Stránka 40 z 53
Napsal: pát srp 21, 2009 12:09
od Nulašestka
Luděk Musil píše:mám pocit, že to bylo napevno svařený
Ano, je to tak. Je otázkou, jestli to při výměně uflexovat i s kusem trubky a navařit na uflexovanej novej vejfuk, nebo se to snažit nějak "přendat". Myslím, že by se to rozsypalo, minimálně zkroutilo.
Teepee píše:v dřívějších dobách si zřejmě mohl majitel 2103-2106 vybrat origo s hranatou koncovkou
Nevím, kterou dobu myslíš, ale za socalismu byl člověk rád, když vůbec nějakej vejfuk sehnal (asi jako dneska), natož si vymejšlet nějakou koncovku...v době, kdy při stavbě závoďáku museli leda vykuchávat dlouhou převodovku 2106 z novýho auta, protože nešla objednat jako náhradní díl...
Re: Koncovka výfuku
Napsal: pát srp 21, 2009 13:15
od Hurikán
Dovolím si lehce upřesnit, že originálně byla koncovka přišroubována ze spoda dvěma šrouby do koncové trubky výfuku. Po čase to tam rádo začalo uhnívat, tak byla většina koncovek přivařených na tvrdo.
A Michale.2103, jaktože jezdíš s takovou krasivicí v zimě po sněhu a sr..kách?!? Za to bych sekal ruce.
Napsal: pát srp 21, 2009 13:29
od Laďuša
A já to podporuju, nebudu si přece kvůli zimě kupovat druhý auto
Re: Koncovka výfuku
Napsal: pát srp 21, 2009 13:44
od Sid
[quote="Hurikán"]Dovolím si lehce upřesnit, že originálně byla koncovka přišroubována ze spoda dvěma šrouby do koncové trubky výfuku. Po čase to tam rádo začalo uhnívat, tak byla většina koncovek přivařených na tvrdo.
Ano Na jednej našej 1500vke je táto koncovka a je uchytená zo spodu dvoma skrutkami, zvrchu ju už niejaký somár musel priheftnúť. Za rok som to nemal čas niejako bližšie skúmať, ale pravdepodobne je to z antikoru.
Napsal: pát srp 21, 2009 13:46
od Michal.2103
Luděk Musil píše:Michal.2103 píše: aha...takže když měníš vejfuk tak už to zpátky přehodit nejde?? Nebo jsi to nedal zpátky, že nešla povolit? Nebo se ti nechtělo?
Už se nepamatuju, ale mám pocit, že to bylo napevno svařený. L.
To mi ani neříkej
koncovky se nevzdám pač můj vejfuk je silně zrezlej a nevim kdy začne foukat.
Napsal: pát srp 21, 2009 13:51
od Sid
VeĎ píšeme, že je to prišróbované. Choď to pozrieť a uvidíš.
Re: Koncovka výfuku
Napsal: pát srp 21, 2009 13:58
od Michal.2103
Hurikán píše:Dovolím si lehce upřesnit, že originálně byla koncovka přišroubována ze spoda dvěma šrouby do koncové trubky výfuku. Po čase to tam rádo začalo uhnívat, tak byla většina koncovek přivařených na tvrdo.
A Michale.2103, jaktože jezdíš s takovou krasivicí v zimě po sněhu a sr..kách?!? Za to bych sekal ruce.
No já na té své viděl minimálně jeden šroub. A pro upřesnění s tou zimou a sr....
Já Ladušku koupil 22. listopadu v autobazaru Pohoda v Častolovicích ( Rychnov nad Kněžnou )
A ten den jsme ji vezli domů. Já tehdá ještě neměl řidičák
tak to vezl kamarád.
Měl jsem při cestě slzy v očích, že moje
MOJE PRVNÍ AUTO JE LADA bál jsem se o ní protože nás čekala cesta zhruba 380 km v nejhorším počasí. Musím se uklonit, ale cestu zvládla na jedničku
sníh nesníh !!! To zato kamarádovo WV POLO na sjetejch letníh gumách mělo co dělat vůbec krokem vyjet kopec...
Příběh je trochu splašenej jak jsem se k Ladě vůbec dostal, ale o tom třeba povyprávím někdy na srazu.
Za ne dlouho jsem sehnal garáž od kolegy kam jsem ji na zimu schoval a chodil se na ni dívat.
Po vylepšení počasí jsem na ní začal trochu dělat a bez řidičáku se prohánět okolo garáží. Bomba pocit
14.dubna jsem udělal řidičák a hned ten den jsem se jel projet
řeknu vám, že to jsou muka čekat měsíc na tu pitomou kartičku, ale dočkal jsem se.
Teď mi bohužel Laduška stojí před barákem a mokne a rezne protože garáž blokuje modrej Moskvič, kterýho budu mít na normální ježdění a Ladušku na občasnou projížďku
Jinak je to rok 1977, při koupi najeto 117 000, dnes už má 122 600 téměř bez poruchy. Musel jsem měnit membránu v benzínový pumpě a VN cívku. A vytopil mě kohout topení
Napsal: pát srp 21, 2009 14:00
od Michal.2103
Napsal: pát srp 21, 2009 14:54
od Sid
[quote="Michal.2103"][ perfektně rezlej
Bóóóže toto má byť akože nieaký problém. Ako by dnes neexistovalo množstvo odhrdzovačov a povolovačov jak v spreji, tak vo fľaške.
A keby nedajbože ani jeden nepomohol, tak je aj mnoho iných spôsobov demontáže
Napsal: pát srp 21, 2009 21:25
od Teepee
Já si myslím že to mám už přibodované, až dojde na výměnu výfuku, zkusím šroubek. Při 82 000km asi nebude poslední díl původní.
Michal.2103 píše:To: Teepee
Čoveče koukám ti do profilu a zjišťuju, že jsi se narodil dva dny před tím než moje Laduška opustila Národní Podnik Mototechna Karviná
To já jednou na Aukru viděl nádherně modrou 2103 z 9.června 1979 ( přesně deset let před mím narozením, ale bohužel se mi ji nepovedlo chytit
Je mi líto, na tohle jsem tady úchyl já, Hnědý LADA odjel z Mototechny tři dny po narození mé drahé polovičky, nicméně jí to vůbec nepřišlo nějak zvláštní a éterické a i přesto šel Hnědý jezdit k bratrovi. Zajímavé ovšem je, že Tebou zmíněná 2103 z aukra měla oproti Hnědému LADovi přesně 3 měsíce zpoždění.
Nulašestka píše:Nevím, kterou dobu myslíš, ale za socalismu byl člověk rád, když vůbec nějakej vejfuk sehnal (asi jako dneska), natož si vymejšlet nějakou koncovku...v době, kdy při stavbě závoďáku museli leda vykuchávat dlouhou převodovku 2106 z novýho auta, protože nešla objednat jako náhradní díl...
Ano, trochu vím jak to chodilo, protože pravděpodobně mi bylo o něco více než Tobě, když tyto doby sklouzly do minulosti. Proto jsem uvedl zřejmě. Je to samozřejmě jen spekulace, ale tak jako v Tuzexu šla koupit LADA (doteď mi není jasné, že spousta lidí kvůli ní spala před Mototechnami a k tomu paralelně šlo jít do Tuzexu, finanční rozdíl mi není znám), tak bych se nedivil, kdyby VIP koncové tlumiče s hranatou koncovkou byly k mání tamtéž.
Michal.2103 píše:Myslim, že jsem tam nějakej šroub viděl, ale asi bude perfektně rezlej
Nelze než zkonstatovat, že některé takto označení spoje jsou opravdu nerozebiratelné a nedivil bych s kdyby tady došlo k té naprosto destruktivní korozi. Ale hlava šrouby by odbrousit jít měla...
Napsal: ned srp 23, 2009 06:09
od Michal.2103
Tak jsem se teda vohnul a omrknul to. Šroub tam je.
Takže šance v budoucnu na zachránění je.
To: Laďuša - pardón
nemyšleno špatně, ale vždycky na to zapomenu. Moc často sem nechodím a občas to holt popletu a napíšu dvě témata pod sebou.
To: Teepee - to je škoda. Myslim si, že mít auto, který má nějakou číselnou symboliku ať v roku výroby nebo vydání z Mototechny je pěkný, ale záleží na úhlu pohledu člověka. Někomu to je jedno...
Pak mě napadá když jsem jezdil v zimě tak se mi mlžily přístroje v palubovce i hodiny. Bude to změnou teplot, to chápu. Stává se vám to taky ? A jde s tím něco dělat?
Napsal: ned srp 23, 2009 08:45
od MacGyver
Mě se to mlží i teď v létě, v zimě ještě víc. Obsáhlé téma:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=1605&start=0
Napsal: úte srp 25, 2009 14:00
od Jimmi
Michal.2103 píše: ...myslim si, že mít auto, který má nějakou číselnou symboliku ať v roku výroby nebo vydání z Mototechny je pěkný...
Ano, například můj žigulík je stejného roku výroby jako slavný bluesmobil, ve kterém jezdili neméně slavní bratři Bluesové (známější pod svým originálním jménem v angličtině, tedy
Blues brothers). Ano, byl to ten oprýskaný vyřazený policejní.... tuším že Dodge... s osmilitrovým motorem, policajtskýma gumama, policajtským odpružením a policajtskýma tlumičema
Napsal: stř srp 26, 2009 18:16
od Michal.2103
Jimmi píše:Michal.2103 píše: ...myslim si, že mít auto, který má nějakou číselnou symboliku ať v roku výroby nebo vydání z Mototechny je pěkný...
Ano, například můj žigulík je stejného roku výroby jako slavný bluesmobil, ve kterém jezdili neméně slavní bratři Bluesové (známější pod svým originálním jménem v angličtině, tedy
Blues brothers). Ano, byl to ten oprýskaný vyřazený policejní.... tuším že Dodge... s osmilitrovým motorem, policajtskýma gumama, policajtským odpružením a policajtskýma tlumičema
Tak teď jsi mi dal, bohužel je neznám, ale co se týká toho auta tak zhruba tušim co to je
Napsal: pon říj 19, 2009 20:05
od Jelen
Tak jsem si zavzpomínal, když jsem zahlídl pár fotek. Bylo to pěkný auto. A ještě je. Má nového majitele, který s ním občas vyjede a pečuje o něho.