Stránka 5 z 15

Napsal: pon bře 30, 2009 22:28
od marty
magnety mně taky opustily a přesekaly dráty na statoru a u druhýho odešla chytrá škatule co metá blesky. jawa mě pustila po nějakech pěta dvaceti letech ježdění na nich ale né na tolik adych je prodal takže mám doma slušnej ansábl motorek

Napsal: úte bře 31, 2009 07:47
od Luděk Musil
Marty: když prej bude počasí - tak přijede Dusin na introšovi. L.

Napsal: úte bře 31, 2009 09:42
od dusin
Luděk Musil píše:Marty: když prej bude počasí - tak přijede Dusin na introšovi. L.
Tak

Napsal: úte bře 31, 2009 12:13
od Luděk Musil
dusin píše:
Luděk Musil píše:Marty: když prej bude počasí - tak přijede Dusin na introšovi. L.
Tak
Třeba se zase projedu rychlostí 110 mph :oops: . L.

Napsal: úte bře 31, 2009 12:17
od dusin
Luděk Musil píše:Třeba se zase projedu rychlostí 110 mph . L.
Já už z toho vymačkal i 120,ale pak začala klouzat spojka,asi mám moc velkej aerodynamickej odpor.

Napsal: ned zář 13, 2009 21:20
od Laďuša

Napsal: ned zář 13, 2009 22:09
od Jelen
Laďuša, to je tvůj mustafa? Ten je moooc pěknej, mustanga jsem nedavno prodal. Ale schovávám si 20ku, že jí dám dohromady a pak uděláme fichtlsraz :-D

Mimochodem, prodám Jawu 250, typ 559, kdybys o někom věděl, nebo někdo tady.

Napsal: ned zář 13, 2009 23:11
od Cory
jaaaaaj, musim nafotit svojho simsona :)

Napsal: úte zář 15, 2009 12:54
od Laďuša
Jelene, je to tátovo, takže na tom jezdim asi nejvíc já a to na tom nejezdim prakticky vůbec :lol: Jo ale zas tak pěknej neni, to je na fotkach z mobilu, neni teda vyloženě ošklivej, ale lak je bídnej, je to na štětkovým základu, takže neni zrovna rovnej a chrom je všude nahrazenej stříbřenkou, protože už byl v háji. Na autě by se mi to asi nelíbilo, ale na tej motorce mi to nepříde. Jezdil jsem na tom po tom, co jsem si v 16 udělal řidičák na stopětadvácu, ale při jednej jízdě se utrhla rozeta a od tý doby to asi jenom stálo. Naštěstí se to stalo na kopci nad vsí, kde bydlí děda s babi, tak jsem to ani nemusel tlačit :lol: Opravili jsme to a pak to až doteď stálo 2 až 3 roky ve stodole, možná to po tej opravě absolvovalo pár jízd, ale asi ani ne :mrgreen:

Teď nadešel čas na TK, tak jsme to vytáhli a že se to připraví. No, chtělo by to řádně umejt, ale ten letitej prach v záhybech je hrůza :lol: Nádrž docela solidně vyrezla, vybouchal jsem to trochu matkama, ale je tam toho furt dost, teklo z toho solidní bahýnko :P A sítko na kohoutu paliva bylo úplně ucpaný čímsi, vypadalo to jako ňákej mazut nebo nátěr na podlahy auta :P :mrgreen:

No každopádně od babi s dědou to do KT dojelo krásně, objednal jsem se na TK a dneska, že tam sjedu. Ta dě*ka ale prostě ne a ne chytnout. :lol: Tak jsem to vytlačil nad garáže a že to roztáhnu z kopce do zahrádkářský kolonie. No a ono vůbec nic :lol: Tak trysky profouknout, svíčku očistit, , no prostě furt nic, jiná svíčka, zkouška jiskry... První svíčka ale byla mokrá, načež jsem usoudil, že benzín tam jde, jenomže jiskru to taky házelo, takže prvotní teorie o určení vadnýho okruhu nebyla úspěšná :D No pak jsem identifikoval zaseklej ventil v plovákovce, tak jsem to rozhejbal pln nadšení a elánu z odhalený závady a ono nic! :roll: No hrůza, jsem si myslel, že už mě omejou, mezitim kolem mě projely 2 vlaky. Počas prací jsem se asi desetkrát přesvědčil, že elektrika a benzín jsou fakt zapnutý. :mrgreen: Tak jsem to zas celý rozdělal, svíčku narval z nedostatku (jenom 2 náhradní :P ) zase první (eště made in Czechoslovakia), profouk trysky, pohrál jsem si s plovákem a okolím, seskládal dohromady a potvora chytla úplně krásně jako zamlada :mrgreen: Tam někde musela putovat ňáká nečistota, při stavu nádrže asi z ní...
No na STK jsem dojel o půl hodiny pozdě, ale nebyl nával, nicméně jsem stejně musel chvíli čekat, neb jak se technik vyjádřil, počítače jsou výborná věc, jak se nenapojí na internet, tak ani fakturu nevytisknou :lol: :mrgreen: TK to prošlo v pohodě, eště jsme si s technikem pokecali o pionýrech a veselých zážitkach s nim :lol:

Při odjezdu jsem to našláp, chytlo pěkně, ale ouha - našlapávačka zůstala dole. Tak jsem jí dal ručně nahoru a vyrazil jsem se malinko project. Po první zastávce jsem pochopil, že startovací převod je asi v háji, neb našlapávačka chodí sice krásně, ale prostě o nic nezabírá :lol: Takže se těšim, stejně tak jako táta, to se musí půlit, aby jsme se k tomu dostali? Táta tvrdí, že jo, a podle řezu v příručce mi to taky tak příde...
No ale na roztáhnutí to dneska startovalo dobře, nicméně se celkem obávam dalších dnů :mrgreen:

S pionýrem totiž člověk nikdy neví 8)

Několik dnešních foto: http://ladusa.rajce.idnes.cz/TK_s_pionyrem/

Napsal: úte zář 15, 2009 13:36
od Majo2103
Ano,motor musí ísť na polovicu.Rozoberanie,výmena,kompletizácia......pol dňa-deň roboty(podľa toho či si to už robil alebo nie)

Napsal: úte zář 15, 2009 14:39
od Petr HC
Majo2103 píše:Ano,motor musí ísť na polovicu.Rozoberanie,výmena,kompletizácia......pol dňa-deň roboty(podľa toho či si to už robil alebo nie)
Laďušo- s tím půlením se neukvapuj. Většina motorů Jawa má mechanismus našlapování pod spojkou. Obvykle stačí položít motocykl na pravý bok , ani nemusíš vypoušět olej, sundat víko spojky, spojku a jsi u roztáčecího segmentu a volnoběžky. Pokud máš motor o kterém mluvím, nejprve si vyraž klínek z roztáčecí páky a sundej ji, abys lehce vytahl hřídel roztáčecího segmentu (pak ovšem poteče olej otvorem pro hřídel).

Napsal: úte zář 15, 2009 14:43
od zelvotron
No já byl na technický vloni s pionýrem a v pohodě, ale pro změnu sem to zaboha nenastartoval při odjezdu od nich. Jinak se divím, že tě brali na linku, mě prohlídli na parkovišti. Jo a samozřejmě že mi to napsali jen a dva roky, což jsem úspěšně ihned vyreklamoval. Laďušo, co je to rok výroby? Podle zadní vidlice hádám něco novějšího, aspoň tak 1975. Jo a doporučuju koupit ten uni palivovej filtr na hadičku za 30 korun, když je takhle zabordelená nádrž.

Napsal: úte zář 15, 2009 15:46
od Kalasnikov
xx

Napsal: úte zář 15, 2009 16:30
od Laďuša
Petře, jak to je řešený nevim, přece jenom se v těch dachlech moc nevyznam, prvotní spojízdňování jsem absolvoval před čtyřma lety a to eště většinu věcí udělal táta a plno dalších věcí nebylo třeba dělat vůbec, takže v tutom oboru jsem faktickej začátečník :lol: Ale díky za radu, tutu možnost určitě někde ověřim, případně prozkoumam

Plavče, rok výroby je to 1978, první a poslední registrací prošel 8 měsíců a 14 dní před ladnou :)
Nad tim filtrem jsem začal přemejšlet hned potom, co jsem tu nádrž viděl, no ale to se někdy musim vyskytnout v ňákým městě u mototechny a hlavně si vzpomenout. Jestli se zalepí uvidíme, neni nad vlastní zkušenost ;)

Napsal: úte zář 15, 2009 18:05
od Kalasnikov
xx