Stránka 38 z 70

Napsal: pát zář 25, 2009 21:16
od Teepee
A co můj článek o dvouhmotovém setrvačníku? Touto vymožeností oplývají také některé verze P406 HDi.
http://auto2.lidovky.cz/clanek_lidovky. ... lanek=4252

Napsal: sob zář 26, 2009 10:02
od Veverka
Uživatelé nafty vstávají už za tmy a jdou nakrást naftu do kamionu,nad ránem je slyšet jen poctivé echt zachrochtání jejich jistě ekologického agregátu.

Napsal: sob zář 26, 2009 17:45
od Jelen
Veverka píše:Uživatelé nafty vstávají už za tmy a jdou nakrást naftu do kamionu,nad ránem je slyšet jen poctivé echt zachrochtání jejich jistě ekologického agregátu.
Toto si beru celkem osobně, nikdy jsem nekradl a nekradu. Ty o tom ještě víš kulový. Koukám, že ani důkazy od Štěpána, který tomu rozumí, tě nepřesvědčily. Zdá se, že jsi moc inteligence nepobral, zvlášť, když celkem slušnou debatu o motorech překrucuješ na osobní urážky. Máš názory jako 12ti letej. Narozdíl od Tebe, se jeví například Jakub Metelka, jako vyspělý člověk.

Mimo jiné, jsem zvědavý, co Ti na to poví jiní, slušní uživatelé fóra, jako třeba Kopr, Marek, Pája, nebo kdokoliv jiný, kdo jezdí na naftu, protože jsi je právě označil za zloděje.

Napsal: sob zář 26, 2009 17:56
od Kalasnikov
xx

Napsal: sob zář 26, 2009 18:05
od Jelen
Kalasnikov, nevalí, ale valí se z něj něco jiného, co není vidět a je to mnohem horší. To černé, co jde s dieselu je uhlík, který je přírodně odbouratelný. To už se tu ovšem taky řeklo. A řeklo se i proč. Proč myslíš, že se v uzavřených místnostech (samozřejmě krátkodobě) dá použít diesel? Protože na rozdílu od benzínových splodin můžeš dieselové dýchat, aniž by tě to udusilo. (samozřejmě ne rovnou z výfuku, ale vzduch míchaný s tímto kouřem není tak toxický, jako oxid uhličitý)

Napsal: sob zář 26, 2009 18:06
od Štěpán
Nemo píše: p.s. To by mě zajímalo, jestli ta 1.6 TDi CR má už opravdu kulatý chod.
Když jsem měl možnost srovnat OII. 1.9TDi s Peugeotem 1.9TD tak to pro mě bylo Traktor versus koťátko, i když Okta je dobře odhlučněná.
1,6 TDi CR je Common Rail, což znamená, že se tam palivo během jednoho pracovního cyklu ( expanze ve válci ) vstřikováno několikrát 2 - 3x

1,9 TDi je klasickej diesel s přimým vstřikem. Vstřikováno je tam palivo jen jednou a celá dávka. Proto ten tvrdý chod, ale malá spotřeba.

1,9 TD od PSA je komůrkovej diesel. Tyto motory s komůrkou mají měkčí chod ( je to v podstatě škrcení "výbuchu" v pracovním prostoru válce, resp. hlavy ventilu ) , ale daň za to je vyšší spotřeba oproti 1,9 TDi

Napsal: sob zář 26, 2009 19:06
od Tommel
Jelen píše:Toto si beru celkem osobně, nikdy jsem nekradl a nekradu.
Však si to neber osobně, ale znam několik lidi kteři si radi koupi naftu navic od provozovatelu naklaďaku a nebo vyloženě kradenou naftu z tiraku :wink: a to je fakt 8)

Napsal: sob zář 26, 2009 19:09
od Jelen
Tommel, že takové znáš, neznamená, že jsou tací všichni ;) to je jako kdybych řekl, že v žigulu jezděj jen naprostý komunistický socky.

Napsal: sob zář 26, 2009 19:26
od Tommel
Nemužeš si všechno co kdo napiše všeobecně, brat osobně :wink: podle mně to nemyslel nějak zle na Tebe nebo někoho z fora, ale uznej sám toto se běžně děje nafta za 10-15,- je lákava věc :wink:

Napsal: sob zář 26, 2009 19:54
od Kopr
Tommel, beru za 10 hned i za 15 :roll: :mrgreen:

Napsal: sob zář 26, 2009 20:25
od Atex
Tommel, za 10 si pro ni budu jezdit i do Brna :-D

Napsal: ned zář 27, 2009 09:02
od radek mb
Tommel píše:naftu navic od provozovatelu naklaďaku a nebo vyloženě kradenou naftu z tiraku
Neznám snad jediného řidiče kamionu,který by měl auto na benzin(kromě mě...což je moje blbost).

Napsal: ned zář 27, 2009 11:07
od Kewint
radek mb, kámošův táta kamioňák,taky nekrade z TGA naftu,protože má auto na benzin :)

Napsal: ned zář 27, 2009 11:19
od Acibuk
Tak hlodavec mě rozesmál. Vždycky jsem zastával LPG, o naftě jsem nechtěl ani slyšet. S dieslem jsem sice jezdil v práci a mají ho rodiče, ale prostě se mi to příčilo. Mám prvního diesela, najezdil jsem s ním 6 tisíc, oproti předchozímu autu ušetřím za měsíc šest tisíc, jediný, co nemůžu, je předjíždět do kopce, protože mám atmosféru. Narozdíl od 04 s úžasným motorem 1.3 to plní euro 1, naftu si kupuju u benzínky, zahřátý je to rychleji, topí to líp, stojí to stejně, je to pohodlnější a prostornější. Výkonově stejně. Co řešíš?

Edit: Lískni si:)

Napsal: ned zář 27, 2009 11:59
od Veverka
Jelen píše:
Veverka píše:Uživatelé nafty vstávají už za tmy a jdou nakrást naftu do kamionu,nad ránem je slyšet jen poctivé echt zachrochtání jejich jistě ekologického agregátu.
Toto si beru celkem osobně, nikdy jsem nekradl a nekradu. Ty o tom ještě víš kulový. Koukám, že ani důkazy od Štěpána, který tomu rozumí, tě nepřesvědčily. Zdá se, že jsi moc inteligence nepobral, zvlášť, když celkem slušnou debatu o motorech překrucuješ na osobní urážky. Máš názory jako 12ti letej. Narozdíl od Tebe, se jeví například Jakub Metelka, jako vyspělý člověk.

Mimo jiné, jsem zvědavý, co Ti na to poví jiní, slušní uživatelé fóra, jako třeba Kopr, Marek, Pája, nebo kdokoliv jiný, kdo jezdí na naftu, protože jsi je právě označil za zloděje.
Ty ses teda taky chytl :P .Takovou nadsázku nemohl nikdo myslet vážně.To bych i já chodil
krást pro naftu do Multikáry(té kulaté).
Jestli to někteří berete jako osobní vpád,je mi to líto.Vím že tady to nikdo nedělá,ale u nás ve městě a nejen tam!se rozhodně vyskutují lidé co kradou naftu do svých pasátů atd.
Edit:Nevím co se vám udělal.Jestli o tom podle jelena vím kulový,tak to není jen můj názor,ale názor i mého otce a nejen jeho.Nafta,je pro nás opravdu nevhodná.

Jak vidím,někteří tady z ničeho umí ukazovat,jak já někoho jiného označuji za zloděje. :roll: .Dobře mu,jen tak dál "soudruzi"!