Fábie.
Moderátor: Moderátoři
Pokud člověk není blbec, uvažuje racionálně a předchází složitým situacím (viz třeba Ty při jízdě za cyklistou v kopci). Pokud letí jako magor a nedomýšlí, co se může stát, je to blbec. Takže to je o blbosti, ne že ne... . Ale každý to možná myslíme trochu jinak...
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Já se vrátím k Velizově příspěvku a jeho polemice,proč Češi nejvíce kupují Fabie s motorizací 1,2 HTP.Odpověď je velice prostá:protože to je nejlevnější.A není to otázka kvality.Dovolím si také malé srovnání.Dá se to porovnat i s potravinami.U pekře stojíé dobrý křupavý rohlík 2,50 ,kdežto v Kauflandu 0,90 koruny.Samozřejmě se prodá daleko více těch "kauflanďáckých".Ale netvrdil bych,že to znamená,že jsou kvalitnější.A v Čechách takhle funguje úplně všechno.Peníze až na prvním místě.A šetřiti,kde se dá,i na nepravém místě.
Edit:já když pojedu se svou desítkou po dálnici 110 až 120,tak se dostanu na spotřebu 5l na 100km.A to je motor 1500,konstrukčně z počátku osmdesátých let.Navíc desítka bude o dost těžší než Fabka.
Edit:já když pojedu se svou desítkou po dálnici 110 až 120,tak se dostanu na spotřebu 5l na 100km.A to je motor 1500,konstrukčně z počátku osmdesátých let.Navíc desítka bude o dost těžší než Fabka.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
nejlevnejsi skodovka !! jsou i levnejsi auta, ale proste skodovka je skodovkaradek mb píše:Já se vrátím k Velizově příspěvku a jeho polemice,proč Češi nejvíce kupují Fabie s motorizací 1,2 HTP.Odpověď je velice prostá:protože to je nejlevnější.
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
radek mb píše:Myslel jsem jen v rámci škodovky,ne že to je nejlevnější auto na trhu v ČecháchMaysner píše:nejlevnejsi skodovka !! jsou i levnejsi auta, ale proste skodovka je skodovka
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- radek mb
- Příspěvky: 5187
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Fakt?Já se přiznávám,že jsem to jen tipnul,tak nějak logicky se mi zdálo,že by mohla být Fabie lehčí,ale nehádám se.zelvotron píše:noto je právě ten hlavní problém, že fabka je těžší jak desina
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Váha Fabie I se skutečně pohybuje od cca 1100 kg do 1280 kg (verze RS). Je to strašně těžká karoserie. Přitom když se na to člověk podívá na první pohled, neřekl by to. Ale na pohled druhý (třeba masívnost A sloupku, prahů nebo podlahových nosníků) už napoví víc.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Moje první fabia 1,4mpi_44kW vážila 1060kg (bez ABS i klimatizace). HTP je principiálně o 5kg lehčí, záleží ale na výbavě. Takže moje druhá fabia 1,2HTP_47kW váží 1135kg (ABS, klima). Neustále tedy vozím s sebou o 75kg více (o 7%).
Na cenu za jízdu autem má vliv pořizovací cena, cena a dostupnost dílů, servisu, provozní náklady, spolehlivost a kvalita. V tom případě je škodovka nejlevnější, tedy alespoň malé modely. Lidé to vědí, a proto je kupují. Bezkonkurenčně nejlevnější je v tomto směru felicia. Za svůj život jsem soukromě koupil 4 nové škodovky v podstatě v základní motorizaci (2 felicie, 2 fabie) a několik ojetých. Nikdy mě žádná nezklamala, naopak přesvědčila o kvalitě, která rozhodně není v dnešní době samozřejmost.radek mb píše:Já se vrátím k Velizově příspěvku a jeho polemice,proč Češi nejvíce kupují Fabie s motorizací 1,2 HTP.Odpověď je velice prostá:protože to je nejlevnější.A není to otázka kvality
Naposledy upravil(a) veliz dne stř pro 08, 2010 10:06, celkem upraveno 2 x.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
No sice nemyslím, že by se nějak výrazně lišily celkový náklady na provoz fabie oproti třeba fiestě, 206, corse, clia a další obdobných aut, každopádně nechci nikomu kazit radost a iluze
Ještě k tomu porovnání hmotnosti, pozor na to, že u desítky je v českých materiálech v pohotovostní hmotnosti započítanej řidič, kdežto u fabky ne.
Ještě k tomu porovnání hmotnosti, pozor na to, že u desítky je v českých materiálech v pohotovostní hmotnosti započítanej řidič, kdežto u fabky ne.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Asi se přecejen mýlíš. Na Peugeota 207 stojí čelní sklo 9000, na fabii II 3000. Totéž se týká světlometů, nárazníků, plechařiny atd. Podívej se třeba na ceník na www.2r.cz či www.autodilykrc.cz , kolik stojí díly na škodovky.zelvotron píše:No sice nemyslím, že by se nějak výrazně lišily celkový náklady na provoz fabie oproti třeba fiestě, 206, corse, clia a další obdobných aut
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
http://www.autobaterie-autodoplnky.cz/p ... klo-15835/
Ale já sem porovnával fabku 1 s vrstevníkama, třeba na 206 stojí sklo 3000 jako na každý jiný normální auto s lepeným sklem.
Navíc zrovna sklo, který má kde kdo připojištěný nemá moc smysl řešit, třeba já měl sklo i s prací na 2111 za 6 tisíc ale stálo mě to jen pětistovku plus roční povinný ručení
Ale nemá to smysl to řešit, příkladů je spousty, přesvědčovat tě nebudu, když nechceš a máš svojí pravdu.
Ale já sem porovnával fabku 1 s vrstevníkama, třeba na 206 stojí sklo 3000 jako na každý jiný normální auto s lepeným sklem.
Navíc zrovna sklo, který má kde kdo připojištěný nemá moc smysl řešit, třeba já měl sklo i s prací na 2111 za 6 tisíc ale stálo mě to jen pětistovku plus roční povinný ručení
Ale nemá to smysl to řešit, příkladů je spousty, přesvědčovat tě nebudu, když nechceš a máš svojí pravdu.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.