Stránka 39 z 117

Napsal: pon čer 23, 2008 07:22
od čmelák
som rad

Napsal: pon čer 23, 2008 12:24
od Atex
jeste to chrasteni ventilu, dali sme to na 0,20 jak si rikal a delalo to rachot jak prase, pak sem to hodil na 0,15, no je to tzrosku lepsi ale i tak dost hlasite, snad to nebude delat bordel

Napsal: pon čer 23, 2008 16:20
od Pája
Nevim sice kolik stupňů ti Čmelo nadělil, ale buď si jistej, že s ostřejší vačkou ti komprese trochu klesnou. Na ostrou vačku musíš mít kompresní poměr aspoň deset k jedný(podle ostrosti i víc), aby se ti vačka stala významným přínosem.

Napsal: pon čer 23, 2008 19:30
od Atex
takze dnes opet projizdka, torchu jsem za jizdy hybal s predstihem, byl moc nizko... tak sem ho tak nejak zvysil, tak jak to jelo asi nejlepe.. motor se trosku ztisil, vyfuk se ztisil docela dost, kamos rikal ze je tichy a ozve se jen kdyz hodne slapnu na plyn v otackach... celkove motor docela ozivl, mozna se taky kvalitneji promichal 100oktas se zbytkem stareho benzinu.. zatim spokojenost.. co se tyce spotreby, nezda se mi ze by tozralo nejak extremne hodne, taky to predtim bralo 10-11l, myslim ze to ted nebude o moc horsi, smes na webru je nastavena predpisove podle knizky a spokojenost, podle mne by tam ta bohatost mela byt malinko vetsi, ale ted uz do toho vrtat nebudu. no uvidim jak dopadnu na sprintech v piestanech, tam se uvidi jak to teda ted jede :-)

Napsal: pon čer 23, 2008 20:25
od Atex
jeste bych se vratil k třomu chrasteni ventilu, nevite nekdo cim by to mohlo byt zpusobeno? nemam z toho moc dobry pocit.. . tak me napadlo ze vlastne ta vacka je dost ostra, takze ventily se hodne rychle otviraji a hodne rychle zaviraji, nemohl by ten zvuk pochazet z mista ventil/sedlo? vule je 0,15 a ma byt 0,20..

Napsal: pon čer 23, 2008 21:20
od Yellow01
To, že je vačka ostrá neznamená, že ti zrychlí otvírání a zavírání ventilů. Ostrá vačka ti změní časování, otvírá dřív a zavírá později, takže se prodlouží doba, kdy je ventil otevřenej a tím umožní nasátí většího množství směsi. Možná by bylo lepší nechat si to seřídit od někoho kdo tomu rozumí, než ten motor odděláš, byla by to škoda. A seřizováním karburátoru podle knížky myslíš ten návod: "Šroub otáček povolte o 4 otáčky a šroub bohatosti o 5 otáček?"

Napsal: pon čer 23, 2008 21:27
od Atex
sroub bohatosti o 5 otacek? trochu hodne ne.. . nepletes si karburatory? a to ze vacka je ostra podle mne znamena ze se otevira a zavira rychleji. samozdrejmne se meni i casovani.
Yellowe a jak by si ty prosimte nastavil karburator na prvni jizdu? mas nejakou fintu?

Napsal: pon čer 23, 2008 21:46
od Yellow01
Nějakej takovej prapodivnej návod jsem v knížce četl. Já jsem karburátor nastavoval poprvé tak jak mi řekl Marek a celkem se to povedlo, na sraz jsem jel se spotřebou 7-7,5 l/100km.
Nastavíš šroubem otáčky kolem 900, potom šroub bohatosti otvíráš nebo zavíráš až dosáhneš momentu, kdy má motor nejvyšší otáčky, pak začneš bohatost přiškrcovat až motor začne jít nepravidelně, kousek vrátíš a pak přidáš ještě 1/6 otáčky. Potom už jenom šroubem otáček snížíš volnoběh.

Napsal: úte čer 24, 2008 04:22
od Atex
Yellowe jenze to nastavujes na seriovem motoru, ten sem si taky celkem dobre nastavil, ted uz to je ale jinek facko :-)

Napsal: úte čer 24, 2008 12:27
od Atex
a mimo to ty mi tady popisujes ozona ne? ja mam webra, tam je jsou jen otacky (doraz plynoveho tahelka) a bohatost smesi.. . .

Napsal: úte čer 24, 2008 17:35
od Petanek2101
von se jenom snaží machrovat :lol: :lol:

Napsal: úte čer 24, 2008 18:17
od Yellow01
Logicky se podle mě princip nastavení karburátoru sériovýho motoru a upravenýho motoru neliší, pořád nastavuješ 2 šrouby a posloucháš chod motoru. A pochybuju, že v knížce je návod na nastavení karburátoru na upraveným motoru. :idea:

Napsal: úte čer 24, 2008 18:23
od Atex
A pochybuju, že v knížce je návod na nastavení karburátoru na upraveným motoru.
proto ti to pisu, uz si rozumime konecne :-D

Napsal: úte čer 24, 2008 23:15
od Saša
Yellow01 píše:pořád nastavuješ 2 šrouby a posloucháš chod motoru.
To je pravda ale ty šroubky nastavují jen volnoběžný systém a částečně "přechody".
Upravený motor vyžaduje obvykle i jiné "natryskování"
"Bohatost" směsi při jízdě je dána kombinací tryska,vzdušník a částečně hladina v plovákové komoře . A nesmíme zapomenout na sací trakt .(čistota filtru a odpory sání).

Napsal: stř čer 25, 2008 10:09
od Yellow01
A právě proto by si měl nechat ten motor seřídit a ne tam pořád něco cpát a štelovat to metodou "jak to nejlíp jede na sprintu". Ale toť pouze můj osobní názor, je to jeho auto...