Stránka 38 z 49
Napsal: sob led 23, 2010 13:17
od ger007
to boli ti dialnicny co upratuju bordel a chodia 20km/h po okraji cesty a maju tu skurvene obrovsku sipku, odpocivadlo bolo asi 1km tkaze fakt kusok. Nepytal som sa ci mozu, alebo ne ale odtiahli ma
Napsal: sob led 23, 2010 13:24
od MartasBrno
plavec píše:ger007 píše: mno cestari ma dotiahli na odpocivadlo
Na Slovensku mohou? U nás prý cestáři nesmí ani nikoho tahat ze škarpy.
Ptám se sám sebe proč a sám si trochu svobodomyslně odpovídám
třeba jd o to, kdyby jim vítr odfúkol tu kurevsky obrovskú šipku rovnou tobě do úsměvu tak by si šli sednout za obecné ohrožení a poškození zdraví s následkem smrti z nedbalosti.
Napsal: ned led 24, 2010 01:07
od Majo2103
ger007 píše:mno ta retaz uz mala hodne velku volu a myslel som ze dom zajdem, nechcelo sa mi to opravovat ked je vonku -9° kazdopadne si myslim ze skor preskocila jak sa roztrhla a ventili s peistami sa asi skamaratili
co je zlozite ne povoleni jednej srubky a par krat otocit motorom....neviem si predstavit,tak volnu retaz aby preskocila,to by ti to muselo klepat viac jak nejaky dieselak...skor sa roztrhla...
Napsal: ned led 24, 2010 09:33
od Maysner
ten motor klepal i po vsech nastavenich. konecne je od nej pokoj
v jedovnicich ger uz nezvladal, kdyz k nemu nekdo prisel a rekl mu, ze mu tam neco klepe
Napsal: ned led 24, 2010 09:39
od ger007
maysner ma pravdu, bol to nenastavotelny motor a aspon mam dovod ho vymenit
Napsal: ned led 24, 2010 09:51
od Luděk Ondrůch
Tak ho pak rozhoď, třeba přijdeš na to proč klepal.
P.S.: Hlavu chci druhou.
Napsal: ned led 24, 2010 09:52
od Trevor
nemaj boja ten novy ho bude za chvilu nasledovat
Napsal: ned led 24, 2010 10:43
od Kewint
mě už řetěz napnout nejde..nebudu to řešit,počkám na novej motor
Napsal: ned led 24, 2010 10:57
od ger007
Majo2103 píše:ger007 píše:mno ta retaz uz mala hodne velku volu a myslel som ze dom zajdem, nechcelo sa mi to opravovat ked je vonku -9° kazdopadne si myslim ze skor preskocila jak sa roztrhla a ventili s peistami sa asi skamaratili
co je zlozite ne povoleni jednej srubky a par krat otocit motorom....neviem si predstavit,tak volnu retaz aby preskocila,to by ti to muselo klepat viac jak nejaky dieselak...skor sa roztrhla...
bol tam novy napinak aj nova lista, motor som napinal kazdu chvilu, volaco asi bolo zle ,novy napinak to mozno nedaval
Napsal: ned led 24, 2010 15:11
od Saša
U Lady si myslím že se ještě nastalo že by se přetrhnul rozvodový řetěz . "Oholené" spodní hnací kolo jsem už viděl , ale nebylo origo CCCP . Prasklou vačici jsme tu již něli . No uvidíme , dej vědět .
Napsal: pát bře 26, 2010 21:39
od ger007
tak dnespo dhlsej dobe aktuality:
Dnes bolo pekne tak som sa rozhodol ze konecne vymenim palicu na lulubele, pridem k autu pomalinky odstrojujem a chcem dat dole remenicu a ejha motor sa toci, konzultacia s maysnerom domineka lamela spojky v prdeli, avsak neodradilo ma to v rozoberani uz som si to konecne pomaly rozobral a uz cakam na velky okamih dat dole palicu, chvilka napetia a co moje oko novedi, prekvapenie , dva valce v dolnej uvrati jeden v hornej a jeden medzi, tak som pootocil motor a vybral som kus piestu v ktorom su dvaq zubky, takze hlava to odniesla len dvoma ventilmi takze to je v pohode to sa bude dat zgeneralkovat.
Som zvedavi ci to uz volakdo volakedy videl ja este v ZIVOTE !
chcel by som eset verejne podakovat sidovi za asistenciu pri prevoze auta domov
Napsal: pát bře 26, 2010 21:40
od ger007
a este volaco
Napsal: pát bře 26, 2010 21:46
od mayo456
caba neblazni to co je
som si myslel ze take daco sa na Lade neda
Napsal: pát bře 26, 2010 21:46
od Tommel
Napsal: pát bře 26, 2010 21:48
od Lada Rider
terminal damage
ten piest zadrelo a roztrhlo... -aspon to tak vyzera