Stránka 40 z 82

Napsal: sob říj 02, 2010 20:41
od vintera
to je zvláštní, měl jsem starých i hodně ojetých aut mnoho, ale lada (po oktávii), mi přišla nejspolehlivější (mám pátou) a v náhradních dílech nejlevnější.

Napsal: ned říj 03, 2010 07:58
od Sid
Preboha, kto to chcel od teba kúpiť???

Napsal: ned říj 03, 2010 08:33
od plavec
vintera, výjimka potvrzuje pravidlo.
Nejlevnější díly: možná, jak co, ale co z toho, když se musej kupovat každou chvíli a jsou nevalný kvality.

Napsal: ned říj 03, 2010 08:46
od Jakub Metelka
Na Ladu nedám co se týče spolehlivosti dopustit :!: .Taky záleží na jakej kus narazíte :) .Já zase narazil na špatnej kus co se týče mého Moskviče ,kterej teprv po dvou a pul roce a investici 11tis začal docela jezdit :)

Napsal: ned říj 03, 2010 08:50
od plavec
Jakub Metelka píše:Taky záleží na jakej kus narazíte
v případě novějších modelů to platí dvojnásob.

Napsal: ned říj 03, 2010 08:53
od Jakub Metelka
plavec, tak v této oblasti nemohu nic říci ,poněvadž novou řadu jsem neměl.Můj příspěvek o spolehlivosti byl určen modelům starším tj : Kulatá a hranatá řada :)

Napsal: ned říj 03, 2010 11:37
od ger007
chcel to kupit sused co stava barak nad nami, tak som uvazoval dat do toho ten mrtvy motor z lulubely a dat to prec, ale sam som si neni isty, dnes som zaviezol dve hlavy borcovi co robi hlavy a uvidim, dostal rozkaz vybrat ventili s tej unizenej a spravit Ickovu, neviem co na nej bude treba spravit ale hadam moc nie. V piatok to bude hotove takze hned jak sa vratim z brna huraa do toho

Napsal: ned říj 03, 2010 11:55
od MartasBrno
Íčkovou, tedy již z výroby sníženou hlavu? Bude to dělat dobrotu? Kdyby jsi chtěl hlavu seriovou tak není problém, nechám ti ji za cenu masa.

Napsal: ned říj 03, 2010 11:58
od ger007
ja si myslim ze ta ickova hlava nebude taka vazna auto s nou najazdilo uz 335 km a ked s nou mozu jazdit icka tak preco nie ja ja

Napsal: ned říj 03, 2010 12:30
od MartasBrno
OK :-) budeš mít lepší krouťák 8)

Napsal: ned říj 03, 2010 12:32
od ger007
hlavne aby to jazdilo :-D

Napsal: ned říj 03, 2010 19:14
od vintera
Geroo7, já zastávám názor, že do auta na skutečné ježdění, tj. například denně do práce, dám pouze to co tam patří, abych pak nemusel absence věčně nadělávat. Od auta takzvaně na tuning, jehož trpělivost stále pokouším novými pokusy však nelze očekávat věrnou službu. Ono se ne nadarmo říká "stokrát nic umořilo osla". V tomto případě asi auto.

Napsal: sob říj 09, 2010 22:38
od ger007
takze opet nieco pre zabavu

dnes som nahodil ickovu hlavu, kompresiu to ma peknu, ale....

NEMAZE !

dal som dole dekel a sviecky, a štartoval, podla rady Vaška a nič, sucho ani kvapka oleja z tama nevyšla ani trošííííííííčka

v tom moemte som pustil kluce na zem tak jak boly zavrel garaz a sel dom, nebavi ma to..

Napsal: sob říj 09, 2010 23:29
od dmatej
Já nevim, ale když to nemaže, hledal bych problém dole, u olejovýho čerpadla, olejovýho filtru, pohonu čerpadla. Asi ne v hlavě. Tam jsou sice mazací kanálky, úzký, ale právě kvůli tej úzkosti je v nich docela tlak a pochybuju, že by se ucpaly ...

To jen tak okrajem, nesleduju "kauzu" od začátku, tak možná nevím, která bije.

To chce klid, ale jestli Tě to naštvalo už tak, že kdykoliv přijdeš k autu, jsi předem vytočenej, prostě se na to vyser, to není práce pro Tebe ... Páč si myslim, že člověk na práci nesmí bejt nasranej, jinak udělá zmetek, všechno se mu to vrátí ...

Napsal: sob říj 09, 2010 23:30
od ger007
olejove cerpadlo uz je tam 4te, filter 3ti a olej som vymenil uz 2x

dnes som sa do garaze tesil, tesil som sa ze si nahodim novu zgeneralkovanu hlavu a ze sa pojdem poprehanat konecne po 3 mesiacoch ktore som travil dni aj v noci v garazi