Stránka 40 z 60

Napsal: pon črc 26, 2010 06:48
od Patrac
Cooper píše:Po roce a dnu co jsem majitelem, se poprvé objevila závada na motoru. Teda, nevím jestli je to závada, ale začal se projevovat jeden zvuk. Ze dne na den to začalo. Zní to jako vysypané ložisko, takové nepravidelné chroustání. Slyšet je to nejvíce u chladiče, ale když se nahnu nad motor, tak někde pod krytem vačky, u třetího válce. Spíš doufám, že se to jen přes motor ozývá. Mě osobně napadá jen napínák řetězu, který se už ojel na kov. Auto má teď najeto 101260 km. Určitě bude ještě původní.
Mám najeto skoro stejně a napínák jako nový. jediný co se ojelo je třecí lišta motoru ale to je slyšet vibracema motoru. ředěz se rozkmitá kolem 3200 ot.

Napsal: pon črc 26, 2010 14:49
od Cooper
Dneska to zkusím nastartovat bez klínového řemenu, a doufám, že se zvuk ztratí....Jinak kouknu na vačku a tu třecí lištu. Řetěz mi ale nekmitá....

EDIT: Nastartováno bez klíňáku, zvuk se ztratil. Při točení vodní pumpy pouhou rukou je slyšet onen lomoz. Takže žigul dostane ještě šanci, protože zradit mě nějákým přidřením vačky nebo něčím podobným, skončil by ve šrotu.

K tomu se hned nabízí dotaz: Jaké je ve vodní pumpě ložisko, dá se koupit zvlášť nebo je součástí ucpávky která se prodává?

Napsal: pon črc 26, 2010 17:44
od rosta
existuje opravná sada ale oprava nic moc -raději kup novou pumpu od fenoxu a máš klid....oprava vyjde skoro na stejný prachy jako nová pumpa

Napsal: pon črc 26, 2010 17:48
od Cooper
rosta píše:existuje opravná sada ale oprava nic moc -raději kup novou pumpu od fenoxu a máš klid....oprava vyjde skoro na stejný prachy jako nová pumpa
To je další pětistovka, další pětistovka mě čeká pomocný čep řízení.......To auto žere víc peněz než benzínu, a to sem i rozhodně nelíbí.....

Napsal: pon črc 26, 2010 18:21
od Ivo
A co ti brání tu pumpu reklamovat? Kupoval jsi ji nedávno a Vilém s tím problém mít nebude. Pokud máš účet.

Napsal: pon črc 26, 2010 18:26
od Cooper
Ivo píše:A co ti brání tu pumpu reklamovat? Kupoval jsi ji nedávno a Vilém s tím problém mít nebude. Pokud máš účet.
Jakto, já tu pumpu nekupoval, to je přece ta tvoje co jsi měl v garáži. Už ani nevím, proč jsme tu pumpu měnili....taky nějáký můj vsugerovaný zvuk :-(

Napsal: pon črc 26, 2010 18:30
od Ivo
Aha. Tak to potom nic nevyreklamuješ. U mě teda určitě ne. Jsem myslel, že si kupoval. Paměť už mi tak neslouží. Takže mi dlužíš 500 kč, za vodní pumpu :lol: .

Napsal: pon črc 26, 2010 18:34
od Cooper
Ivo píše:Takže mi dlužíš 500 kč, za vodní pumpu .
A kanďák :-D



Od srazu jsem vytáhl foťák z brašny, nevím jak to, ale něják nemám na focení chuť.....

V pátek moje VAZidlo oslavilo rok se mnou.....
Obrázek

Pochlubit se můžu 16523 kilometry s průměrnou spotřebou kolem sedmi litrů. Na dílech jsem utratil asi 10 tisíc...Někdy mi to auto totálně ničí nervy, ale stačí se podívat na ceny dnešních ojetých aut, a v mžiku jsem vyléčený ;-)


A aby jste neřekli že se VAZidlo celý rok flákalo. Toto je typický obrázek každého víkendu. Zásobování hospůdky na Rusavě ;-)
Obrázek

Napsal: pon črc 26, 2010 20:05
od JmJ
narovnej tomu ten naraznik, na to se neda divat :P

Napsal: pon črc 26, 2010 20:06
od Cooper
JmJ píše:narovnej tomu ten naraznik, na to se neda divat
Asi budu muset :-D Dva šrouby a je venku ne? Tak jak vpředu....

Napsal: úte črc 27, 2010 10:52
od peet2101
Cooper, nevím jak na 04, ale na 01 jsou ty šrouby 4. Dva vzadu a dva na boku do blatníků (ty sou tam asi proto aby sis zničil blatník když někde tukneš :-)).

Napsal: úte črc 27, 2010 15:23
od Saša
U 04 jsou jen dva podobně jak v předu .
Jinak pumpu neopravuj . Mněl jsem tu čest to dělat a podruhé bych to již nedělal . Kup novou a na té staré si cvičně skus sundat unašeč z hřídele . A to je jen začátek ... .

Napsal: úte črc 27, 2010 15:49
od Ivo
Saša píše:A to je jen začátek ... .
A u mě to byl i konec, když jsem to zkoušel. Od té doby nefunkčí vyhazuju.

Napsal: úte črc 27, 2010 16:46
od Cooper
Tak novou pumpu mám doma, za pětikilo.....Stačí vypustit vodu z bloku nebo musím i z chladiče?......

Napsal: úte črc 27, 2010 16:53
od Saša
Otevři chladič a vypusť to jen z bloku