jo a taky, nemají ve svej domovině osumnáctistovky?

Napsal: čtv led 27, 2011 20:54
od veliz
Jediným pozitivem je skutečnost, že GAZ nelhal a skutečně uvedl pětidvéřovou Nivu na trh. Bohužel za cenu o 100000 vyšší než 235900 x 1,1 = 259490 (dlouhá Niva je v Rusku o 10% dražší než krátká). 4-místná konfigurace u auta s rozvorem 2,7m jen dokresluje nevýhodnost této nabídky. Že by se jim nechtělo dodělávat třetí pás?

niva

Napsal: čtv led 27, 2011 22:36
od RIKIJAN
Niva byla dobrá kvuli ceně a to kratká bezkounkurencně je jako 4%4 ale ta pětidvéřová už cenově se rovná Dacii duster v pohonu 4%4 a dacie aspon vypadá jako auto z roku 2010 a je 5 místná :?: :) tak se bojím že u nás moc pěti dvěřek nivek jezdit nebude

Napsal: čtv led 27, 2011 23:27
od Hurikán
No nevím. Zmiňovanou dáčku sice moc neznám, ale odhaduju, že podvozkově (průchodnost a odolnost) se dlouhé Nivě rozhodně rovnat nemůže. Spíš to bude takový ten "městský offroad".

Napsal: pát led 28, 2011 09:03
od vik2
Dacia se sice Nivce nevyrovna v terenu, ale jinak ji ve vsem predstihne.
Takze spousta lidi co jezdi jen lehky teren a prilezitostne stredni ji daji prednost pred Nivkou.

Ubyva lidi kteri Nivkou oceni, protoze znaji jeji potencial. A kdyz je prodejce hamyžnej, ubyva i kupcu...

Re: niva

Napsal: pát led 28, 2011 12:41
od veliz
RIKIJAN píše:Niva byla dobrá kvuli ceně a to kratká bezkounkurencně je jako 4%4 ale ta pětidvéřová už cenově se rovná Dacii duster v pohonu 4%4 a dacie aspon vypadá jako auto z roku 2010 a je 5 místná :?: :) tak se bojím že u nás moc pěti dvěřek nivek jezdit nebude
Dlouhá Niva je bohužel o dost dražší než Duster. Duster 4x4 stojí 300000 včetně DPH a má alespoň ABS+brzdový asistent, 2 airbagy, recirkulaci vzduchu a dokonce i takovou vymoženost, jako je příprava pro rádio. Dlouhá Niva stojí 360000 a nemá nic.

Napsal: pát led 28, 2011 14:28
od zelvotron
Já myslím, že Niva ať už krátká nebo dlouhá není konkurentem Dustera a ani Duster není konkurentem pro Nivu. To nakonec potvrdily i statistiky prodejů - Niva se prodává pořád stejně jako před Dusterem.

Navíc Duster má dost poťapkanej systém phonu 4x4, třeba volba 4x4 lock má dost omezení.

Napsal: pát led 28, 2011 14:38
od Cory
Ja si myslim, ze v konecnom dosledku bude predaj rovnaky, len sa rozdeli medzi dlhu a kratku nivu

Napsal: pát led 28, 2011 20:05
od Michael 4x4
zelvotron píše:Navíc Duster má dost poťapkanej systém phonu 4x4, třeba volba 4x4 lock má dost omezení.
na druhej strane ale má možnosť voľby 4x2, čo je u väčšiny zákazníkov dosť podstatná výhoda oproti nive

Napsal: sob led 29, 2011 10:43
od Rankl
snad se jich sem doveze dosti, třeba si ji pak za deset let pořídim nějakou jetou ale zachovalou za pakatel.
jen tedy škoda toho pátého pasažéra.