Stránka 5 z 11

Napsal: sob zář 12, 2009 16:35
od zelvotron
:!: , to je běs, Raduz mi vyfoukne tlačítka a rámeček kolem štítu a ty silenblok, že se nestydíte :P :P :P

Ty dva boční ale drží motor a převodovku ale na záchyt reakce (to jak se motor "hejbe") slouží jen ten zadní za převodovkou. na to ty dva boční nemají vliv.

Napsal: sob zář 12, 2009 19:05
od plavec
zelvotron píše::!: , to je běs, Raduz mi vyfoukne tlačítka a rámeček kolem štítu a ty silenblok, že se nestydíte :P :P :P
No já nic vyfouknout nechtěl. To bych si přece nedovolil jejich eminence. :wink: Proto jsem se tázal na upřesňující informace :)

Napsal: úte zář 15, 2009 17:22
od Čahoun
plavec píše:...tak je jeden vlevo a druhý vpravo a další drží převodovku....
Pepo!!! Na motoru je jen JEDEN, a to ten NALEVO při pohledu od čumáku. Další je vzadu na převodovce a poslední drží prdelku převodovky. Vidím že naše Servisní neděle budou muset být častěji, zapomínáš probranou látku :lol:

Napsal: úte zář 15, 2009 19:25
od Raduz
Čahoun píše:Vidím že naše Servisní neděle budou muset být častěji, zapomínáš probranou látku :lol:
Pepa byl naposled nepřítomný, takže příště musí přinést OMLUVENKU :!: :!: :!:

Napsal: ned zář 20, 2009 21:57
od plavec
Raduz píše:
Čahoun píše:Vidím že naše Servisní neděle budou muset být častěji, zapomínáš probranou látku :lol:
Pepa byl naposled nepřítomný, takže příště musí přinést OMLUVENKU :!: :!: :!:
Omluvenka zde: http://plavec.bloguje.cz/img/skladvyfuku1.jpg
a zde: http://plavec.bloguje.cz/img/vectranajezdy.jpg Doufám, že mi bude uznána. :lol:

Napsal: pon zář 21, 2009 10:08
od Raduz
Ta Vectra má ale tlumičů :D
plavec píše:Doufám, že mi bude uznána. :lol:
Já to tedy beru (šéfe) :D

Napsal: pon zář 21, 2009 10:18
od plavec
Raduz píše:Ta Vectra má ale tlumičů
No je v tom všechno možný.Vectra, Lada a Favorit, holt se to vše sešlo najednou. :)
Raduz píše:Já to tedy beru (šéfe)
To mne těší. :lol:

Napsal: stř zář 23, 2009 20:21
od tavri
plavec píše:Jo tak já mám mezi katem a středním dílem drátěnej kroužek u euro2.
Koupil jsem "do zásoby" drátěný kroužek za 90 Kč v http://www.bosdily.cz od http://www.fa1.pl
Originál z Koněvovky vydržel jen dva roky a začíná být slyšet, i když nedělám si iluze o nekonečné kvalitě polského výrobku...

Napsal: pát říj 09, 2009 21:14
od plavec
Takhle vypadal ten muj koncový díl (ruské výroby) po dvou letech.
Dnes je již jeho osud spečetěn.

Napsal: sob říj 10, 2009 07:38
od Křečík Barbuška
To je boužel naprosto normální, takto dopadají i běžné krabicové výfuky. Nicméně, ke mě se před 2 lety dostal první a druhý díl výfuku značky Karsit (respektive, toto je na nich napsané). Byl již jetý kdoví jak dlouho a nejevil výrazných známek koroze. Podotýkám, že nebyl šopovaný hliníkem, opticky má běžnou povrchovou úpravu. Po dvou letech provozu na sedmě je rez jen na pár místech a není nikterak vážná. Zároveň s ním byl dodávaný nový ruský zadní díl, který byl přetřen silikonovou barvou a již nyní je jasné, že tato zima je jeho poslední. Bloumaje po internetu jsem našel toto, doporučuji prověřit http://www.netfirmy.cz/firma/863-karsit-sro/ . Jen pro doplnění, je třeba si ověřit průměry trubek neb u krabicového výfuku od nich je jiný průměr na spoji prvního a druhého dílu. Každopádně šance jakéhokoliv výfuku se dají zvýšit našopováním hliníkem, cena vychází mezi 200 - 300 Kč za díl.

Napsal: sob říj 10, 2009 08:52
od Petr HC
plavec píše:Takhle vypadal ten muj koncový díl (ruské výroby) po dvou letech.
Dnes je již jeho osud spečetěn.
Po 3,5 letech se mi v tom samém místě objevila díra velikosti pětikoruny. Kolega mi to prozatímně zavařil flastrem cca 10 x 10 cm a doporučil vyvrtat na začátku a konci a před i za každou přepážkou zaspodu dírku cca 2 mm, kterou zkondenzovaná voda při "studených" startech odteče (a sem-tam prošťouchnout) . Zatím to skoro rok drží a v místech pod otvory jsou i v garáži vidět stopy po odteklém "sajrajtu". Takže, až budu měnit, navrtám i nový tlumič.

Napsal: sob říj 10, 2009 20:22
od plavec
Petr HC píše: a doporučil vyvrtat na začátku a konci a před i za každou přepážkou zaspodu dírku cca 2 mm,
Zajímavé.Ale nezměnil ten výfuk potom zvuk?Není pak hlučnější, nebo "nebublá" ?

Napsal: sob říj 10, 2009 20:34
od Nemo
Tyhle dírky zespodu do tlumiče jsem také zkoušel (na 2104), pravda, kondenzát jimi vytékal často, někdy v hojném množství, přesto ale, obávám se, to krátký život ruského výfuku nikterak neprodloužilo. :? Zvuk se nikterak nezměnil.

Napsal: ned říj 11, 2009 08:16
od Majo
normalne si hovorim, ze zlaty madarsky vyfuk :shock:
ja som totiz na ktoromkolvek mojom aute po prehrdzaveni vymenil vyfuk za Janódob a to musi byt uplne ina ocel, jeden kusok mam uz snad aj 5 rokov a ako novy....
Za to na Priore ani nie po roku/sakra to uz fakt bude rok/ je hrdzavy, ze strasne nan pozerat - cakam kedy upadne vedla tych navaranych uchytov....

Napsal: ned říj 11, 2009 08:31
od plavec
Majo píše:cakam kedy upadne vedla tych navaranych uchytov....
Mno ten jeden úchyt mi taky upadl, takže tento koncový díl visel na nápravě.Jenže tenkrát jsem měl ten delší prostřední díl, tudíž to pořád šponovalo dozadu až praskaly občas i gumy, na nichž výfuk visel.Ten úchyt jsem měl různě pozohýbanej.

Teďka nedávno mi jeden týpek natřel prostřední díl (původní) nějakou spešl stříbřenkou a vypadá líp.No ale obávám se, že zevnitř to pokvete vesele dál.