Jelene, je to tátovo, takže na tom jezdim asi nejvíc já a to na tom nejezdim prakticky vůbec
Jo ale zas tak pěknej neni, to je na fotkach z mobilu, neni teda vyloženě ošklivej, ale lak je bídnej, je to na štětkovým základu, takže neni zrovna rovnej a chrom je všude nahrazenej stříbřenkou, protože už byl v háji. Na autě by se mi to asi nelíbilo, ale na tej motorce mi to nepříde. Jezdil jsem na tom po tom, co jsem si v 16 udělal řidičák na stopětadvácu, ale při jednej jízdě se utrhla rozeta a od tý doby to asi jenom stálo. Naštěstí se to stalo na kopci nad vsí, kde bydlí děda s babi, tak jsem to ani nemusel tlačit
Opravili jsme to a pak to až doteď stálo 2 až 3 roky ve stodole, možná to po tej opravě absolvovalo pár jízd, ale asi ani ne
Teď nadešel čas na TK, tak jsme to vytáhli a že se to připraví. No, chtělo by to řádně umejt, ale ten letitej prach v záhybech je hrůza
Nádrž docela solidně vyrezla, vybouchal jsem to trochu matkama, ale je tam toho furt dost, teklo z toho solidní bahýnko
A sítko na kohoutu paliva bylo úplně ucpaný čímsi, vypadalo to jako ňákej mazut nebo nátěr na podlahy auta
No každopádně od babi s dědou to do KT dojelo krásně, objednal jsem se na TK a dneska, že tam sjedu. Ta dě*ka ale prostě ne a ne chytnout.
Tak jsem to vytlačil nad garáže a že to roztáhnu z kopce do zahrádkářský kolonie. No a ono vůbec nic
Tak trysky profouknout, svíčku očistit, , no prostě furt nic, jiná svíčka, zkouška jiskry... První svíčka ale byla mokrá, načež jsem usoudil, že benzín tam jde, jenomže jiskru to taky házelo, takže prvotní teorie o určení vadnýho okruhu nebyla úspěšná
No pak jsem identifikoval zaseklej ventil v plovákovce, tak jsem to rozhejbal pln nadšení a elánu z odhalený závady a ono nic!
No hrůza, jsem si myslel, že už mě omejou, mezitim kolem mě projely 2 vlaky. Počas prací jsem se asi desetkrát přesvědčil, že elektrika a benzín jsou fakt zapnutý.
Tak jsem to zas celý rozdělal, svíčku narval z nedostatku (jenom 2 náhradní
) zase první (eště made in Czechoslovakia), profouk trysky, pohrál jsem si s plovákem a okolím, seskládal dohromady a potvora chytla úplně krásně jako zamlada
Tam někde musela putovat ňáká nečistota, při stavu nádrže asi z ní...
No na STK jsem dojel o půl hodiny pozdě, ale nebyl nával, nicméně jsem stejně musel chvíli čekat, neb jak se technik vyjádřil, počítače jsou výborná věc, jak se nenapojí na internet, tak ani fakturu nevytisknou
TK to prošlo v pohodě, eště jsme si s technikem pokecali o pionýrech a veselých zážitkach s nim
Při odjezdu jsem to našláp, chytlo pěkně, ale ouha - našlapávačka zůstala dole. Tak jsem jí dal ručně nahoru a vyrazil jsem se malinko project. Po první zastávce jsem pochopil, že startovací převod je asi v háji, neb našlapávačka chodí sice krásně, ale prostě o nic nezabírá
Takže se těšim, stejně tak jako táta, to se musí půlit, aby jsme se k tomu dostali? Táta tvrdí, že jo, a podle řezu v příručce mi to taky tak příde...
No ale na roztáhnutí to dneska startovalo dobře, nicméně se celkem obávam dalších dnů
S pionýrem totiž člověk nikdy neví
Několik dnešních foto:
http://ladusa.rajce.idnes.cz/TK_s_pionyrem/