Stránka 38 z 117

Napsal: ned čer 22, 2008 08:02
od Atex
Jelene a jak si prosimnte docilil tehle komprese na 16ce? to mas o tolik snizenou hlavu?
ale s tim volnobehem bych toimu veril, rikam do tech 2500 ot/min ten motor je uplne mrtvy, nad 2500 se zacina hybat a od tech 3500 uz bere. ale bere donekonecna, zatim sem teda zkousel tahat do tech 6000 a taha to porad neli lepe (ve vysokych otackach).

Napsal: ned čer 22, 2008 08:06
od Little Red Riding Hood
Atex, ted přichází ten čas... na upravu zapalování.... však víš.. sme se o tom bavili....

Napsal: ned čer 22, 2008 09:44
od Pája
Copak ti to ten bláznivej čmelák vnutil za vačku? :roll:

Napsal: ned čer 22, 2008 10:06
od Roman
Chlapci nepletiete si sem tam pojmy? Kompresia a kompresny pomer su dve veci. Motor s vysokym kompresnym pomerom este nemusi mat vysoku kompresiu a naopak to plati tiez. :?:

Napsal: ned čer 22, 2008 11:16
od Jelen
Atex, téhle komprese jsem se nijak dosáhnout nesnažil, je to sériový motor a přijde mi, že jsou ty tlaky ještě moc malé. Nevím, jaké jsou sériové tlaky, ale kamarád měl na 2107ce 1500 motor tlaky 14 atmosfér.

Napsal: ned čer 22, 2008 11:32
od čmelák
ano 14atm mohol mat pracovny tlak, ale stupen kopresie mal 8,5:1 (lada tusim)

vacka je dobra len treba naladit motor podla nej

ako? to neviem. motory neladim :(

Napsal: ned čer 22, 2008 11:51
od Jelen
Aha, tak to jsou pak hrušky a jabka, kompresní poměr a tlak ve válci... moje chyba :)

Napsal: ned čer 22, 2008 13:46
od čmelák
:mrgreen: poho

co atex co nove?

Napsal: ned čer 22, 2008 14:54
od Atex
ted sem dojel domu, no nevim co si o tom myslet, jak rikal ivos, udelal sem chybu ze sem delal dve veci najednou, a to diferak a motor, ted nevim jestli je to motorem nebo difikem...
nabral sem teda shell v-power racing 100, s radkem sme to projizdeli a jede to lepe, kompres s vackou asi mirne stoupla a tak mu 95 nechutnal, celkovy dojem, podle mne to jede tak jako napr. v hradisti na sraze, coz me zklamalo.. no uvidime co se bude casem dit, muzou to byt svicky, zapalovani, karbec cokoliv...

Napsal: ned čer 22, 2008 17:53
od Atex
zmena.. najezdil jsem dnes cca 60km a motor jede zdase lepe, kdyz seslapnu plyn tak to chytne brutalni zvuk z filtru, normalne za volantem slysim jak motor sbesile hlta vzduch a jede docela jakoze dobre, mozna ten benzin se vice promichal se starou 95, protoze tam byla jeste rezerva.. . nevim, jako urcite to neni tak jak to ma byt sestelovane, ale jede to dobre :-) vdaka cmelo :-)

Napsal: ned čer 22, 2008 19:41
od radek mb
Já jsem ti říkal,že ten 100 oktanový benzín tomu chutná víc :wink:

Napsal: ned čer 22, 2008 19:54
od Atex
jj radku mel si pravdu, ale ted bych te chtel svezt jeste jednou, top je teprve mazec ;-) fakt se to dost zlepsilo :-)

Napsal: ned čer 22, 2008 20:01
od radek mb
to je asi tim,jak jsme si na to vydatně včera připíjeli :drinkers: :D ,ale i tak ta projížďka byla mazec,super

Napsal: ned čer 22, 2008 20:24
od Ivo
Jsem rád že ti konečně jede a začínáš být spokojený. Akorád mě si ještě nesvezl. Vždycky mě necháš v garáži.

A to zapíjení včera bylo na mě asi trochu moc. Jsem zvědavý, kolik buněk mi odumřelo. To se pozná časem.

Napsal: ned čer 22, 2008 21:00
od Laďuša
Ivo píše: A to zapíjení včera bylo na mě asi trochu moc. Jsem zvědavý, kolik buněk mi odumřelo. To se pozná časem.
Ten zbytek, no :mrgreen: