Stránka 5 z 5
Napsal: pon zář 14, 2009 08:17
od vik2
No,,, jizda po asfaltu byl des, to ano. hlavne taky proto, ze jsem jen k tobe 600km x2 a Zvolen - Satu Mare taky cca 400x2 takze vetsinu kilometru jsem jel po asfaltu.
Takze priste pokud to pujde radeji pojedu autovlakem do Kosic.......
Dovolena Nivama by podle mych predstav mely byt hlavne o terenu. Na pohodu, poklidne ale terenem!! vsak jsme si to tak i predstaviovali, a bylo by to tak, kdybys prvni 4 dny nebyl furt v trapu
Napsal: pon zář 14, 2009 08:44
od Majo
njn, potreboval som este tyzden na pripravu
teraz uz mam nivu opat pripravenu a bojaschopnu, ako za starych cias
ale bud rad, ze som to mal v tak dezolatnom stave, inak by som bol ten, co najviac p***je na tvoju prepravnu rychlost
Vik.ovo poznatky k Romanii
Napsal: pon zář 14, 2009 12:19
od vik2
par postrehu :
1a. muj nejvetsi problem - pruziny! Muj trialovej podvozek to nezvladal! prilis mekka pera! i kdyz me Majo vyrobil delsi, stale to bylo mekke. na expedici je potreba zesilenych.
Nebo to mene vozit sebou.
1b. rozhodne vychytane tlumice, nebo dokonce zdvojene. jejich cesty jsou desne, casto se jede jen po kameni...
2. nepotrebujes pevnostak predni, ani zadni. Nepotrebujes ochranu vany motoru. Potrebujes ochranit diferaky, hlavne predni!!!!
3. pokud nemusis, nezatezuj auto. Pokud nemusis, na strechu nic nedavej!! Romania byla dost o naklonech. Zatimco moje tezke napravy a prazdna strecha drzely kola skoro stale na zemi(taky se me je parkrat povedlo odlepit od zeme.) Jossemu stale stal nekdo na naslapech!!!
Takze to vypadalo tak, ze ja napohodu objel v naklonu. oststni opatrne pres kamen a nebo hura na naslapy.
Napsal: pon zář 14, 2009 12:23
od vik2
4. mokre veci se daji paradne susit u motoru za jizdy!!!
5. rozhodne vezmi sebou plnohodnotnou rezervu!!!
6. plynovej varic--- dokonala vec
7. chces jezdit v terenu? nepotrebujes silnej motor, potrebujes silne prevody
)))
8. pokud nemas sklapeci zrcatka, vratis se bez nich
Napsal: pon zář 14, 2009 12:27
od vik2
9. Nikdy neni dost papirovych uterek!!!!!
10. Nepotrebujes nadupanej motor, potrebujes nadupane chlazeni. rozhodne umejt chladic a prekontrolovat!
11. Nedavej na auto nic neodzkousene tesne pred odjezdem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
12. nepotrebujes sebou tahat 15l benzinu. nezijou tam na stromech, benzinek je dost, i na LPG. Ale vzdy jet s plnou! jinak se to MPíčkarum odleje v levem naklonu a jsou vprdely!!
13. CB - dokonala vec. nevyhnutelna!!! a kdyby byla u rucni, pro pruzkumnika, tak by to nemelo chybu
14. nepotrebujes velkej rejd. Potrebujes velke drapaky. tak tedy gumama to zacina a casto pro nekere konci.
Napsal: pon zář 14, 2009 12:35
od Wolf
Vidim, ze by plne vyhovovala P V3S
[ Komentář přidal: Majo: po září 14, 2009 13:40 ]
ako uz vik niekde pisal, casto to bolo o motani sa medzi stromami, aj vik s jeho rejdom mal problemy, vacsie auto by s nami nedokazalo drzat krok, V3S by mohla stat a cakat nas dole u vesnice......
Napsal: pon zář 14, 2009 12:37
od vik2
15. Kdyz ti to aspon trochu krizi, muzes jezdit křížem krážem po lese. Kdyz ne,,, doufam ze ti nevadi tahat porad lano
)))))
Jasne,,, nekdo ma i uzaverky
16. nebud linej, a obhlidni narocnejsi trasu. z auta je vsechno uplne jine!
i kdyz ti nekdo ukazuje, je dobre to predem videt!
17. kdyz jedes po lese,,,, nevystrkuj koncetiny z okna! mohlo by to bolet..... kdyz jedes po pastvine,,, nech ridit spolujezdce a sedni si do okenka celej, nebo jet na naslapech. To nema chybu!!!!!!
18. genialni vynalez č.2 - baterka "čelovka"
19. nahradni dil kterej vezes, nebudes potrebovat
Napsal: pon zář 14, 2009 12:47
od Majo
Napsal: pon zář 14, 2009 13:06
od vik2
20. po celem dni jezdeni a chozeni,,, se ti zda ledova potoční voda jako lázně
21. dobra mapa je lepsi jak GPS
22. kdyz potkas v lese drevorubce, na louce pastevce,,,, mavej jak na prvniho máája
vytrestenych vyrazu ridicu Lakatosu a nakladaku si nevsimej
23. ve vysoke trave se neschovavaji křemenáči, ale křemeny. tak bacha ...
24. zakempuj pred soumrakem. nevstavej pred usvitem
25. chces mět pohodu a klídek???? neber Paťa
RO 2009
Napsal: úte zář 15, 2009 18:27
od Paťo Zvolen
Napsal: úte zář 15, 2009 19:31
od vik2